Prelep je taj norveški double ender. Oblik trupa garantuje izuzetnu sigurnost i na teškom moru, kada talasi dolazi i po krmi... a obaška što je veoma ekonomičan što se tiče pogona. Nije ni čudo što takav obilk ima većina čamaca za spasavanje.
Malo zbog toga pati komfor kokpita ali to nije toliko ni bitno, kad ga je, pored svih prednosti, milina i samo gledati!

Sećam se, kao juče, da je pre mnogo godina jedan naš čovek doterao za sajam nautikei veoma sličan brodić, zvao se Saga 24, dao mi je čak i prospekt. Bio je izložen na prikolici, napolju, zakačen za neki veliki opel komodore! Došao je da ispita tržište za takva plovila, kad je kod nas carevala Istranka. Posle sam jedan isti takav viđao na vezu na Adi Ciganliji kod VK "Grafičar" ali posle sam se preselio u Novi Sad i izgubio sam ga iz vida.
http://extranet.elho.fi/miranda/en/miranda-bilder/Dakle, ako je on mogao da ga dotera u to vreme, što to ne bi moglo i danas? Bar su sada mnogo dostupniji snažni automobili.
https://www.boat24.com/en/powerboats/saga/saga-24/detail/160045/Da, kompletnu funkcionalnost ovim brodićima daje i originalna tenda za krmu.
Alexa, ti živiš u Švedskoj, kako se u Skandianviji zove ovakav tip korita, mora da ima neki poseban naziv?
Stalno menjam ovu poruku, kako se prisećam detalja... Saga 24 kao i Joda 24 su predviđeni i za jedrenje kad se pretvaraju u male motor sejlere! Čitam o tome baš sad na jednom danskom forumu.
http://www.udkik.dk/en/admsshow.jsp?locale=en_GB&id=68239&seo=Saga+24