E, ovako treba... > Plovila

Novi brodić - Albin 25

<< < (22/67) > >>

LSI:
Није ми дао ђаво мира - овај мотор на слици изгледа као нов и неупотребљаван. Да ли је баш и толико добар, то ја никако не могу да знам. Ипак, у међувремену, разговарао сам с мојим шпедитером о трошковима ако бисмо њих ангажовали за ову авантуру.

Претпоставка је да би припрема папира у Гетеборгу коштала од 20 до 50 евра, ако постоје неке овере. Обзиром на малу вредност мотора, каже мој шпедитер, транспорт се обавља "на фактуру"(то је неко поједностављено царињење - нисам питао за детаље).

Превоз би коштао до 400 евра, рачунато на тежину мотора с мењачем од 290 кг, колико пише у спецификацији, на једној палети.
Не знам да ли оглашени мотор иде с мењачем или не, али ово је максимална тежина на коју би се обрачунавао транспорт; ако је без мењача и тежина би била мања за обрачун.

Услуга шпедитера (смештај у царински магацин и припрема документације) коштала би између 50 и 100 евра (пре је ова нижа цифра али за случају да остане дуже у складишту и тд.).
На то би требало још платити и царину. Нисам проверавао али то не би требало да буде више од 200 евра (не знам колика је царина на моторе).

Све у свему, то би коштало 800-900 евра (урачунато и прагње).

То би значило да читава та операција куповине и допреме мотора може да кошта мање од 2000 евра, а то је онда веома добра куповина.


После свега, ако пара нема у овом тренутку за куповину, онда би ипак можда било најпаметније, користити постојећи џонсонов мотор док се паре не скупе и док опет не налети такав неки оглас, јер мислим да је то много боље него куповати сличан мотор овде код нас.

zica:
 Bakara ja nemam elisu za taj motor ali ja sa brzinskom elisom idem brže a za hondu imam i teretnu ali ide dosta sporije uzvodno sa brtzinskom Sava sa 2200obrtajaide 9-10 sa 2000 6-8 nizvodno se 1800 8-9 sa teretno nizvodno 2400 6-7km

Misha D:

--- Citat: Bakara  16, 11, 2017, 09:21:31 pre podne ---Mileta, hvala na predlogu  hi

Ne bih se sad upustao u takvu operaciju, a i ne mogu da znam kakav je u stvari motor. Na slici lepo izgleda... Ako bih se odlucio za tu varijantu, vise mi se svidja ovo sto Dule pominje, a izgleda i kao povoljnija varijanta. Za sad jos nisam resio da uvozim, cekacu jos malo da se neke stvari rese pa cu onda da odlucim sta da uzimam. Saveti koje sam dobio ovde su mi dosta znacili.

Jos jedna stvar, nakon kupovine, uvoza i papirologije, sledi i ugradnja... Kome to poveriti i koliko to moze da kosta, ne znam, ali to bi bio jos jedan problem koji me ceka. Za sad vise naginjem nekom High Trust vanbrodskom motoru koji ce biti dovoljan za sledecu sezonu, jer mi je to najjednostavnija opcija da sto pre zaplovim, a dovoljna za trenutne potrebe.

--- Kraj citata ---
Ugradnju brodskih motora radi malo dobrih majstora (Zeka, Crvčak, Mraović...).
Računaj na cenu oko 10e/h (ako su pušači ili imaju uvećanu prostatu onda je to nepoznata ukupna veličina).
Za đuture cenu mnogi majstori nisi zainteresovani jer ne poznaju plovilo i motor, tj. osovinski vod kod svakog plovila i mogu da nalete na razne probleme koji ima komplikuju posao.
 Ukoliko su već radili taj model plovila onda možda može i đuture.

Bakara:
Hvala Mišo, ova informacija mi je značajna  thumbup

Sinoć su mi stigla vrata, i danas smo rešili i da ih montiramo. Dan je bio za uživanje, ali pošto smo imali posla, isplovljavanje smo ipak ostavili za drugi put(nažalost). Prvo smo montirali vrata na zadnjoj kabini, i to je prošlo bez problema. Rešio sam da ih napravim iz dva dela horizontalno podeljena, jer tako vrata mogu da budu otvorena a da ne smetaju kad se sedi ispred zadnje kabine. Gornji deo štoka vrata sam napravio kao policu na koju može da se spusti nešto, telefon, čaša, čašica i to je ispalo baš onako kako sam želeo. Na kraju su došli i lufteri na ta vrata i krajnji rezultat je bio veoma zadovoljavajuć.

Vrata zadnje kabine:




U tome je stigao Mileta, i ocenio da su vrata dobro postavljena i da nam dobro ide, a usput je doneo i oko 1kg "mantija", pa smo navalili i na taj domaći specijalitet iako smo već doručkovali. Dobro nam je došla i njegova pomoć, pa i nešto od njegovog alata, i posle nekih manjih problema, štelovanja i prilagođavanja, i prednja vrata su legla na svoje mesto. Posetio nas je na kratko i Marko(Steps) sa ćerkicom, i tad smo već privodili radove kraju.

Dokaz da je i Mileta bio sa nama sajkaca


Krajnji rezultat:


Imaće tu još posla oko vrata, ali ima vremena.
Drago mi je što su navratili Mileta i Marko, a ni vrata ne izgledaju loše  6589

Zoran T:
lepo ste to skockali...jel ste pustili Miletu posle napolje...roll4

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju