Kao što znate, od nedavno sam vlasnik broda jednog našeg člana. Biće tu nekih izmena (na proleće je planiran tvrdi krov, a nakon toga, kad se steknu uslovi, ubacivanje motora od 60-70KS, jer brod odlično plovi na većem gasu, što se tiče korita i plovnosti, ali vidim na renou od 30KS to baš i ne prija previše, a sa nekim dizelom bi se i potrošnja smanjila. Pisaću ovde o tome, i tražiti savet.
U međuvremenu sam popravio najvažniju stvar - plovak u rezervoaru. Zamenio crevo za sipanje pitke vode. Slike ću postaviti kasnije, jer imam hitniju stvar.
Prilikom boravka u brodu po kiši, primetio sam da (nažalost) 5 od 6 prozora curi, a i onaj jedan mi je sumnjiv. Imam dve opcije - skidanje prozora i čisšćenje starog silikona, vraćanje nazad. Prozori su u nekim aluminijumskim lajsnama, gledao sam malo sa majstorom i on kaže da je najbolje te lajsne izbaciti, kupiti novi pleksiglas u većoj meri, i lepiti ga na brod bez lajsni. Ali za tu operaciju treba u ovom trenutku velikih 250-300e.
Pitanja su, za opciju 1: da li vredi pokušati skinuti lajsne i odvojiti pleksi, očistiti sve, pa vratiti? To bih pokušao sam. Mislio sam sa lepkom za šoferšajbne, ali ako ima i nešto bolje...
opcija 2 - skidanje kpl svega, kupiti novi pleksiglas, na nešto većoj meri, izbaciti lajsne. Ovde imam par pitanja:
-da li lepiti sa lepkom za šoferšajbne? Njega imam u dovoljnim količinama, ne bih morao da kupujem.
-gde naći, i postoji li pleksiglas koji je zatamnjen? Kad već radim, bilo bi lepše staviti zatamnjena stakla, ali sam zvao par većih firmi i niko ga nema.
Evo par slika stakala...




