Ja bih rekao da je to Honda iz 90-ih, tačnije 92,93 do 95 najkasnije, ali to ne treba da te opterećuje, pošto su to
iste mašine kao i one kod novijeg tipa (siva kockasta hauba), mnogo bitnije je u kakvom je stanju.
Ono što razlikuje vanbrodske motore od recimo automobila, je što oni nisu najčešće u svakodnevnoj upotrebi, već samo tokom sezone, a to je oko 4-5 meseci godišnje.
Mnogo važnije od godišta samog motora je to, kako je očuvan i da li je njime pre rukovao neko ko je pravi nautičar ili neki amater kome su vanbrodski motori krajnja nepoznanica. To je bitno pogotovu za četvorotaktne mašine kakva je tvoja Honda (zbog transportnog položaja, zamene ulja, ali i mnogo čega drugog).
Što se tiče potrošnje, taj motor bi trebao da troši oko 6-7 litara/čas vožnje ipak je to 15 ks, ali potrošnja u mnogome zavisi i od samog čamca.
Da rezimiramo, ako je motorom stručno rukovano u prethodnom periodu, ako je očuvan i redovno servisiran, onda neka te ne brine koliko je star.
Veruj mi, mnogo puta sam čuo od ljudi da je ta hondina starija serija mnogo bolja od ove sive oble haube (novije generacije).
Neka je sa srećom i neka te dugo, dobro služi.
Pozdrav
