E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

Odrzavanje vanbrodskih i brodskih motora u slucajevima dugog stanjanja...

<< < (3/3)

Gusar:
+1 Mezija svaka cast...
stim da se ne preporucuje koriscenje ruskog modifikator osim u slucaju da taj motor treba da se proda a da je u bas losem stanju
u opste kada kupujete motor ako cujete da je sipan modifikator bezite od toga...

cela poenta je odrzavanje minimuma podmazivanja...

samo veoma pazljivo u slucajevima anlasovanja da ne bi motor bez vode sastavio... preporucujem skidanje kabla od svecice prilikom tog anlasovanja...

inace lepljenje karika je naj izrazenije kod malih motora tzv vazduhom hladjenih...

mića p.:
Kod dvotaktnih motora, s obzirom da su jednostavnije konstrukcije, jednostavnija je i zimska priprema i odrzavanje.

Pre startovanja motora, ako već nije konzerviran pred kraj sezone, treba sipati malo ulja za dvotaktne motore direktno u cilindar, kroz otvor za svećice, pa tek onda zaverglati motor, a ako se pokreće isključivo ručno, onda prvih par puta lakše zaverglati, pa tek onda vratiti svećice i pokrenuti motor.

Veoma je važno, da pre svake duže pauze, a pod tim smatram i pauzu od dva-tri dana, karburator u motoru bude prazan. Pre pristajanja isključiti dovodno crevo za gorivo i pustiti motor da sam stane kada potroši sve što ima u karburatoru.

Dešava se da posle zimske pauze zariba impeler, te na to treba prvo obratiti pažnju već kod prvog startovanja. Ako je mlaz vode koja izlazi iz motora, kada motor radi na leru neujednačen, odnosno krene stane ili ga uopšte nema, odmah ugasiti motor i ne startovati ga dok se najpre ne zameni impeler.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju