E, ovako treba... > Plovila

Vrh čamca na tabanašu

<< < (12/15) > >>

zankiki:
Ostalo mi još nedelju dana godišnjeg! A za 9 dana (kad se spoji sa weekendima) teško da možeš ploviti tu kilometražu!
Mada je ideja svakako primamljiva...

Arsa:
Za 9 dana nema šanse da sve to uradiš i siđeš vodom.

Pročitaj par tema ljudi koji su to uradili pa ćeš videti.

Bez mesec dana ne planiraj taj put. A i tada moraš imati sve papire uredne iz Holandije.


Nemoj da te lažu da ne treba izlazni papir iz Holandije. Treba, pošto će te Mađari na granici ucenjivati sve dok ne iskamče onoliko para koliko su namerili.

Taj papir se izdaje negde u blizini aerodroma u Amsterdamu ili čak na samom aerodromu. Raspitaj se. Bolje to nego da se cenjkaš sa Mađarima kao ja.

zankiki:
Kakav izlazni papir?

Ne verujem da ću ja lično ići po njega, pa da prenesem šta sve treba. Ti ljudi inače stalno dovoze kola odande, verovatno znaju šta se traži.

Šta su ti sve tražili od papira da bi ovde registrova brod, tj. šta od papira se tamo treba rešiti da bi se ovde mogla rešiti registracija?

Terca:
Nije mudro kupiti brodić na netu a ne pogledati iz blizine, svojim očima.
Na primer: taj brodić ima drveno (šper) nadgrađe, sa verovatnoćom 99,9%. Šperu je već istekao životni vek, pa su ga izgitovali i obojili. To ne mora da bude loše, ali bi bilo mudro pre nego što pazariš da vidiš da li je farba ispucala i da li šper iznutra bubri.... Video sam da ih ima i sa plastificiranim krovom, ali bi ipak trebalo da biti oprezan.

@kapetan: iz mesta gde se prodaje ima oko 2600km plovnog puta,to ne može da se oplovi za 15 dana, jer je za njega to verovatno više od 300 moto časova. Tačnije, ovaj brodić najverovatnije ne može da pređe direktan put preko Ijsel pa Rajnom (slab mu je motor, ima verovatno oko 3t, samo 7m dužine i 2,5m širine...). Okolni put možda može,ali je taj 500km duži i ima drugačiju logistiku (tuda smo  plovili letos http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,5112.msg131184.html#msg131184 ).

@zankiki: U zavisnsti ko je prodavac, treba ti faktura ako ti prodaje diler ("firma, pravno lice") ili kupoprodajni ugovor sa fizičkim licem (vlasnikom) overen kod notara. Treba ti još i izvozna (EU) carinska deklaracija (EX A), nju možeš uraditi u Holandiji kod špeditera, možeš i on-line servisima, a možeš i u Mađarskoj - bilo gde u EU (moji drugari su tako radili, u Mohaču, pre revizije). Ako planiraš da ploviš, onda ti treba i ICP ( International Cetrificate for Pleasure Boats) jer u Holandiji taj brod ne podleže registraciji, a drugde je ona neophodna. To vadiš u ANWB (nešto kao holandski auto-moto savez), može i emailom, šalju poštom na adresu navedenu u prijavi.

zankiki:
Terca, hvala na informacijama.

Kako stvari sada stoje, verovatno će brod pogledati naš čovek u Holandiji, ja neću ni ići tamo. Ja ću mu samo napomenuti na šta da obrati pažnju i ako je to to, da završi papire i organizuje transport. Još tu nisam sve utanačio, ali je dosta jeftinije nego da ja idem.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju