E, ovako treba... > Johnson & Evinrude

Johnson 20KS

<< < (10/13) > >>

FILIPNJ:

--- Citat: Kapetan  06, 11, 2013, 16:44:28 posle podne ---proveri saug mozda je zaglavljen ....

--- Kraj citata ---

Kapetane kako to da provjerim ?

igorbos:
E,to nemoj njega da pitas!  bongo

FILIPNJ:
I jel neko može da mi kaže kako to da provjerim gdje se to nalazi i tako to   cheers

FILIPNJ:

--- Citat: Bećar  10, 11, 2013, 10:14:45 pre podne ---Pošto vidim da se niko ne oglašava pokušaću ja...
Skrećem ti pažnju da nikada nisam rasturao taj motor, ali u suštini "princip je isti ,ostalo su nijanse "
Gledajući sa prednje strane ,leva poluga koja se izvlači ( ili gura) je "saug" ,možda piše " choke".Njenim pomeranem pogledaj koje se polugice ili sajle pomeraju i gde završavaju na karburatoru.Dovoljno je pet minuta" osmotriti situaciju i spremiti taktički plan za demontažu "  6589
Nakon raskačivanja polugica ,demontiraj ga sa motora ( verovatno je pričvršćen sa dva tri šrafčića) i demontiraj prigušivač vazduha koji stoji  sa prednje strane karburatora(možda izgleda kao filter) i imaćeš pristup leptiru - klapni karburatora koji služi za prigušivanje (choke) dotoka svežeg,hladnog vazduha .Nemoj da te zbuni ,pošto postoji i "leptir" klapna za komandu gasa,koja se verovatno nalazi bliže zadnjem delu karburatora bliže bloku motora .Klapna vazduha treba da bude otvorena tj. u horizontali a klapna gasa-goriva zatvorena.
Mada...
Postoji mogućnost da je prilikom dugog stajanja zaglavio plovak u karburatoru,pošto je gorivo isparilo a ostalo ulje koje je zapeklo (čest problem kod Tomosa).
Kada je karburator već skinut ,demontiraj lončić koji se nalazi sa donje strane karburatora i uzmi čeličnu žičicu ali bukvalno nit sa kojom ćeš pročistiti diznu karburatora,goriva,vazduha tj. sve rupe za koje sumnjaš da protiče nešto kroz njih.Proveri pokretljivost plovka koji diktira protok goriva ka dizni goriva .Na priključak goriva namontiraj crevo kroz koje ćeš duvati vazduh.Kada podigneš plovak do kraja,vazduh(gorivo) ne sme da protiče a kada je spušten mora da protiče.
Na sajtu http://www.tomos-riders.com/ pročitao sam informaciju da se karburator rastavi i potopi u topao rastvor FERI deterdženta i  ostavi neko vreme.
Dobar je za odmašćivanje nepristupačnih delova dizni i kanala pa ti proceni sam šta ti je raditi  jh
Prilikom skidanja nekih delova može doći do oštećenja dihtunga.Ako ne možeš nabaviti original dihtung možeš ga napraviti sam od "klingerita" (karton za dihtunge) ili jednostavno namazati silikon za dihtovanje pumpi goriva,blokova motora koji se koriste u auto servisima. (tvrde da je crni otporan na benzin a crveni na toplotu ) http://www.oneforceaustralia.com.au/products/gasket-makers/abro-black-rtv-gasket-maker-85gram-duplicate/

Zašto ne pokušati manje intervencije koje ne zahtevaju specijalan alat i stručnost ?!?
Uz to ,"jača volju,podiže samopouzdanje..."  thumbup

Ajd' uzdravlje

--- Kraj citata ---

Hvala puno na informacijama.Ne znam kad ću stići da pokušam ovo ali potrudiću se što prije. Za dihtunge neće biti problem pošto se porodična firma bavi proizvodnjom proizvoda od gume http://www.polyguma.com/index.html

Da nema neko upustvo za ovu pentu da bi prodao? Našao sam jedno u SRB baš za ovaj model vojno ali čovjek neće da šalje u RS

Zoran Marinković:
 114

Probao bi da ti prosledim, pa pokusaj da izguglas....

http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1969&hp=20&model=20R69B

tu ces naci i sve delove - skice i oznake, a mozes i daprobas da porucis... bongo

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju