Nautika opšta... > OPŠTA DISKUSIJA
Kupovina broda (zelim ovaj brod)
Barba:
Posto se rasprava o kupovini camaca povela u neprikladnoj temi ajd da malo to razradimo ovde gde treba.
Iako sam duze vreme bio ubedjen da je pasara najbolji izbor za rekreativnu plovidbu, bilo je potrebno svega dve godine od kada sam je kupio da promenim misljenje. Vise mi nisu interesantni jednodnevni izleti uz tolplo pivo i kokakolu. Ozbiljno razmisljam o nabavci nove celicne ladje, 8,5x2,6 m. E sad posto o limenim camcima bas nista ne znam moilo bih vas da iznesete vase misljenje i sugestije. Zelim ladju koja bi mogla da mi obezbedi autonomiju od 7-10 dana. Iako mislim da je plastkanac bolji izbor, ovo je moj sledeci cilj iz prosto finansijskog razloga. Slika je data u prilogu.
Za pocetak imam par pitanja, mozda i smesnih, ali bi mi odgovori ite kako koristili:
1. Sta je po vasem misljenju pametnije uzeti, ovakav camac sa ravnim dnom i ili sa V koritom, koje su realne prednosti V korita na Dunavu i Savi?
2. Da li se ove ladje sezonski izvlace iz vode da prezime u zimovniku?
3. Nakon sto se brod izradi i zastiti epoksi prajmerima i antialginom, kada je vreme da se isti ponovo nanose?
4. Koji je zivotni vek ovih camaca, a posle koliko godina poruzne i pretvore se u rage?
5. Vecina camaca izradjenih od lima vrlo brzo onduliraju, da li je to neminovno?
6. Koliko se realno ovi camci zagrevaju, da li je pametno na palube postavljati poliesterske panele?
7. Da li je po vasem misljenju ovo korito sposobno da plovi morem u priobalnom podrucju (ovo pitam cisto jer je u skladu sa snovima)?
8. Koji se materijali koriste u izradi enterijera, bazirajte se na jeftinim proizvodima?
Ajd uzdravlje,
IkaTaca:
Uuu Barba ovo ce da bude ladja par-excellance! super izgleda...sto se odgovora tice,nisam bas prava osoba za to, ali sutra idem kod mog prijatelja na
Savu, on ima metalni camac, pa cu da mu postavim par pitanja, i pokusati da ti dam odgovor! Hvala za novu temu i prikladno mesto za razgovor! :drinks:
p.s. i ja trazim slicnu varijantu (visednevni boravci na vodi i duze plovidbe npr. BG-Apatin (tamo mi sestra i zet imaju sojenicu na Dunavu), pa ako bi mogao da mi kazes par detalja oko cene...(takodje finansije jbg)...Pozdrav! Ilija
zoki novus:
ovaj brod mozes da vidis u marini ada
doduse nije jos kompletno sredjen ali plovi
trenutno je na tisi vraca se sledece nedelje
Kapetan:
1. Sta je po vasem misljenju pametnije uzeti, ovakav camac sa ravnim dnom i ili sa V koritom, koje su realne prednosti V korita na Dunavu i Savi?
ne znam bas sve mane i vrline , cini mi se da je V korito bolje kada su talasi , ali V korito je nocna mora uvek moras da slepujes pomocni camac zbog pristajanja na obalu ... znaci V korito i parkiranje-pristajanje na plazi zaboravi...
2. Da li se ove ladje sezonski izvlace iz vode da prezime u zimovniku?
ne znam , ali ja nikad nisam vadio ladju dok vidim da veccina plastike zimu prezimi u zimovniku
3. Nakon sto se brod izradi i zastiti epoksi prajmerima i antialginom, kada je vreme da se isti ponovo nanose?
antialgin svake godine ovo ostale zavisi kako si ga prvi put uradio :)
4. Koji je zivotni vek ovih camaca, a posle koliko godina poruzne i pretvore se u rage?
kazu da lim ode 1 mm u 10 godina...
8. Koji se materijali koriste u izradi enterijera, bazirajte se na jeftinim proizvodima?
sper ploca , brodski pod, blazujka...
btw pod obavezno minimum lim 4mm nemoj da ti majstor soli pamet sa 3mm !
na kraju koliko trazi majstor za klot ofarban i zastakljen ?
SALE NB:
Barba, veoma brzo postajemo svesni limita naših ljubimaca! I nama sada zinulo dupe na veće!!!
Za većinu pitanja nemam odgovor, ali za pitanja 1 i 7 imam- gledaj isključivo V korito ako planiraš ići nizvodno od Kostolca ili na more.
Ispod Rama i po klisuri praktično ne postoje tabanaši, i onih par što plove su modifikovani sa povišenim V kljunom.
Uz malo vežbe i puno osećaja može se i sa V koritom skoro svuda pristati
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju