Prvo otvoris kuciste termostata, jednostavno par srafova i izvadis pecurku termostata pa probas. Ako pokaze rezultate ostavi bolje bez termostata nego da prokljuca voda u glavi. Nema potrebe nista da diras drugo ako ti je kontrolni mlaz kontinualan bez prekida na ler gasu. To je jedini pokazatelj stanja impelera i ne menja se ako je mlaz dobar.
Ima jos jedna problematika kad je termostat u pitanju. Zbog mnogo hladne vode zimi koja zapljuskuje termostat od strane impelerske pumpe, desava se da termostatu treba duze vremena da otvori, odnosno prehladjuje ga velika kolicina hladne vode pa tek posle desetak minuta kad se voda u glavi ugreje do 80 stepeni on lagano izjednaci temperaturu i pocne propustati. Zato su bolji termostati sa sto nizom temperaturom propusnosti. U svakom slucaju dok god mozes da drzis ruku na mlazu motor nije pregrejan pa mozes probati. Svakako je termostat u pitanju i ako ne otvara dovoljno brzo nije lose probusiti mu rupicu na pecurki koja pomaze da se spoljna i temperatura glave brze ujednace i postignu zeljenu temperaturu za otvaranje termostata.