Autor Tema: Brodski vs. Vanbrodski motori  (Pročitano 4793 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 429
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
Brodski vs. Vanbrodski motori
« poslato: 27, 08, 2009, 14:57:55 posle podne »
Nisam naišao na komparaciju pa reko da pitam ( ako postoji negde odma brišem temu )

Nameravam da u neko skorije vreme nabavim veću lađu, oko 8-10 m pa se razmišljam kakav bi pogon trebalo da ima, brodski ili vanbrodski ?

Brodski su mi totalna nepoznanica, nije baš ni da se u vanbrodske razumem ali umem da rešim većinu problema na mom 2t motoru.
Kakva su vaša iskustva što se tiče manevarskih mogućnosti, ekonomičnosti ( naspram 4t ), održavanja ...

 :drinks:

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Brodski vs. Vanbrodski motori
« Odgovor #1 poslato: 27, 08, 2009, 15:36:31 posle podne »
ovo je moje licno misljenje ... znaci ne uzimaj ga zdravo za gotovo jer ja ne znam bas mnogo o nautici ali...

svi koji imaju brodske motore se zale na

1 Miris goriva
2 Izduvne gasove
3 problem sa majstorima (majstor mora da dodje do tebe a ne ti da mu nosis motor)
4 dodatni problem sa osovinskim vodom koji nemas ako imas vanbrodski
5 ako ne kupujes fabricki onda je problem marinizacija
6 cena vanbrodskog i brodskog je u velikom broju slucajeva u korist vanbrodskog
7 ako nesto zapne na elisu a nemas "sekac" oko nje moras da ronis pod brod
8 zauzima prostor u centru broda
9 kaljuzna pumpa...


e sad prednosti ima takodje  jedna od najbitnijih za mene je recimo to da samardza sipa 100 litara dizela na pocetku sezone u motor sa vazdusnim hladjenjem i ima preko 50 izlazaka na vodu... znaci ako ides na brodski po mom misljenju obavezno dizel


Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 429
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
Odg: Brodski vs. Vanbrodski motori
« Odgovor #2 poslato: 27, 08, 2009, 17:01:52 posle podne »
Uklapam se u kategoriju onih za vanbrodski motor  :pioneer:

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5202
  • Pol: Muškarac
Odg: Brodski vs. Vanbrodski motori
« Odgovor #3 poslato: 27, 08, 2009, 21:12:02 posle podne »
Ja sam vise za brodski na ladju od 8m.

Shurak je imao ladju od 9m i DMB 10ks. Trosila je kao upaljac, 800g na sat voznje. I kad podjes na ladju nosis samo gorivo a ne i motor.

Vanbrodski motor za toliku ladju bi trebao min 40-50ks a on nije ni malo lagan. Marinizirani mercedes ili golf motor je jeftiniji za odrzavanje od vanbrodskog 40-50ks, a sigurno ima delova i radi ga svaki automehanicar. A sto Kap rece, ako ces brodski, iskljucivo dizel.

Sve ostalo, kao osovinski vod, je stvar redovnog odrzavanja. :drinks:

Van mreže hallamiti

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 303
  • Pol: Muškarac
Odg: Brodski vs. Vanbrodski motori
« Odgovor #4 poslato: 27, 08, 2009, 23:13:10 posle podne »
A sto Kap rece, ako ces brodski, iskljucivo dizel.

Sve ostalo, kao osovinski vod, je stvar redovnog odrzavanja. :drinks:

i to onaj od trojke TDI sto trosi 6,5 litara po beogradu u spicu sa sve klimom ;)