Autor Tema: HHO i 2T motori  (Pročitano 10739 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5202
  • Pol: Muškarac
HHO i 2T motori
« poslato: 04, 07, 2012, 00:00:55 pre podne »
Ima li svrhe ugrađivati HHO generator na 2T motore?
Koja su iskustva sa potrošnjom, snagom, ...?

Van mreže maverick

  • Moderator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #1 poslato: 04, 07, 2012, 01:25:21 pre podne »
ovih dana gledam po netu...zanimljiva tema.... ok

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #2 poslato: 04, 07, 2012, 07:25:58 pre podne »
Ja ću pokušati, već sam uzeo generator, još par stvarčica da pripremim, i da naučim...
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5202
  • Pol: Muškarac
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #3 poslato: 04, 07, 2012, 08:53:44 pre podne »
Javljaj koja su iskustva da ne lutamo obojica.

Van mreže FIGUAR

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 4
  • www.mojaladja.com
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #4 poslato: 14, 11, 2012, 08:53:22 pre podne »
malo surfam po temama a  ugledao HHO , pa da kažem šta znam , da se ljudi ne zalječu !

HHO ima 3 mane , prva - extra explozivan !
druga - sistem ne fercera kad je temperatura niska ( oko 5 stupnjeva )
treče - sistem ne fercera kad je temperatura visoka ( oko 40 + stupnjeva )

Govorim to na temelju viđenoga i testiranog godinu dana na autu !
Naime kolega je ušao u srž problema sa tim HHO i doveo ga do savršenstva što se tiče iskoristivosti , sigurnosti , pripreme cijelog setapa itd.....
I nakraju sve izbacio iz auta !!!!!

I da , za kraj , samo malo o explozivnosti -  testirano - na pola štamplice vode obogačene hho , stvara se takva explozija da su vatrogasci stigli za 6 min. jer su mislili da je explodirala plinska boca u kuči !

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5202
  • Pol: Muškarac
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #5 poslato: 14, 11, 2012, 08:56:41 pre podne »
Pozdrav FIGUAR. hi
Dobro nam dosao i hvala na korisnoj sugestiji. thumbup

Van mreže HOGAR

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1448
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hogar Strasni
  • Brod tip: Djena ship ''Hrabri''
  • Marina: ''Nautek'' Zemun
  • Veličina: 11 m
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #6 poslato: 14, 11, 2012, 09:05:07 pre podne »
A sad,cekamo Duletov odgovor  lol
Kolumbo ko ti dade ladju, j.... te radoznala

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #7 poslato: 14, 11, 2012, 11:12:21 pre podne »
moj drugar ugradjuje u razna kola , mislim da u zadnjih godinu dana ima preko 1000 ugradnji ...

https://www.facebook.com/vodonik.generator?fref=ts

ne znam za reklamacije ...

Van mreže FIGUAR

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 4
  • www.mojaladja.com
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #8 poslato: 14, 11, 2012, 12:12:15 posle podne »
Je kapetane , svaka čast za broj ugradnji !  hi
HHO ima uštede , ljepo auti rade , ma sve pet !
Samo mislim da ljudi imaju pravo da znaju i minuse ovoga sistema , naravno koje niko nigdje ne želi da spomene .


Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #9 poslato: 14, 11, 2012, 13:02:17 posle podne »
Je kapetane , svaka čast za broj ugradnji !  hi
HHO ima uštede , ljepo auti rade , ma sve pet !
Samo mislim da ljudi imaju pravo da znaju i minuse ovoga sistema , naravno koje niko nigdje ne želi da spomene .

ma naravno .. ali sto se minusa tice ja se uvek setim Myth Bustersa koji su experimentisali sa HHO gasom i pokretanjem kola na njega... i naravno da su imali exploziju , ali onda pogledas sta kazu ljudi koji znaju i objasne gde su sve ovi iz MythNustersa pogresili .. godinu dana kasnije pocinju da se prodaju uedjaju koji imaju sve sredjeno i zasticeno ... to je bilo recimo 2008

evo pogledaj klip


Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #10 poslato: 14, 11, 2012, 13:05:41 posle podne »
e da... myth busteri su isli na varijantu da koriste 100% HHO , ali moderni HHO uredjaji koji se ugradjuju u kola daju do 30% nikako 100%...

evo ovde imas ugradnju u gradski autobus



Van mreže ronac

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 919
  • Pol: Muškarac
  • Vucedolski vuk
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #11 poslato: 14, 11, 2012, 18:46:08 posle podne »
Ova muzika mi nesto ne sluti na dobro. 56568
Lisica je najmudrija životinja, ali je njenih koža najviše na prodaju!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #12 poslato: 15, 11, 2012, 10:38:05 pre podne »
te povratne explozije su resene odavno... ima li neko iskustva sa povezivanjem HHO generatora na brodske motore?

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #13 poslato: 15, 11, 2012, 11:01:31 pre podne »
te povratne explozije su resene odavno... ima li neko iskustva sa povezivanjem HHO generatora na brodske motore?

znam da je Joja eksperimentisao na njegovom Torpedu

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5202
  • Pol: Muškarac
Odg: HHO i 2T motori
« Odgovor #14 poslato: 15, 11, 2012, 19:49:21 posle podne »
Citat:

U Mejerovoj skalameriji postoji i pojačivač strujnog napona koji sada neki sledbenici Mejerove ideje nastoje još da dorade tako da se pomoću njega može koristiti još manja energija za navedeni cilj. Proizvodnja gasa se tako kontroliše povećanjem i smanjenjem napona. Najmanji napon neophodan za ovaj proces je oko 1.500 V.

Ali, tamo gde je normalna elektroliza vode zahtevala protok struje koji se meri amperima, Majerova ćelija je postigla miliamperima.

Klasična elektroliza zahteva i dodavanje elektrolita u vodu, kao što je sumporna kiselina, kako bi se potpomogla provodljivost elektrona. Majerova ćelija je potpuno bila funkcionalna sa čistom vodom.

Majerov auto je išao bešumno, nije se zagrevao. Nije mu bio potreban rezervoar za hidrogen, nisu bile potrebne Shell hidrogen pumpne stanice, nije mu bio potreban zemni gas i nafta. Majer je procenio da bi sa 83 litra vode (jedan bojler) mogao da putuje od Los Anđelesa do Njujorka. Tvrdio je i da je zamenio klasične svećice sa "ubrizgivačima" koji uvode mešavinu vodonik-kiseonik u cilindre motora. Nakon što bi voda bila podvrgnuta specifičnoj električnoj rezonanci koja bi je postepenim pulsiranjem razbila u njene atomske sastojke, oslobođeni gasovi, vodonik i kiseonik, nakon sagorevanja ponovo bi se vratili u vodenu paru.

Tvrdio je da svaki auto u SAD može za 1.500 dolara da pretvori u auto na vodu.




Izvor:

http://www.ivonazivkovic.net/AUTOMOBIL-NA-VODU.html