E, ovako treba... > Brodski motori
Marinizacija automobilskih motora
Djmicko:
Pozdrav Zankiki.Sličnu kobilicu imam nameru da pravim a koliko se sećam teksta dobio si bolju upravljivost.Zamolio bi te za podatak koja je elisa i koji je broj obrtaja na njoj.
Zoran T:
Ako nisi usao u tu pricu sa automobilima potrazi bolje neki stari audi 80cc ili mercedes 123 ili neki drugi dizel gde je motor postavljen vertikalno uzduzno a ne popreko i pod uglom bi ce ti lakse...
zankiki:
--- Citat: Djmicko 18, 04, 2016, 18:53:53 posle podne ---Pozdrav Zankiki.Sličnu kobilicu imam nameru da pravim a koliko se sećam teksta dobio si bolju upravljivost.Zamolio bi te za podatak koja je elisa i koji je broj obrtaja na njoj.
--- Kraj citata ---
Nešto se ne sećaš dobro, pošto je i kobilica i elisa fabrički tako postavljena, nisam ja tu ništa radio. Upravljivost jeste odlična.
Što se tiče elise, nemam pojma. Kao što sam rekao, to je sve tako fabrički namešteno, pa je najbolje ne dirati.
Djmicko:
Zorane T ovaj motor sa pasata je audijev motor i na autu on stoji poprečno međutim na čamcu biće postavljen uzduzno sa pogonom ka desnoj poluosovini sa blokadom ka levoj poluosovini i skinutim nepotrebnim trkačima zbog grejanja i gubitaka.Trebaće mi levookretna elisa i za sada neznam njene karaktistike obzirom na mali broj obrtaja.Nekad davno,kao mornar i mašinac ,bio sam na parnom remonkeru koji plovio brzinom od oko 8 čvorova sa 120 -140 ob/min i neverovatnom snagom sa svega 600 ks Razlog što koristim ceo fabrički sklop sa diferencijalom je što je to svojevrstan v-drive jer je izlaz poluosovine bukvalno ispod motora.Ceo sklop zajedno sa uređajem za kočenje osovinskog voda a ujedno sa pritiskom na kvačilo, izmenjivač toplote sa hlađenjem motora i ulja i hlađenje izduvne grane biće smešten na noseći ram i pušten u pogon pre ugradnje u čamac.Naravno sa slikama.
Djmicko:
Zankiki post sa koga sam skinuo sliku je postavio kapetan Arsa, Sada sam ponovo propratio i slike i tekst i moja je namera da napravim kobilicu sličnu ovoj.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju