Pre dosta vremena, u jednoj temi koja se bavila motorima i elisama, pomenut je termin: izboj.
Tada nisam znap šta je to ali kasnije je, čini mi se, Dule objasnio.
Radi se o tome da svi motori rade tako što se nekima elise obrću u smeru kazaljke na satu, a neke u sutprotnom. I jedne i druge dovode do toga da se čamac zanosi u jednu ili drugu stranu. I to je sasvim normalno.
U vožnji, to ne bi trebalo da predstavlja problem jer se malim otklonom položaja motora, za mali ugao, ovo zanošenje poništava i čamac plovi u željenom čamcu. Ovde naravno postoji veza i odnos izmedju brzine i ugla za "korekciju". Najvažnije je voziti ravnomernom brzinom. Promene brzine dovode do toga da se ova pojava manifestuje zakretanjem čas na jednu, čas na drugu stranu. To se iskustvom rešava.
Možda u vašem slučaju postoji i nešto drugo, možda nešto u geometriji korita čamca, pa ako je tako, nadam se da ćete dobiti i bolji i potpuniji odgovor koji će vam pomoći da problem zaboravite.