E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

Odrzavanje vanbrodskih i brodskih motora u slucajevima dugog stanjanja...

(1/3) > >>

Gusar:
Kako sam dobar poznavaoc sus motora sto vodom hladjenih sto vazdusara otvaram ovu temu za pitanja sta raditi sa motorima koji su dugo stajali
pod duzim stajanjem motora se podrazumeva svako duze stajanje od 4 nedelje tj mesec dana... otvoren sam za sva pitanja...
svaki sus motor je napravljen tako da najduze radi u rezimu srednjeg broja obrtjaja u zavisnosti od konstrukcijskih resenja svakog motora ti brojevi se razlikuju. Ali evo da na vedem tipican primer: uzmimo u obzir jedan prosecan Sohc motor iz zastavine game tj zastavin motor od 1100 ccm on je projekotvan da najduze radi u rezimu od 1500 do 3000 obrtaja iako mu je maximum 7000 rpm...
Sada verovatno vec shvatate poentu u odnosu na dizele....
U explotaciji sus motora najvise habanja se javlja prilkom startovanja istog... i i ma ona racunica da je jedan start ekvivalentan 10 h rada ili 1000 km predjenih na putu... a habanje se javlja zbog nedostatka ulja tj nedostatka pritiska istog... cela poenta je da motor mora da se okrene par krugova na prazno pre startovanja pogotovo ako je period stajanja bio duzi od 3-4 nedelje... i to vazi za svaki motor
a kako vi palite svoje motore?

Oklop:
Под 1.

          Консултуј правопис,

Под2.

          Курблом

Gusar:
Odgovor za pod 1.

Kad bi admini namestili da malo lakse mozes da postujes bilo bi i pravopisa ovako tek iz cetvrtog puta sam uspeo da napisem post u celosti...

Kapetan:
Prva 3 ili 4 posta idu sa captchom, posle je nema :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Gusar:
 taz taz taz taz taz 4587 XKJHDGASED

vidi nestalo je....
 rolleye

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju