E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?

<< < (2/9) > >>

zoki novus:
Jeste bas su preterali pa ako postoji alternativna medicina zasto ne bi bilo i alterativnih camaca,prikolica,dajana...

Qsha:
Ja sam napravio sam prikolicu za Elana 402 pre neki dan,doduse meni treba samo da ga izvlacim iz Dunava u garazu koja mi je u dvoristu tako da mi atest i reg. nije potrebna,ali mogu da dam specifikaciju ako nekom treba,za limeni samo valjci treba da se postave drugacije jer ima ravno dno..izasla me je oko 130 e

LSI:

--- Citat: Qsha  10, 06, 2014, 12:02:47 posle podne ---Ja sam napravio sam prikolicu za Elana 402 pre neki dan,doduse meni treba samo da ga izvlacim iz Dunava u garazu koja mi je u dvoristu tako da mi atest i reg. nije potrebna,ali mogu da dam specifikaciju ako nekom treba,za limeni samo valjci treba da se postave drugacije jer ima ravno dno..izasla me je oko 130 e

--- Kraj citata ---

Obeležio sam deo zbog kog se javljam.
Prijatelju, kako vi to mislite da vama nije potreban atest i da nije potrebna registracija?
Samo ako vam je garaža na samoj obali gde izvlačite čamac.

Svaka prikolica koja se nadje na putu mora biti registrovana. Da bi  bila registrovana, mora biti atestirana.

Zaista je sada moguće samo kupiti prikolicu uradjenu od strane atestirane radionice.

Ukoliko neko ima atest uradjen pre stupanja na snagu ovog zakona, ima šansu da registruje prikolicu ali sve je lakše ako se radi o teretnoj prikolici. Medjutim za prikolice za posebne namene, a tu spadaju ove naše za čamce, procedura je malo komplikovanija (rekao bih da čak i ljudima koji se time profesionalno bave nije najjasnija) i rezultat toga je da treba da dobijete registraciju (saobraćajnu dozvolu) koju obnavljate svake godine i u kojoj piše da se radi o prikolici za čamce (ili neku drugu namenu).

U praksi, sve će zavisiti od toga ko vas zaustavi na ulici.
Na putu od Batajnice do Starog Slankamena, mene su zaustavila dva saobraćajna policajca i obojica su pregledali sve papire: saobraćajnu za vozilo, saobraćajnu za prikolicu, ličnu kartu, vozačku dozvolu, prekontrolisali PUS (to je onaj broj koji su mi iz Instituta ukucali na rudu prikolice prilikom atestiranja - atest sam pribavio pre ovog novog zakona, a i registraciju sam uradio pre zakona)...

Dakle, u takvim situacijama možete da imate mnogo problema i ako imate papire.
Npr. da li vučete svojim ili nekim službenim autom (u tom slučaju morate da imate putni nalog!) jer i kuka na njemu mora biti atestirana. Ako u prikolici piše da je teretna a ne za čamac - opet možete imati problema ako to policajcu zapadne za oko.

Ne bih nikog da plašim ovim što pišem ali samo želim da ukažem da je došlo vreme kada više nije  lako izaći na ulicu s čamcem. Ipak, kod nas se gotovo ništa ne poštuje i tako se i dešava da neko provuče i veliki čamac na neregistrovanoj prikolici i onda pročitate kako vam ništa ne treba...


njegos68:

--- Citat: LSI  11, 06, 2014, 07:46:03 pre podne ---
--- Citat: Qsha  10, 06, 2014, 12:02:47 posle podne ---Ja sam napravio sam prikolicu za Elana 402 pre neki dan,doduse meni treba samo da ga izvlacim iz Dunava u garazu koja mi je u dvoristu tako da mi atest i reg. nije potrebna,ali mogu da dam specifikaciju ako nekom treba,za limeni samo valjci treba da se postave drugacije jer ima ravno dno..izasla me je oko 130 e

--- Kraj citata ---

Obeležio sam deo zbog kog se javljam.
Prijatelju, kako vi to mislite da vama nije potreban atest i da nije potrebna registracija?
Samo ako vam je garaža na samoj obali gde izvlačite čamac.

Svaka prikolica koja se nadje na putu mora biti registrovana. Da bi  bila registrovana, mora biti atestirana.

Zaista je sada moguće samo kupiti prikolicu uradjenu od strane atestirane radionice.

Ukoliko neko ima atest uradjen pre stupanja na snagu ovog zakona, ima šansu da registruje prikolicu ali sve je lakše ako se radi o teretnoj prikolici. Medjutim za prikolice za posebne namene, a tu spadaju ove naše za čamce, procedura je malo komplikovanija (rekao bih da čak i ljudima koji se time profesionalno bave nije najjasnija) i rezultat toga je da treba da dobijete registraciju (saobraćajnu dozvolu) koju obnavljate svake godine i u kojoj piše da se radi o prikolici za čamce (ili neku drugu namenu).

U praksi, sve će zavisiti od toga ko vas zaustavi na ulici.
Na putu od Batajnice do Starog Slankamena, mene su zaustavila dva saobraćajna policajca i obojica su pregledali sve papire: saobraćajnu za vozilo, saobraćajnu za prikolicu, ličnu kartu, vozačku dozvolu, prekontrolisali PUS (to je onaj broj koji su mi iz Instituta ukucali na rudu prikolice prilikom atestiranja - atest sam pribavio pre ovog novog zakona, a i registraciju sam uradio pre zakona)...

Dakle, u takvim situacijama možete da imate mnogo problema i ako imate papire.
Npr. da li vučete svojim ili nekim službenim autom (u tom slučaju morate da imate putni nalog!) jer i kuka na njemu mora biti atestirana. Ako u prikolici piše da je teretna a ne za čamac - opet možete imati problema ako to policajcu zapadne za oko.

Ne bih nikog da plašim ovim što pišem ali samo želim da ukažem da je došlo vreme kada više nije  lako izaći na ulicu s čamcem. Ipak, kod nas se gotovo ništa ne poštuje i tako se i dešava da neko provuče i veliki čamac na neregistrovanoj prikolici i onda pročitate kako vam ništa ne treba...

--- Kraj citata ---
ih Lazo sad si me uplasio,prodajem i camac i prikolicu,a bogami bojim se i kola da vozim ,da mi policija ne trazi atest za ventile na tockovima..  dodo

LSI:
Njegoše, ja samo opisao moje iskustvo. Svako mora da bude svestan šta može da se desi a kako će proći ko - eto, neka svako napiše pa ćemo imati tu svašta da pročitamo.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju