E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

Kada krecete na plovidbu?

<< < (10/11) > >>

tangabravo:
Odustao sam od popravke i prodao sam ga u viđenom stanju , kada dobijem odštetu mislim da ću biti u manjoj buli , mada i nemoram - videćemo. Pošto je karavan suviše dugačak za prikolicu i mnogo talasa , a meni je prikolica maksimalno opterećena- ludaku sve treba na moru- planirao sam da uzmem neko kraće stabilnije auto i neki dan slućajno ugledam auto koji ima pozadi gibnjeve i ja se oduševim ko kuče u liftu- FIAT doblo -, međutim danas snimim da i OPEL combo takođe ima pozadi gibnjeve i sada se lomim šta bih . Da li neko zna još neku marku klasične limuzine a da ima pozadi gibnjeve . Bićun zahvalan na svakoj sugestiji. PS ako ko ima u posedu koji od ova dva navedena interesuju me iskustva

Mornar u kanalu:
Ја имам @Fiat doblo 1,9 JTD и са њим сам вукао микраћа на Пелион и у Боку Которску , иначе се бавим одржавањем аутомобила по мом скромном мишљењу @Doblo je много поузданији ауто од @Комва .Имам двоосовинку приколицу тако сам наместио осовине да ми је веома мало оптерећење на куки и веома мало ми одступа од трага точкова што ми је много значило по серпентинама на Пелиону и изнад Шавника .По аутопуту сам возио 110 км и веома лако је вуче и пошто имам налетну руду  коче ми сва 4 точка врло лако се зауставља , мало је проблем приликом извлачења из воде ако је оштра рампа оће да засмрди ламела . Зато сада качим дебелим канапом за руду и изађем на равни део рампе и лако извучем из воде .

Alexa:
Da se samo malo ukljucim u ovu temu. Teret na prikolici mora da bude izbalansiran tako da tezisna tacka bude cca 20 cm prema napred u odnosu na sredinu izmedju dve osovine ili u odnosu na osovinu ako prikolica ima samo jednu. To znaci da opterecenje na kuki (kugli) ne prelazi 75 kg za manja auta odnosno 100 kg za teza vozila (kombi i dzip). Bruto masa vucnog vozila i prikolice je upisana na plocici na vucnom vozilu. Kada se od nje oduzme tezina vucnog vozila (sa opterecenjem - putnicima i teretom) dobije se dozvoljena bruto tezina prikolice. Sama kuka isto ima oznake (D-wert) koje oznacavaju dozvoljenu bruto tezinu prikolice. Ako se to sve uklopi nebi trebalo da bude problema jer bi to znacilo da je teret uskladjen sa vucnom snagom vozila, opterecenjem u smislu stabilnosti i kapacitetom kocionog sistema. Sto se same tehnike voznje skupa vozila tice, treba naglasiti da se sve radnje moraju blagovremeno preduzimati (blago kocenje ranije u odnosu na solo vozilo, prebacivanje u nizi stepen prenosa pre uspona, preticanje zapoceti sa vece udaljenosti od vozila ispred i to samo ako je 100 % pregledno jer nemozete bas lako da se vratite u traku - ubacite i, naravno, striktno i blagovremeno koriscenje signalizacije u najavi radnji koje nameravate da izvrsite. Ovo verovatno svi znaju ali ne koriste svi. Moje zapazanje na putovanjima evropskim putevima je da vozaci kamiona ovo postuju kao "deca u skoli" sto se za vozace putnickih automobila nemoze uvek reci. Jer, najvaznije je da drugi ucesnici u saobracaju na vreme znaju vase namere, tako vam mogu pomoci da odredjene radnje obavite bezbedno. Nije na odmet da skup vozila obelezite rotacionim svetlom ili zitum blinkerima, tako cete druge upozoriti da na vreme obrate paznju na vas. O samom osiguranju tereta nema potrebe govoriti, to se podrazumeva. Najgore sto moze da vam se desi je da se teret prilikom transporta pomeri i tako izazove nepredvidive posledice.

tangabravo:
I meni se više sviđa Fiat - vizuelno- pošto nisam vozio a opela jesam a u principu nisam u zadnje vreme vozio neke novije modele swtim da sam pre ohoho godinica vozio za švercere u bubanj potok i ondo sam vozio sve i svašta , inače sam po struci auto mehaničar i VKV vozač. Meni je bitno da auto ima pozadi gibnjeve- feder platne- lisnate opruge- kako ko zove i da je što kraći. Što se tiče opterečenja u moje vreme je bilo da auto mora da bude u vožnji duplo teži od vučenog vozila , a što se tiče opterećenja na kuku mislim da je do 70kgr za putnička vozila stim što sam ja moju prikolicu balansirao na 25kgr- pomoću vage- da mogu da je dižem jednom rukom kada sam sam , a kada tovarim stvari sve teško stavim pored lista kobilice pošto je on nad osovinom i tako mi najstabilnije . Pošto neću kupovati ništa do aprila videću šta bude u ponudi i koje su cene pošto nemogu da dam više od € 1500- € 1700

Zoran T:
fiat doblo...mislim da mu je komplet ceo zadnji trap preuzet od teretnog ww cady-a...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju