Gde me nadjoste.
   kad god krenem niz dunav gledam da se vezem za neku samohotku.
   To obicno zavrsim do bele stene.Prava retkost je da vas neko odbije.
    1. spremim bokobran (automobilska guma,neprevazidjen)
  i kanape.
    2. Inace moj nacin vezivanja je sledeci.Predni konopac dodam nekome
   sa broda,i kad ga veze dodam mu zadnji.Normalno,sa broda vam kazu na 
   bitvu da se vezete.Oni gledaju da mogu da vas vide sa komandnog mosta.
   Posle toga ugasim motor i stavim ga u poziciju spreman za paljenje,uz
   jedan ostar noz za pri ruci.
   3. Izadjem na samohotku i prevezem se.Mucno je objasnjavati coveku kako
   da te veze.Stavljam prednji vez,zadnji vez,sa istog mesta i vez za odvajanje
   od samohotke,metar lufta,i sa zadnjeg dela kanap na bitvu samohotke,koji malo
   skratim tako da sam od nje odvojen pola metra.
    4. Odem do kapetana da mu se zahvalim na voznji i da se dogovorimo dokle idem.
    5. Posto vec dobro poznajem nas deo dunava nizvodno od beograda,uvek prdjem
    na stranu na kojoj je samohotka izmedju mene i belih ladja.Na to izuzetno obracam
    paznju kada je samohotka puna,jer onda moze talas da me nabaci na palubu
    samohotke,a bojim se da bi je ostetio mojom plastikom.
    Zasto se vezujem nizvodno.
    Kod mene postoji putna groznica izmedju mene i zene.Sve smo natrpali
    za put i onda ona satima nalazi mesto gde ce sta da stoji a ja tu samo
    smetam.Ovako ja na komandnom mostu razmenim pricu sa posado,sada
    je malo teze,zabranili im pice,i dok mi cacu ladja spremna a mi i dalje u
    ljubavi. 
    Jednom sam bio vezan za tegljaca.Nista lepse od toga.Padala kisa,ja
    vezan na kraju u cugi sa dva kanapa sa pramca na dva slepa.Gurac
    300m ispred.Tisina,jedino je isao sporo kao ouz,ali posto nismo zurili
    vreme odvratno,nije smetalo.