E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

PimP my BoaT ili G3

<< < (6/13) > >>

mesechar:
Mazohizam jača organizam! U nastavku sledi povezivanje filtera rečne vode izmenjivača ,pumpe vodene grane...naručena su i nova creva za hidrauliku serva volana pošto je letva mercruizer a pumpa sa druge strane mecina.Juče sam složio instalaciju rele grejača instrumente i alternator...slike u toku dana ali nema bog zna šta napredka..da se vidi..Usput resavam i prikljucenje povrata goriva iz boš pumpe,mecruzer to nema...ma sto kuraca...palaca...golem projekat

mesechar:
danas ugradjen izmenjivac,povezan cevima,postavljena posuda za antifriz ,filter recne vode..i jos gomila sitnica  na slikama se ne vidi neki narociti napredak ali danas je odneo osam radnih sati

mesechar:
u nastavku priče o marinizaciji baciću akcenat na izmenjivače i vodenu izduvnu granu...sve je napravljeno u garažnoj radionici ali od prohroma . mali izmenjivači za ulje i ulje serva napravljeni su po principu cev u cev a grana je posebna prica .Potrebno je puno mašinske obrade počevši od pravljenja prirubnice (koja je jedina od gvoždja jer nisam mogao da nadjem toliko debelo parce inoxa)  pa preko posebno napravljene duple komore ,unutrasnje kuda se krecu izduvni gasovi i spoljne kuda ide voda iz reke koja sve to pothladjuje..zatim labudov vrat koji ima namenu da nedozvoli vracanje recne vode u motor i poslednji deo koji na zalost nisam slikao večeras a to je klapna koja takodje sprecava da povrtni talas pogura vodu u motor.. slike u produžetku..U medjuvremenu sam napravio hidraulicna creva za servo letvu i povezao sa mercedesovom pumpom.

mesechar:
zli jezici će komentarisati da bolujem od sindroma Luna i da postavljam puno slika koje su gotovo identične ali moram naglasiti da se na svakoj fotograafiji moze videti neki novi tehnički detalj ,napredak koji će sigurno dosta značiti nekom ko reši da se zeza sa mariniziranjem ..da ne dužim evo kako sam povezao hladjenje servo ulja ..na povratnom crevu redno je povezan izmenjivac ,,nasao sam podatak da je servo ulje najbolje hladiti sa sto hladnijom vodom tako da sam ga povezao prvog posle impelersk e pumpe . materijal naravno inox creva za vodu su pancirna usisno potisna ne bogu se previti ni pod vakumom spljostiti testirana na temperaturu od 60celzijusa i pritisak deset bari.

Mezija:
 ok thumbup
Jbt. ima vise creva nego kod mene na hidraulici.

A zli jezik kaze da mu se cini da je deo koji hladi auspuh mali pogotovo za petaka. To cisto da te nehvalim mnogo hahaha

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju