Autor Tema: Legalizacija plovila  (Pročitano 3617 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 381
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Legalizacija plovila
« poslato: 10, 11, 2013, 11:00:27 pre podne »
Odavno kum i ja kupimo u CG trup malo havarisan malo mnogo zapušten  za male pare ali bez papira i krenemo da ga sredjujemo , posle nekog vremena kum umre a kuma ni onda nijed bila raspoložena za taj poduhvat i ja ostanem sam sa trupom  koji je tako čekao par godina dok mi se jedan drugar nije "navukao" na jedrenje i nekako trup dovedemo u prihvatljivo stanje. Malo smo se vozikali u "lokalu" na nevidjeno i sada bi da ga legalizujemo ali kada sam pitao šefa u lučkoj kapetaniji Beograd za onaj stari sistem samo dogradnje i dva svedoka , kaže ništa od toga nego je jedino rešenje da mi radionica koja ima dozvolu za gradnju trupova da račun da su kao oni uradili. Zna li neko takvu radionicu pošto vidim da ste prilično upoznati sa gradnjom

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Legalizacija plovila
« Odgovor #1 poslato: 10, 11, 2013, 14:31:11 posle podne »
taj fiktivni racun ti je tek malo legalniji od racuna iz Photoshopa...

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 381
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Legalizacija plovila
« Odgovor #2 poslato: 10, 11, 2013, 17:11:32 posle podne »
Pa što bi mi onda šef kapetanije sam to predložio

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Legalizacija plovila
« Odgovor #3 poslato: 10, 11, 2013, 18:23:06 posle podne »
Pa što bi mi onda šef kapetanije sam to predložio

pa da ti pomogne da registrujes... i ne pominji "ko" i "sta" :)

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Legalizacija plovila
« Odgovor #4 poslato: 10, 11, 2013, 18:44:52 posle podne »
Pa što bi mi onda šef kapetanije sam to predložio

Tangabravo, verujem da niste o tome razmišljali i da nije bilo zle namere u vešam pitanju ali ovakvim pisanjem možete da stvorite probleme nekome ko je možda imao dobru nameru da vam malo pomogne.

Činjenica je da su na snazi propisi koji kažu da brod od plastike može da napravi samo registrovana radionica. Što to nama većini ne odgovara, to je već nešto drugo.
Čak i kad registrujete metalnu šiklju, u kapetaniju morate da odnesete projekat! U kapetaniji prihvataju i malo bolju skicu ali u pozadini je namera zakonodavca da se mogu registrovati samo plovila koja su uradjena po nekakvim standardima koji garantuju minimum bezbednosti.

To što vam je čovek rekao, čini mi se, uradio je u najboljoj nameri i verovatno u uverenju da niko nije lud da sebe i svoje najmilije ukrca na plovilo koje nije bezbedno, a kako je u našem društvu mnogo toga nakaradno i naopačke, možda bi bilo kakav račun iz bilo koje radionice "prošao" kao valjan. U protivnom, ostaćete da se vozikate na svom plovilu koje nikada nećete moći da registrujete legalnim putem.

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 381
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Legalizacija plovila
« Odgovor #5 poslato: 12, 11, 2013, 20:28:20 posle podne »
Nedaj Bože da sam imao bilo kakvu lošu nameru nego ko velim ovde smo svi naši i neverujem da ima neko sa zadnjim mislima., a ja sam očito malo zalutao iz prošlog doba pošto je u moje vreme bilo dovoljno uzeti izjave dva svedoka i plaqn gradnje i sve bi bilo OK. Što kaže gospodin LSI normalno je da se pazi na kvalitet izrade i sigurnost plovila , pa ja kada sam konstruisao metalni katamaran odneosam planove o konstrukciji innženjeru brodogradnje u tadašnjem brodogradilištu Beograd i čovek ostao bez teksta , misleći da sam završio brodarsku školu a ne automehaničarsku , pošto  kod mene uvek faktor sigurnosti ako treba da bude tri bude pet. Uglavnom hvala vam svima na dobronamernim primedbama