E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..
PimP my BoaT ili G3
mesechar:
Treći projekat broda po mojoj meri dostigao je vrhunac mazohizma. Kao da mi nije bilo dovoljno dve godine za redom maratona stolarsko,farbarsko ,modelarsko,plastičarsko,električarsko,limarsko i kojekakvih jos radova na svoja dva projekta gde sam do krajnjih granica istegao sve svoje potencijale,krećem u treći projekat prerade krstasha od 7,5 metara. Naravno kao i svaki lečeni slučaj (lečen da, ali izlečen ...pitanje)postavio sam sebi još ambicioznije planove ....kompletna izmena enterijera ,rasvete i naravno kompletna izmena motora...ala od 5700 je dobila otkaz a na radno mesto pokretacha je primljen skromni meca dizelas iz 91 godine petak sa skromnih devedeset konja..neko će reći sa 260 konja na 90 ala ga uštrojih a!!!!
U glavnom da ne dužim priču evo par slika za početak.. ovo se ujedno može koristiti i kao uputstvo za odvraćanje od ovakvih projekata pametnim nauticharima ili teaser ili izazivač manijacima poput moje malenkosti :).
u nastavku fotografija autora u trenutku kad sam ugledao novi projekat i naravno misao.....mislim da imam lukav plan!!
deda:
A di su slike? A mozda je i ova jedna dovoljna da sve objasn i.
mesechar:
početak radova je kasnio jedno dva meseca zbog toga sto sam se samo nekoliko dana po dolasku broda sa carine domaćinski skršio sa motora polomio nogu i sa gipsom nije bilo teoretske sanse da nesto uradim mada sam pokušao..
Prva faza radova je bila da proverim stanje broda ,opreme ,instalacije. Zanimljivo Bayliner iz 97' godine naizgled u odlicnom stanju i gomile opreme razočarao me je finalnom obradom i kvalitetom izrade enterijera. Oprema je generalno bila u dobrom stanju ali za pocetak , macerator pumpa za izbacivanje fekalije iz tanka bila je zapekla,kao i dve muljažne pumpe ,slavina curela ,dosta creva ispucalo izvodi od plastike za samoodlivni kokpit okrtili od soli i sunca itd . Krenuo sam da menjam sve redom naravno. Sledeća priča je napon,shore power ili struja na vezu za frižider bojler ,punjač baterija šporet bila je na 110 volti (nravno kad je iz usa bem ih u struju ) kupio sam veliki trafo za prilagodjenje sa 110 na 220 volti i kad sam sve prikljucio camac je zujao kao da sam trafo stanica ....nedopustivo poludeo sam sve razbucao i u glavnom rasprodao i kupio sve novo ,punjac,plinska domino ploča ,mikrotalasna itd ,nove slavine itd , već tu sam pogubio računicu koliko sam uložio na brod sreća po mene inače bi pasao muda zbog toga ;)
Paralelno sam nabavio mecin motor i krenuo u marinizaciju. U nemačkoj sam našao set za Marinizaciju koji sadrži sve do šrafa, cena je negde oko 1200e . problem je što je to predvidjeno za auspuh iznad linije vode itd pa sam se odlučio da lagano kopiram sve to u prohromu,,
mesechar:
--- Citat: deda 03, 02, 2013, 11:31:11 pre podne ---A di su slike? A mozda je i ova jedna dovoljna da sve objasn i.
--- Kraj citata ---
E deda deda jesi krme :) ne prekidaj mi nit viš da čukam!
Elem marinizacija je svedena na pravljenje izmenjivača ,hladnjaka za ulje ,impelerske pumpe,vodene grane i labudovog vrata zatim povezivanje Ze noge sa motorom i damper gumom i na kraju ubacivanje motora.
Naravno da bi lakše manipulisao motorom probavao merio napravio sam krletku kolica za motor
Na drugoj slici vidi se originalno zvono merkruzera koje je trebalo nakaciti na meckin motor .. Naručio sam od aluminijuma prilagodjajni prsten . Dimenzije i oblik sam nasao na nekom Nemackom sajtu tamo kosta 160evra mene kostao cetrdeset sa sve obradom.
mesechar:
Odradio sam mašinsku obradu i povezivanje damper gume mada sam i tu morao da radim distancioni aluminijumski prsten jer mi se debljina zamajca i izbachaj gume nije poklapao kao na mercruzeru ali nije ni to bilo strasno ,bar ne sad sa ove distance :)
Napravio sam i nosač za impelersku pumpu i okačio na mestu gde je na motoru stajao kompresor klime , muke sam imao da složim pk remenicu u liniju sa ostalim remenicama (dva dana ) ali na kraju sam uspeo uz pomoć starinskih metoda ( zategnuti konac preko ivica remenica ;) )
Pre nego sto sam nabavio motor razmisljao sam o nabavci istog sestaka sa turbo punjačem koji ima oko 140 konja ali na žalost pod palubom nisam imao mesta zbog dužine ,jer bi motor najahao na rezervoar i rebro pa sam ipak uzeo ovaj manji jer je marinizacija mnogo jednostavnija a motor je izuzetno zahvalan za budzenje .
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju