E, ovako treba... > Restauracije
.
Nidza:
--- Citat: Zox 03, 06, 2018, 17:43:15 posle podne ---Једино преостају турбо дизелаши са 4 цилиндра који су осетљиви и нико ти не може гарантовати да ће све радити у најбољем реду.
--- Kraj citata ---
Ovo ne razumem, to je potpuno ista tehnologija, samo ima nesto izrazenije vibracije u odnosu na motor sa vise cilindara, na primer pomenuti sa 6, kako broj cilindara utice na osetljivost motora!?
--- Citat: stvlada 04, 06, 2018, 08:56:19 pre podne ---A za izduvnu granu sam ti objasnio koliko je komplikovano da se napravi
Samo upornost, prednost je što sam dosta stvari radio sam i imam vrhunskog strugara
--- Kraj citata ---
Ne sporim slozenost i isplativost, znam kako izgleda taj Mercruiser-ov auspuh/mesac vode i vazduha, ima on tu vise kanala na spoju sto ga cini jako nezgodnim za izgradnju u nefabrickim uslovima, zato sam i pitao da li je to odredjeni tip. Kod mene je bio suvi spoj na motoru, a voda dolazi drugim putem u mesac. Za upornost se slazem, a ovo na kraju sto si rekao ti je dalo neizmernu prednost u brzini radova. Obraticu ti se sledeci put za informacije kad mi nesto tog tipa zatreba hi
stvlada:
--- Citat: Zox 05, 06, 2018, 10:27:12 pre podne ---
--- Citat: Nidza 05, 06, 2018, 09:24:42 pre podne ---
--- Citat: Zox 03, 06, 2018, 17:43:15 posle podne ---Једино преостају турбо дизелаши са 4 цилиндра који су осетљиви и нико ти не може гарантовати да ће све радити у најбољем реду.
--- Kraj citata ---
Ovo ne razumem, to je potpuno ista tehnologija, samo ima nesto izrazenije vibracije u odnosu na motor sa vise cilindara, na primer pomenuti sa 6, kako broj cilindara utice na osetljivost motora!?
--- Kraj citata ---
Не утиче број цилиндара већ материјал од којег је направљен. Код новијих мотора материјал од којег је направљен блок и глава је алуминијум, а он не воли температурне осцилације -значи не може директно хлађење водом из реке/мора већ мора измењивач топлоте, а то повећава укупне трошкове маринизације.
Ту је и рачунар преко којег све иде. Потребно је провући инсталацију, озбиљно заштитити све од влаге, звати електроничара да реши проблеме са "струјом", јер је мотор повезан са ASB-ом, ваздушним јастуцима, кодираним кључем, системом против проклизавања и др. Ако се то све не реши, нема ништа од рада мотора.
--- Kraj citata ---
Mercruiser je uzeo za svoj bazni dizel motor VW 3,0 TDI i za njega postoji mapa koja se ubaci u racunar i zavrsene su sve peripetije oko elektronike,nema vise: abs,airbag,menjac i ostalih stvari koje ubacuju motor u safe mode. Jeino ostaje pedala gasa koja je sa potenciometrom,ali se i to resava sa polugom sajle
stvlada:
--- Citat: Nidza 05, 06, 2018, 09:24:42 pre podne ---
--- Citat: Zox 03, 06, 2018, 17:43:15 posle podne ---Једино преостају турбо дизелаши са 4 цилиндра који су осетљиви и нико ти не може гарантовати да ће све радити у најбољем реду.
--- Kraj citata ---
Ovo ne razumem, to je potpuno ista tehnologija, samo ima nesto izrazenije vibracije u odnosu na motor sa vise cilindara, na primer pomenuti sa 6, kako broj cilindara utice na osetljivost motora!?
--- Citat: stvlada 04, 06, 2018, 08:56:19 pre podne ---A za izduvnu granu sam ti objasnio koliko je komplikovano da se napravi
Samo upornost, prednost je što sam dosta stvari radio sam i imam vrhunskog strugara
--- Kraj citata ---
Ne sporim slozenost i isplativost, znam kako izgleda taj Mercruiser-ov auspuh/mesac vode i vazduha, ima on tu vise kanala na spoju sto ga cini jako nezgodnim za izgradnju u nefabrickim uslovima, zato sam i pitao da li je to odredjeni tip. Kod mene je bio suvi spoj na motoru, a voda dolazi drugim putem u mesac. Za upornost se slazem, a ovo na kraju sto si rekao ti je dalo neizmernu prednost u brzini radova. Obraticu ti se sledeci put za informacije kad mi nesto tog tipa zatreba hi
--- Kraj citata ---
Izduvna grana za pomenuti motor je toliko komplikovana da nemam reci. Kad pravim izduvne grane krecem od ploce 15-20 mm koja naleze na glavu motora i na nju se postavljaju cevi za izduv koje se sabiraju u kolektor.Dalje ide izlaz za turbinu,ako je turbo ili izlaz na labudov vrat ako je atmosferac i naravno oplata za vodu oko svega toga.
Kod zox-ove grane nije moguce uraditi tu plocu iz komada,jer izmedju izduva idu svecice,plus sto brezoni koji idu iz glave uopste nisu u osi ,nego kao da je neko dete crtalo gde ce koji da ide,uz to nema svaki izduvni kanal po dva brezona nego kako koji i na kraju duzina tih brezona varira od 25-120 mm,pa se zbog toga treba napraviti tunel koji prolazi kroz vodeni i izduvni kanal.
Ne kazem da nisam mogao da je napravim,ali za to bi mi trebalo mnogo vise vremena od predvidjenog,samim tim i novca,a najvaznije trebao bi mi motor ili glava tog motora da pasujem na licu mesta i opet je pitanje koliko bi sve to povuklo prilikom zavarivanja.
Nisam brojao koliko grana sam napravio do sada,samo sa jednom je bio problem jer je bila tezinski preopterecena rajzerom.ali je i to reseno.
Nidza:
--- Citat: stvlada 05, 06, 2018, 19:45:49 posle podne --- Izduvna grana za pomenuti motor je toliko komplikovana da nemam reci. Kad pravim izduvne grane krecem od ploce 15-20 mm koja naleze na glavu motora i na nju se postavljaju cevi za izduv koje se sabiraju u kolektor.Dalje ide izlaz za turbinu,ako je turbo ili izlaz na labudov vrat ako je atmosferac i naravno oplata za vodu oko svega toga.
Kod zox-ove grane nije moguce uraditi tu plocu iz komada,jer izmedju izduva idu svecice,plus sto brezoni koji idu iz glave uopste nisu u osi ,nego kao da je neko dete crtalo gde ce koji da ide,uz to nema svaki izduvni kanal po dva brezona nego kako koji i na kraju duzina tih brezona varira od 25-120 mm,pa se zbog toga treba napraviti tunel koji prolazi kroz vodeni i izduvni kanal.
Ne kazem da nisam mogao da je napravim,ali za to bi mi trebalo mnogo vise vremena od predvidjenog,samim tim i novca,a najvaznije trebao bi mi motor ili glava tog motora da pasujem na licu mesta i opet je pitanje koliko bi sve to povuklo prilikom zavarivanja.
Nisam brojao koliko grana sam napravio do sada,samo sa jednom je bio problem jer je bila tezinski preopterecena rajzerom.ali je i to reseno.
--- Kraj citata ---
Kapa dole!!! Ti pravis i izduvnu granu ("manifold") i "labudji" vrat sa mesacem ("riser with mixer"), to mi je promaklo. Meni je izduvna grana od inoxa fabricka (svakako mnogo manjeg reda slozenosti nego doticna koju si opisao), a pravio sam samo "riser with mixer", ali mi uopste nije bilo sve jedno dok nisam izucio sve o tome, posto kao sto znas ako nije dobar dizajn, mozes u jako kratkom roku da dobijes vodu u cilindru/cilindrima i eto generalne usled hidro udara. Sad sam samo radoznao, ako si pravio "labudji vrat" sa suvim delom pre mesaca, sta si koristio za izolaciju suvog dela?
stvlada:
Nekao platno od staklenih vlakana,posto azbest vise ne moze da se nadje
Kupio sam to na bubanj potoku
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju