E, ovako treba... > Brodski motori
Marinizacija automobilskih motora
zankiki:
Tako je, a brod je u medjuvremenu promenio vlasnika, na moju veliku radost kgk
Zoran T:
Propeler ce ti dimenzionisati efektivna ks na osovini propelera,broj obrtaja na osovini prop,i udaljenost osovine od korita tako da prvo resi motor i prenos pa onda dalje...taj remorker sa 140 o/min je imao propeler precnika od 1m (ili vise)...
Djmicko:
DA Zorane mnogo više, koliko se sećam a imali smo remont u Tivtu negde oko 2 metara.Namera mi je da kobilicu pravim poput ove sa Marisse
pa kada dođe do elise svaka pomoć mi je dobro došla.
Djmicko:
Zorane T malo sam pobrkao lončiće motor na pasatu jeste audijev i stoji uzdužno što mi još više štedi prostor.Sve ostalo ostaje isto.
drug_igrutin:
Druze, ako imas viska vremena sa kojim nezanas sta ces, plan je odlican
A ako sve to radis da bi plovio, onda si u ozbiljnom problemu.
Nakon 8 godina iskustva sa raznim budzenjima, mogu ti reci da zalim sto nisam uzeo tabanas za 200-300 evra sa T4 motorom i da se naplovim i napecam ko covek, tacnije ko ljudi posto i burazer ucestvuje u poduhvatu.
Ne bih da nesto demoralizujem, samo te prijateljski savetuje neko ko i dalje budzi, a ne plovi...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju