Nautika opšta... > Regate, druženja, susreti...

Lazine pripreme za regatu

<< < (14/17) > >>

stvlada:
Kako nije voda ulazila prosle godine kad je bila probna voznja ?

Mezija:
Evo fotka od prosle godine, neznam bas dal su ti srafovi iznad vodene linije ako je opterecen na krmi.

poljo:
Lazo ,jbg, nece voda bas uz stranice da se penje . Nema teorije da se napunio ni 24 godine na rupe koje su iznad vodene linije . Spusti ponovo u vodu i detaljno pregledaj . Mora da ulazi jos negdje .

LSI:

--- Citat: mossi e  24, 06, 2012, 21:57:05 posle podne ---Lazo, da ne dolivam ulje na vatru, ali pozdravite vi tog majstora što je radio: korito, nosač (koji je rdjav a nije ni video vodu osim kišnice), bušio rupe i sl.

SVE je to NJEGOV posao i reklamacija na njegove radove.
Kako god - SRAMOTA -  Velikim slovima.

***************

Nema veze sa curenjem ali mene jako interesuje zašto ste se opredelili za takav nosač?
Zašto je motor odvojen od korita?
Čiji je to patent, čemu služi, a uz to i neradi?

 sos6

--- Kraj citata ---

Kada je uradjen produžetak čamca, nije bilo moguće postaviti motor direktno na krmenu ploču. Prilikom pravljenja produžetka majstor nije dobro proračunao debljinu krmene table tako da "čeljust" motora nije mogla da "naidje".

Nije bilo izbora (osim da se kompletna krma preradi, a to bi već bio prevelik posao u situaciji gde su radovi već kasnili nedeljama). Jedino moguće rešenje bilo je da se napravi takav nosač i da se on fiksira na krmu.

LSI:

--- Citat: stvlada  24, 06, 2012, 22:11:38 posle podne ---Kako nije voda ulazila prosle godine kad je bila probna voznja ?

--- Kraj citata ---

Vlado, bilo je vode i prošle godine ali nisam na to obratio pažnju.
Mislio sam da je to posledica radova oko podešavanja motora. Dule, Zorter i vi ste proveli dosta vremena na krmi, koja je zbog toga bila dosta uronjena u vodu. Bio sam siguran da je tom prilikom voda ušla kroz otvor za sajle.
Uz to, dok je motor radio, nabacivao je vodu na krmu i voda je ulazila u komoru s gornje strane i slivala se kroz nezapivene rupe za odvodjenje vode na krmenoj tabli.

Da bih to sprečio, za ovu sezonu sam čamac prpremio tako što sam zatvorio rupe za odvodjenje vode i preradio poklopac krmene komore - sasvim nova konstrukcija i postavljeni su zaptivači. Voda sigurno nije ušla kroz poklopac s gornje strane. Medjutim, tokom vožnje, krma se dosta spustila i uronila u vodu. Zbog toga su cevi nosača motora bile duboko potopljene, a sa njima i zavrtnji.

Mislim da ću kod sledećeg spuštanja morati da obratim pažnju na položaj osovine i da donji kraj primaknem krmenoj ploči (trimovanje) kako bi iz tog položaja elisa izbacivala krmu iz vode. Čini mi se da je u ovom trenutku položaj takav da elisa gura krmu naniže. Naravno to će biti moguće onoliko koliko to konstrukcija nosača motora dozvoli. U protivnom, bilo bi potrebno promeniti ugao daske koja nosi motor (nadam se da to neće biti potrebno).


Inače, da se osvrnem na Mossijev komentar na kvalitet nosača i pojavu rdje.

U pravu ste ali iz odgovora koji sam upravo dao Vladi, vidite da je to uradjeno na brzinu kako bi čamac mogao onog dana da sidje do vode. Za ovu sezonu nisam hteo čak ni da prefarbam nosač jer sam se sa Kemppijem dogovorio da na kraju sezone napravimo novi nosač - od aluminijuma.

Sad kad sam video šta i kako Kemppi radi od aluminijuma, uopšte ne sumnjam da će novi nosač biti remek delo i da će biti postavljen kako treba.

A dotle, poslužiće i ovaj, ovakav kakav je.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju