Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

.

<< < (2/9) > >>

oblak:
Odlicano uputstvo Zox. Skoro sam i sam uvozio teretno vozilo iz Bosne. Agencija za bezbed, saobracaja mi je trazila original saobracajne i ako je vozilo odjavljeno. Kad sam uspeo iz Supa Tuzla uzeti original covek iz agencije je shvatio da je od mene trazio nesto sto je krivicno delo pa me zvao na telefeon i molio da ne pokazem u AMS original i da ne kazem da mi je on rekao da to uradim. Bukvalno je rekao da je vratim u Tuzli ili unistim  ffff

Sledeci put probaj sa nekim "jacim" spediterom oni vec znaju kako da se izbore sa tim stvarim.

LSI:
Кад човек тако региструје приколицу, шта је следећи корак?
Па само ставити чамац на њу и возити се по граду до бесвести или док има горива у резервоару. Јер, како другачије показати људима да је све могуће и да се и чуда дешавају?

Колетов коментар је коментар здраворазумског расуђивања - пре него што нешто хоћеш да урадиш, добро се распитај.

Али, Коле, дешава се често у нашој земљи да то није довољно. Постоје ствари које су стављене у закон а које немају много додира са здраворазумском логиком.
Ово је типичан случај кад је администрација јача од логике. Приколица није стара онолико времена колико је прошло од њене производње и њеног пуштања у промет, већ онолико колико пише у последњем важећем документу!

Писао сам о томе већ у некој другој теми, имао сам две теретне приколице, обе атестиране од стране Машинског факултета и на основу тих атеста обе су биле уредно регисроване и имале су своје саобраћајне дозволе и налепнице. И шта сте догодило? Истекле су ми саобраћајне, прошло је више од 30 дана од истека важности и... Због новог закона(!) више није било могуће регистровати те приколице...
Набавио сам и ја за једну (та је била фабрички произведена у фабрици "Брако" из Македоније) фабрички сертификат - ништа није помогло. Администрација је јача од свега. На моју жалост, ја нисам имао толико живаца и среће као Зокс и ја више немам приколице које сам поштено и зарадио и платио.

И онда се све сведе на то да се и у таквом галиматијасу појави неко ко има још мало разума и ко хоће да помогне саветом или неким конкретним чињењем, али некад ни то није довољно.

Зокс, драго ми је што се све завршило и што је тај проблем решен.

Mornar u kanalu:
Да овде важе прописи и да се примењују за моју приколицу би морао да платим порез јер прелази 1300 кг и то су се усагласили тек после позива нотара , који је тим њушкама из општине то рекао . Човек који ми је продао каже иди ти са папирима на технички и види шта ће бити , наравно ја тако урадим они сликају приколицу и ја поподне добијем саобраћајну , полису , таблице и налепницу . Чуј траже преглед код нас у Винчи а ми не правимо више ни један шраф за ту приколицу , шта да не штите домаћу индустрију можда .Фамозни још један папир АМСС  сад у августу када смо куму увозили ауто чекали око месец дана јер није била постављена ВД директорка и нема ко да потпише , то је иживљавање на овом народу као да су сви залудни и треба да губе време зато што неко не ради свој посао .

Alexa:
Ja razumem muke kroz koje je prosao Zox i njegov bes jer ove besmislene prepreke su cesto za obicnog coveka nepremostive. Vidim da njegov nacin iznosenja problema nervira neke clanove foruma ali, svako moze da preskoci temu ili post koji mu nije zanimljiv ili ga na bilo koji nacin iritira. Verujem da je covek sve ovo pisao u najboljoj nameri da svoje iskustvo prenese onima koji bi da se upuste u slicnu avanturu. Jer, uvoz necega nasta generalno imamo pravo, cesto postaje avantura.
Opet cu pomenuti skandinavske zemlje gde je sve ovo nepojmljivo, gde skoro svi imaju prikolice za manipulaciju i drzanje plovila koje se ne registruju a kojima se moze transportovati plovilo od marine do kuce samo sa pratnjom ili da je nekako oznaceno. Cak se i nove takve prikolice prodaju bez signalizacije, kocnica i blatobrana i duplo su jeftinije od istih takvih koje se imaju nameru registrovati za saobracaj. Ljudi su maksimalno pojednostavili celu pricu.
Nejasno je zasto carina trazi COC i ostalu tehnicku dokumentaciju. Logicno je da svako ima pravo da uveze sta hoce ako nije zabranjeno. Sta ce sa tim raditi to nije stvar carine. Mozda ja zelim da imam prikolicu koju necu koristiti (nije zabranjeno biti uvrnut). Uredno cu platiti carinu i pdv i parkirati je u garazi. U cemu je problem ?
Mi, kao drzava, imamo stvarno mnogo besmislenih akata koji su cesto u suprotnosti jedni sa drugima i krajnje je vreme da neko pocne da se bavi "ciscenjem" nepotrebnih i nelogicnih propisa na dobrobit obicnog coveka. Dotle, moracemo za svaku sitnicu da angazujemo agencije, advokate i t.d.

MiletaStamat:
Zox drago mi je da si konačno uspeo da registruješ prikolicu. Nadam se da će neko drugi, sledeći tvoja upustva i iskustvo, uspeti to da uradi brže i lakše nego što si ti. Opusti se sada, posveti se sredjivanju ćamca i motora, pa na proleće opušteno na vodu, plovidbu i uživanje.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju