E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Dilema-ovlasceni servis ili ne

<< < (4/10) > >>

bugi:
Moja preporuka je odrzavti u garanciji gde to mora a posle toga ko kako voli. Mada ako 5 god neko odrzava motor kod istog majstora najbolje je to nastaviti na istom mestu jer covek zna motor,zna vlasnika...vlasnik zna sa kim ima posla i ako je sve ok nema razloga za promenu majstora
E sad moje iskustvo,servisna mreza sa kojom sam zadovoljan je Honda...isti ljudi,ima delova i to novih,ima ih nekoliko u Srbiji...ostale servise ne poznajem ali nisam video nikad istog majstora na marini dva puta.

Drivee:
Pozdrav,

Za nov motor, obavezno ovlasceni servis. Mislim da se gubi garancija ukoliko radi neko drugi. Mada i oni idu jos dalje. Kada se kupi nov suzuki, mora da se kupi odvojeno filter goriva sa kucistem sto je oko 40 eura. Ukoliko to nema, tada garancija ne postoji vise. Kasnije, se menja samo filter koji je 10 eura. Malo mi je to glupo zar ne..

maverick:
Nije glupo, motori s direktnim ubrizgavanjem imaju sasvim drukcije dizne nego karburatorski i na taj nacin dizne se štite od kondenzata i prljavstine u gorivu...Proizvodjac rijetko kad prpise neku budalastinu koja ce stiti motoru.,....a zasto ne imati ako mu to produzava radni vijek

Drivee:
Odlicno, stim da kupujes motor, zasto ne daju to sa njim vec ide posebno. Kupis auto i kazu ti, ugradi filter jer ako ga nemas, nemas ni garanciju.

maverick:
Pitanje bi bilo zasto onda ne daju sajle za motore na daljinske komande...mislim da je jasno zasto...isto tako i filter...Ja sam pokusao obajsniti zasto ga treba imati i zasto ga servisi preporucaju a uvijek se moze naci nekoliko razloga zasto ga vlasnici ne zele staviti...Isti je dobar na bilo kojem vb motoru bez obzira na direktno ubrizgavanje ili ne

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju