E, ovako treba... > Domaća proizvodnja
A-Plast
srsa:
Дривее, у том "твом" чамцу од 1000 евра, како ти кажеш, можда би и пловио на Дунаву прве године од прављења, ал само можда. Следеће године сигурно не. 7645218764198
njegos68:
--- Citat: Drivee 27, 05, 2014, 02:59:42 pre podne ---Pa materijal za camac kosta oko 400 eura od 5 i nesto metara. Za malo jaci sa kabinom nemoze biti vise od 1000 eura. Zna se koliko kosta lim po 1m2. Drugar je napravio camac sa kabinom za 1000.
E sada, nemojte da mi pricate da je farbanje brodice od 6.70 m 1000eura, nema smisla. Pricamo o camcu sa nadogradnjom ne o jahtama i kojekavim k. Ne razumem maveric tvoj post. Nazovi SIM u Novom Sadu i pitaj koliko kosta lim od 2mm po 1m2. Izracunaj koliko treba za camac lima i L profila i flaha, doces na ispod 1000 eura.
Sto se farbe tice, ja sam svoj ofarbao za 30 eura. Ne razumem kako ti to racunas da je farbanje camca 1000 eura. To posteno fabranje je zlatom?? Bacaju se dijamanti pre farbanja na metal??
--- Kraj citata ---
Nesto mi ne lici na brod camac dug 6.7 metara.... no125 A imas da kupis kantu jupola za 10 evra pa moze da izadje i jeftinije farbanje... no125 Drivee ,molim te nemoj vise... upavusi
Drivee:
Srsa, camci isti takvi plove i korste se svakodnevno godinama. Nemam pojma sta je tu cudno, gvozdje je to, metal. Vise je tih brodova od plasticnih koji kostaju kao djavo. Mislite da svi imaju pare da kupe fabricku plastiku??? Ovo je srbija..
njegos68,
U oglasu pise da je brod tj camac 6.70m.
Poliuretanski zavrsni premaz kosta 2000 dinara, antianalgin je 1800.
Pa racunajte koliko vam treba da ofarbate camac. 1000 eura mozda vi trazite da ofarbate, kada covek to kupi, moze sve sam da odadi.
LSI:
Drivee je u pravu kad kaže da može da se napravi čamac sa nekakvom kabinom tih dimenzija po ceni od oko hiljadu evra - ali kakav?
Da bi ga napravili po toj ceni, trebalo bi naći majstora kao što je naš Zoki Kaćintata koji je spreman da to napravi i da ne naplati ruke.
A onda, lim od 2 mm zahteva mnogo više ukrućenja ili gušća rebra inače će se površine vrlo brzo uviti.
Na tu temu najviše bi mogao da kaže naš Zorter koji je radio dodatna ukrućenja na čamcu koji mu je napravio Zoki od lima debljine 2 mm. Pa da vas podseti koliko metara dodatnih varenja je morao da uradi da bi sve bilo ukrućeno...
Istina, plove i čamci sa izuvijanim limom ali kako to izgleda?
I to oko farbanja - tačno je da se može ofarbati za male pare ali kojom bojom i u koliko premaza? A mi želimo da čamac dobije sve po propisu. E onda, ne može za dvadeset evra!
Tako da, u pravu je Drivee - može jevtino ali kako će to da izgleda? I koliko će da traje?
LSI:
A što se tiče A-plasta - ja sam ga zapazio kada se oglas pojavio prvi put.
To je čamac izveden iz T-9 - proširen i produžen, sa nešto podignutim krovom iznad kokpita. Po svemu radi se o veoma dobro uradjenom čamcu u kojem ima mesta za sve što mi obični nautičari amateri mislimo da nam je potrebno da bi nam na vodi bilo fino.
Čamac nije težak i bez problema će ga gurati bilo koji motor. Mislim da nije zamišljeno da taj čamac glisira tako da nema ni potrebe za nekim naročito snažnim motorima. Od osmice do tridesetice - svaki će završiti posao.
O ceni ne bih da komentarišem mnogo.
Nama je sve skupo kad kupujemo. Ni tri i po hiljade nije malo para ali dobijete za te pare čamac koji plovi. Uz investiciju u motor, za četiri do pet hiljada ste na vodi.
Ono što je problem sa ovom firmom, teško je od njih dobiti bilo kakvu informaciju.
Ja sam im pisao ali oni ljudi su izgleda suviše zauzeti poslom da bi odgovarali na pisma... Dakle, ko je zainteresovan, moraće da odvoji vreme i da se malo potrudi da ih dobije ili da lično ode i potraži ih.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju