E, ovako treba... > Tomos

Tomos T4 ne prima gas pri opterecenju.....

<< < (4/4)

Zakeralo:

--- Citat: mića p.  11, 09, 2014, 17:35:21 posle podne ---
rašire se svi delovi u sklopu i onda je kompresija još slabija.


--- Kraj citata ---

Potpuno obrnuto, posto se cilindar hladi vodom on se ne rasiri toliko, klip se na 4-taktnom (kod 2t je malo drugacije, ali je sustina ista) motoru hladim uljem sa donje strane i on se greje vise od cilindra tako da se na radnoj temperaturi smanjuje zazor izmedju klipa i cilindra. Slicno je i sa karikama, tako da motor na radnoj temperaturi ima veci stepen kompresije nego u hladnom stanju. Upravo zbog povecanih tolerancija u hlandom stanju to je najgori rezim rada svakog motora, gde usled velikog zazora izmedju klipa i cilindra u gornjoj mrtvoj tacki postoji mogucnost udara ivice gornje klipa u cilindar. To se moze lepo videti na motorima starijih generacija. Zbog povecanih tolerancija, uljni film ima problem da odrzi svoju ulogu i zastiti delove od direktnog kontakta. Kada se pregreje motor, moze da se desi da klip zariba u cilindru. Ali mora bas dobro da se pregreje.

Izvinjavam se za off, ali ovo je sustinska greska na koju ne mogu da ne odreagujem.

Pozz

Bećar:
To što se previše greje je izgleda pogrešno napakovana cev hlađenja ili progoreo auspuh (cev za hlađenje)....
Ova vožnja na 1/3 gasa mi liči na plovak karburatora koji blokira dotok.Skini karburator i kroz crevo duni vazduh.U normalnom ,horizontalnom,položaju propušta a u okrenutom položaju ( 180 stepeni ) ne bi trebao da propušta vazduh


kiviboy1989:
Ovako, majstor je prije ove provjere provjerio palenje, kompresiju i karburator i sve to dotjerao i prestelovao, rekao mi je da je kompresija sa novim klipom na ivici dobre jer je cilindar malo slabiji, pregrijavan je....

Nije ni otvarao petu i kardan ali mi je rekao da bi trebalo da ide i stvarno je isao dok se nije poceo grijati onda je oslabio, sad sam mu odnjeo i rekao je da ce rjesiti hladjenje i pregledati kako je sklopljena u peti i kardanu, nadam se da ce posle toga ici...

Posle samo ostaje da stavim novi cilindar i eventualno radnu diznu na karburatoru ako bude problema...

Interesantno je da mi je rekao da mu donesem stare platine ako nisam bacio da njih postavi...

barbanesa:
Tebe druze zeza samo hladjenje ,znaci cevka ne baca vodu u motor.Obicno su cevi za vodu negde na polovini isecene zbog trenja  motora...cim se motor zagreje slabo vuce i pali semeringe u bloku tako da ako ima srecu da ne menjas donji semering   bloka..

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju