E, ovako treba... > Plovila

Transport camca

<< < (17/28) > >>

Ljuba:

--- Citat: Alexa  11, 12, 2014, 19:04:54 posle podne ---To je stvarno zanimljiva opcija. Hajde, raspitaj se detaljnije pa javi. Prilagodjavanje termina nije nikakav problem, pa i u svakoj drugoj varijanti se mora sacekati i uskladiti vreme  sa prevoznikom ili ekipom za plovidbu.

--- Kraj citata ---

Evo da javim šta sam saznao. Dakle LSI je bio u pravu, to sa baržom je em komplikovano uskladiti em skupo, dakle odpada.
Što se tiče drumskog transporta stvari stoje ovako:

-Gabaritni transport         (D: do 11m, Š: do 2,5m, V: do 2,8m) ~ 2000e +- 10%

-Van gabaritni transport  (D: do 11m, Š: do 3,0m,  V: do 3,3m) ~ 4500e
s tim što ako se ne insistira na sad i odmah, dakle ostavi se rok od 2 nedelje (gađa se povratna tura) onda cena bude 3500-3800e.

Kupac ode tamo, kupi i overi kod notara, pokupi sve tehičke podatke o plovilu za špeditera, ugovori ležanje plovila dok ne stigne transport (u marini ili već gde) i vraća se kući a špediter dalje preuzima.

Kapetan:
Po meni ... onda vodom. Ista cifra a 10 puta bolji dozivljaj ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

zankiki:
Naravno, može se i sačekati pravi trenutak pa pazariti ovde kad nešto naleti  k5


Alexa:
Evo, zima polako odmice a ja i dalje trazim svoju ladju  m4 . Najvise sam u komunikaciji odmakao sa jednim prodavcem koji je prolicno predusretljiv i moze se reci da smo se priblizili u ceni (on trazi 5500 a ja dajem 4500 eura). Motor ima sve papire, pre dve godine je ugradjen nov i ima 250 sati rada, medjutim od brooda nema nikakve papire. Kaze da je to samogradnja. Neznam kako bismo to mogli da resimo. Ideja mi je da taj brod kupim, sredim papire i da ga ostavim tamo dok se ne steknu uslovi za transport. Vodom ili kamionom, vec kako bude povoljnije. Ima li neko ideju kako resiti problem papira od broda ? Evo, o ovom brodu se radi. Meni se svidja, samo da se ne proda dok ja ne iznadjem nacin da obezbedim sve sto nasa carina trazi.

LSI:
Алекса,
Да не бисте много лутали и на крају опет се нашли у проблему, зашто не бисте од власника затражили копије свих докумената које има о том броду? Све што поседује чиме он, тамо где живи и плови, доказује да је пловило његово и да је технички исправно и безбедно за пловидбу.

Са тим папирима треба да одете до царинске испоставе где планирате да извршите царињење. Обратите се, не било ком царинику (ако никог не познајете), него начелнику испоставе. Објасните му шта намеравате и чућете његово мишљење. У складу са тим даље ћете већ видети шта морате и шта можете.

Следећи корак је да одете до надлежне капетаније и питате и њих да ли је то што ћете добити од претходног власника довољно за упис по обављеној царини.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju