E, ovako treba... > Plovila
Novi brodić - Albin 25
Zoran T:
Pa nisam znao za tu opciju nabavke olova...mislim ono je najbolje jel dodje oko 11.5t/m3 pa posle celik 7,8t/m3 beton je oko 2,5t/m3 sam pesak oko 1,8t...generalno treba rasporediti i spakovati sto vecu tezinu (oko 150-200kg) na sto manji prostor i to sto je moguce nize...
Bakara:
@ZoranT
Kad se vidimo sledeci put kod mene, procenicemo na licu mesta gde bi to moglo da dodje thumbup
Alexa:
To sa peskom sam video kod Holandjana. Kada sam jedan camac vukao iz Holandije oni naravno pojma nemaju koliko je tezak i ja im trazim da u racunu upisu tezinu koja meni odgovara zbog uklapanja u dozvoljenu nosivost prikolice mada sam imao utisak da je tezi. Imao sam kontrole na putu i policija je to prihvatila kao validno a ja molim boga da me ne teraju na vagu. Kada sam stigao kuci i malo bolje zagledao unutra nadjem 5-6 dzaka peska u dnu trupa kuku .
Ja mislim da je platforma radjena ovde jer mi je Slavko slao slike na kojima je nije bilo. Takodje ni tende, bilo je golo korito. Nazalost, nisam sacuvao, mozda slucajno imam u jednom tabletu, provericu i ako ima, poslacu ti ih. Na kraju krajeva, nebitno je, mislio sam da on mozda zna istoriju camca, sta se desilo u Svajcarskoj da je sve demontirano i gde je zavrsio enterijer i motor.
Bakara:
Da, za korito sam siguran a za platformu ne znam gde je radjena, mislio sam da je i to tamo odradjeno.... Za motor i enterijer cu ga pitati, trebalo bi da se vidimo krajem nedelje thumbup
Mozda sa njim nadjemo i neku opciju da se uveze brodski motor, kao onaj sto si mi slao link, pa cemo popricati i oko toga.
Bakara:
Neke stvari sam odradio u medjuvremenu, ali ne toliko velike. Pošto sam rešio da sledeću sezonu guram sa vanbrodskim, samo nekim jačim i novijim od Johnsona 15, onda je pala odluka da se poklopac brodskog motora odstrani iz kabine...! Pošto je on veličine jednog solidnog kućnog frižidera, oslobodio je dosta prostora i to na zgodnom mestu. Ulaz i izlaz iz prednje kabine je sad mnogo lakši i slobodan celom širinom, a u kokpitu ima više korisnog prostora. Umesto poklopca sam poravnao pod sa još jednom šperpločom, i proširio stepenik u prednjoj kabini. Uglavnom, zadovoljan sam rezultatom.
Na pod u kokpitu sam stavio linoleum za sad, jer je prijatnije za boravak, i lako se briše. Pre par dana sam menjao i krmenu dasku na platformi, jer je bila za kratku nogu a Dzonika je duga. To je trajalo dobra dva sata jer sam zavrnuo 3 šrafa lagano, a taj četvrti nije hteo nikako... Na kraju sam ga nekako namolio da uđe kroz dasku i nosač, i sve pritegao. Definitivno ću ići na motor sa dugom nogom za sledecu sezonu, jer sad tek stoji kako treba sa višom daskom, i to liči na nešto. To kažem jer ovo nije fabričko rešenje, originalno je brodski motor, ali šta je tu je. Videću koliko ćemo biti na vodi sledeće sezone, pa ću onda znati da li ima potrebe da ugrađujem brodski motor.
Rešio sam da zimu provedem na vodi, ali u zimovniku, pa sam uzeo pesak u džakovima, kao balast koji će da dođe ispod poda na mesto brodskog motora, da bih ga vratio u "prirodan" položaj i da bi možda dobio malo na stabilnosti. Za sad sam ga rasporedio uzdužno po sredini na mestu nekadašnjeg motora, i ka napred i vidi se razlika očigledno. Konačno je lepo legao na vodu, i dosta je stabilni tj, ako se zaljulja od talasa, brzo se smiri.
U međuvremenu sam jedva nabavio duže sajle gasa/menjača za Johnsona, i to sa jednoručnom komandom pa je to za sad selo u blizini volana. To je svakako privremeno jer se planira drugi motor. Ono što su mi neki prioriteti za dalje sređivanje: tapaciranje, ograda i struja(akumulator, solarni itd..)
Danas su nam na brodiću u gostima bili Mileta i njegova gospođa, i prijatno smo se ispričali o nama uvek interesantnim, nautičkim temama 114
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju