E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

Odrzavanje vanbrodskih i brodskih motora u slucajevima dugog stanjanja...

<< < (2/3) > >>

Misha D:
Kod vanbrodskih 4taktnih motora sa poteznicom moze se  ona povuci polako jednom pre paljenja da bi se ulje ponovo razmazalo, a kod onih sa anlaserom to je malo teze uraditi.
A i kod brodskih isto.
Kod zimske pauze bitno je i kada se menja ulje u motoru: verovatno je korisnije promeniti ga na kraju sezone, pustiti da radi neko krace vreme i tako cistim uljem prezimiti zimu, a ne sa starim uljem punim stetnih produkata od sagoravanja ostaviti motore na duze vreme.

maverick:
Točno tako, servis se radi na kraju sezone

zankiki:
Da li mu pomaže ako bi na primer svakih nedelju - dve samo malo zaanlasovali, bez paljenja...
Mislim, pitanje je, šta se desi za te 4 nedelje pa je posle toga paljenje problem?

Mezija:

--- Citat: zankiki  08, 01, 2015, 14:42:14 posle podne ---Da li mu pomaže ako bi na primer svakih nedelju - dve samo malo zaanlasovali, bez paljenja...
Mislim, pitanje je, šta se desi za te 4 nedelje pa je posle toga paljenje problem?

--- Kraj citata ---
Pomaze ,problem je sto zidovi cilindra i ventili vremenom ostaju suvi bez filma ulja koji cuva od korozije pa prilikom startovanja ako se korozija vec formilrala
ostecuje gumice ventila ili karike i zid cilindra , zavisi od same konstrukcije motora kod nekih moze da se desi da zbog dugog stajanja "zalepe" odnosno da se karike zaglave zbog rdje
pa je nemoguce pokrenuti motor .
Bio je u prodaji Ruski aditiv koji sprecava da zidovi cilindra ostnu suvi cak i ako ostanete bez ulja ali vecna nevoli nikakve aditive da sipa u motor kostao je oko 50 eura i mislim da je trebalo da se ponovo sipa posle dva menjanja ulja

zankiki:
Ispustio sam vodu ovih dana zbog minusa, a odem na brod barem 1-2 puta nedeljno, nije mi problem da okrenem ključ na sekund - dva, ako to pomaže?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju