E, ovako treba... > Plovila

Novi brodić - Albin 25

<< < (20/67) > >>

MiletaStamat:
Bakara hoćeš da te ja povežem a jednim drugom živi u Göteborgu, kolko sam razumeo Alexu motor se nalazi u blizini, pa da vidiš sa njim ima li šanse da pogleda taj motor i da se dogovorite da ti ga nekako pošalje u Srbiju. Naravno prvo bi ga ja pitao da li hoće da se bavi time.

LSI:
Више пута сам раније правио неке калкулације за куповину чамца у иностранству и дешавало се да дођем до калкулације која ми се чинила повољном али онда се суочим с проблемом - треба то све ускладити.

Ево и у овом случају, рекао бих да за мотор није много 850 (или нешто мало више) евра. Можда се та цена може и мало оборити?

И што каже Алекса, око 500 евра за гориво и путарине.
Али то може ако имате сопствени превоз и ако сами возите.

Томе треба додати бар 8 дана потребних за путовање и боравак тамо.
Оволико је потребно неком возачу који није професионалац и који не би требало да дневно вози више од 700 км и да у самом Гетеборгу има бар два дана за закључење уговора и израду пратећих папира.

На том путу треба рачунати са 6 ноћења, што би могло да кошта још неких 300 евра.
Треба нешто и појести за тих осам дана - нека то буде још 300 евра (знам да може и за мање ако се човек одлучи за сендвич и воду, али мислим да на таквом путовању треба имати бар два солидна оброка).

Кад се све то сабере, стижемо до цифре од 1.950 евра трошкова, којима треба додати и трошкове царинског поступка (што са таксама и ПДВ-ом може да изађе на још неких 100-200 евра.

И ето нам коначне калкулације од мало испод 2.200 евра (ако не буде никаквих ванредних, непланираних, трошкова.


Након такве анализе, ја сам увек одустајао од такве идеје.
Међутим, ако неко има неког свог у Гетеборгу или околини, неког ко може да оде и заврши послове око уговора и папирологије и ако нађе начин да му све у вези допреме заврши нека шпедиција или договори с неким возачем аутобуса, онда ови пратећи трошкови могу бити доста мањи и тада је куповина таквог једног мотора права ствар.

А овај мотор, судећи по слици у огласу, изгледа веома добро. Репариран или нов, тешко је рећи по слици. Рекло би се да није употребљаван, или се то мени као лаику тако чини.

DuleN:
Pre nego sto udjete u kojekakve kalkulacije koliko ce kostati gorivo, putarina,.... ne bi bilo lose da se javite nekoj od spedicija koje rade grupazne prevoze za Evropu i iz Evrope... Ima ih mnogo, lako ih je naci na Guglu... Ja radim sa Interevropom i recimo za 3 sanduka (velicina euro palete i visina 70 cm) ukupne tezine oko 3t iz Zreca Slovenija do pazove placam oko 300 eur transport... Spedicija zavrsava sve papire i robu doterava na mesto...

Bakara:
Mileta, hvala na predlogu  hi

Ne bih se sad upustao u takvu operaciju, a i ne mogu da znam kakav je u stvari motor. Na slici lepo izgleda... Ako bih se odlucio za tu varijantu, vise mi se svidja ovo sto Dule pominje, a izgleda i kao povoljnija varijanta. Za sad jos nisam resio da uvozim, cekacu jos malo da se neke stvari rese pa cu onda da odlucim sta da uzimam. Saveti koje sam dobio ovde su mi dosta znacili.

Jos jedna stvar, nakon kupovine, uvoza i papirologije, sledi i ugradnja... Kome to poveriti i koliko to moze da kosta, ne znam, ali to bi bio jos jedan problem koji me ceka. Za sad vise naginjem nekom High Trust vanbrodskom motoru koji ce biti dovoljan za sledecu sezonu, jer mi je to najjednostavnija opcija da sto pre zaplovim, a dovoljna za trenutne potrebe.

zankiki:
Izvini ako je suprotno tvojim namerama, ali da je moj brod ja bih vozio sezonu sa johnsonom i spremao se da sledeće zime ugradim brodski.
Mislim da je to jedina ispravna opcija na tako lepom brodu!

Ako staviš neki HT, i izuješ pare za njega, onda će to da radi posao, a ti ćeš iz sezone u sezonu odlagati ugradnju brodskog, što je jedina ispravna odluka sa obzirom da je brod projektovan da ima brodski motor....

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju