E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
prikolica i registracija
Zoran T:
To je malte ne"nemoguca misija".Uredno registrovanu vise godina(onda upisana u saobracajnu i izdata treca tablica) i uredno odjavljenu prikolicu za sport i rekreaciju(kamp kucica adria 350tq) posle 3 hebena dana sa teritorije srbije na teritoriju vojvodine(sa odjavljenog bg na novu tablicu ns).Lakse bi registrovao avion...
Alexa:
--- Citat: Zoran T 19, 10, 2015, 17:16:49 posle podne ---To je malte ne"nemoguca misija".Uredno registrovanu vise godina(onda upisana u saobracajnu i izdata treca tablica) i uredno odjavljenu prikolicu za sport i rekreaciju(kamp kucica adria 350tq) posle 3 hebena dana sa teritorije srbije na teritoriju vojvodine(sa odjavljenog bg na novu tablicu ns).Lakse bi registrovao avion...
--- Kraj citata ---
Ja sam tri nedelje iz dana u dan jurio da registrujem prikolicu koja je dovezena sa tablicama (carinskim), odjavljena, ocarinjena, svi papiri od nje su legalni i uredni ali nisam imao COC. Obratim se fabrici, oni mi odgovore da takav dokumenat izdaju za proizvode od 2012. (tada su dobili to "evropsko odobrenje") a moja je napravljena 2006. Posle vise od 30 mailova razmenjenih sa neznam ni ja vise kim, dobio sam proizvodnu deklaraciju za moju prikolicu (zahvaljujuci tome sto je NL uredjena zemlja gde se problemi pojedinca resavaju sa paznjom) i sa tim uspeo da u Agenciji za bezbednost saobracaja dobijem famozno uverenje o homologaciji. Malo je falilo da prikolica zavrsi neregistrovana kuku
neptun:
Strasno sta nam rade. Sve je to da ima sta da radi visak zaposlenih i da nam uzimaju pare. Neverovatno. Ja dosao sa dozvolom da produzim registraciju, najnormalnija stvar se pretvori u agoniju. Pri tom sama prikolica nikog ne zanima niti je nesto posebno pregledaju. Npr. Da je torzija pukla niko ne bi primetio.
LSI:
Ситуација по питању приколица је следећа:
Прво нас је држава натерала да наврат-нанос региструјемо приколице које смо ко зна када купили или правили. Ја сам један од њих.
Фабрички направљену Брако Т-600 теретну лаку приколицу, купљену 1991. и уредно регистровану и употребљавану уз трећу таблицу до 2012., регистровао сам и уредно добио саобраћајну дозволу и таблицу. То је било у октобру 2013.
Истовремено сам регистровао и приколицу за чамац - самоградњу (уз изјаву два сведока и атест од стране Машинског факултета). И за њу сам добио саобраћајну и таблицу.
Кад ми је 2014. истекла важност дозвола, нисам одмах продужио регистрације али сам то покушао да урадим летос.
У Љермонтовој су ми љубазно поништили стару, неважећу саобраћајну, узели таблицу и рекли да приколицу, уз уговор који сам им показао да је поклањам рођаку у Бечеју, могу тамо да одвучем и да приступим регистрацији.
Испоставило се да су у Бечеју одбили да изврше технички преглед, позивајући се на неки нови пропис о којем нисам знао ништа.
На званични допис који сам упутио у МУП, после скоро месец дана чекања, добио сам културно срочен одговор и копију рачуна који је издат приликом куповине приколице 1991. године, уз упутство да се јавим Машинском факултету у Београду ради атестирања.
Дакле, прва могућност на располагању свима који су у сличној ситуацији, да им је поништена регистрација, могу поново да региструју своју приколицу уколико је атестирају на Машинском факултету у Београду (раније је то било могуће и у Новом Саду - сад не знам). Не знам тачно колико то кошта.
Међутим, постоји још једна могућност, а то је да власник приколице од произвођача добије потврду о хомологацији.
У овом тренутку, домаћи произвођачи приколица (има их свега три-четири, колико ја знам) буквално се праве луди и на захтеве да издају потврду о хомологацији, траже да им купци приколица то плате. Ради се о своти од више од 100 евра. Купци, за сада то одбијају и не дешава се ништа.
Јер, држава која је направила овакву збрку, прави се луда и неће да произвођачима нареди да купцима који су уредно купили приколице обезбеде и одговарајуће потврде.
Не бих ово даље коментарисао јер би ме то одвело у теорију завере у којој је држава један од учесника отимања новца од својих грађана, на што се читава ова ујдурма свела.
Иако не звучи нормално да се нови законски пропис примењује на предмете који су произведени и регистровани по старим прописима (јер сад нам више нико не гарантује да нећемо морати да обезбедимо и хомологацију за наше путничке аутомобиле), чуо сам да је иста ситуација и у Македонији. Није никаква утеха али изгледа да и тамо мисле да народ још има неких скривених пара које треба покупити. Шта ће паре народу?
Alexa:
--- Citat: neptun 19, 10, 2015, 17:48:02 posle podne ---Strasno sta nam rade. Sve je to da ima sta da radi visak zaposlenih i da nam uzimaju pare. Neverovatno. Ja dosao sa dozvolom da produzim registraciju, najnormalnija stvar se pretvori u agoniju. Pri tom sama prikolica nikog ne zanima niti je nesto posebno pregledaju. Npr. Da je torzija pukla niko ne bi primetio.
--- Kraj citata ---
A da vidis kada su dvojica iz AMSS na tehnickom uzeli da mere metrom i na papiru crtaju iz slobodne ruke moju prikolicu, pa to je smesno. To je prikolica jednog od najpoznatijih proizvodjaca "Marlin", najveca u toj kategoriji, sto bi se reklo "vrh" a oni je precrtavaju slobodnom rukom da bi kao dali atest. Pri tome rade metrom koji moze da meri do 3 a prikolica dugacka 8,5. Mozes misliti kuku
Ali mi uzese 100 jevreja. Unapred tamburanje
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju