Nautika opšta... > Regate, druženja, susreti...
Lazine pripreme za regatu
LSI:
--- Citat: stvlada 24, 06, 2012, 21:04:27 posle podne ---Mozda bi trebalo da proverite spoj nadogradjenog sa osnovnim delom korita,da nije prilikom zavarivanja izgorela diht masa koja se nalazi u sendvicu izmedju oplate i tabana camca.Malo mi je cudno da voda ulazi iznad vodene linije mislim na te srafove koje Vi pominjete i to jos u toj meri da za noc napuni camac koji je na sidru ???
--- Kraj citata ---
Vlado, količina vode je bila velika ali ne za noć već za 24 sata.
I ja sam se pitao da li je moguće da toliko vode udje pored zavrtanja koji su iznad vodene linije ali nemam drugo objašnjenje.
Pregledao sam više puta sve ivice na dnu korita ali zavareni spoj i kobilica su bili suvi (osim samog završetka gde se sliva voda koja izlazi iz cevi nosača motora (pisao sam o tome).
Ja nemam objašnjenje osim onog o efektu kapilare, ma kako to izgledalo besmisleno imajući u vidu dimenzije. Mada, iskustvo sa pretakanjem goriva devedesetih godina pokazalo je da se kroz bilo koje crevo može tečnost presipati ako se stvori odgovarajući potisak...
LSI:
--- Citat: Mezija 24, 06, 2012, 20:59:44 posle podne --- ok
Ako budete skidali ceo nosac pokusajte i te kutije da zadihtujete i izmedju nosaca i krmenog dela postavite neku gumu,
da nebude metal na metal .
Sve najbolje i vidimo se uskoro na vodi.
--- Kraj citata ---
U jednom od pokušaja da napišem poruku o svojim zapažanjima pisalo je i to da nameravam da zatvorim te cevi PU penom i silikonom ali izgleda da se to izgubilo u poruci koju sam uspeo da pošaljem iz trećeg puta. Što se tiče gume koju bih stavio izmedju cevi i krmene table bilo bi to veoma dobro da smanji vibracije ali gde da nadjem odgovarajući kvalitet gume koja bi potrajala?
Mezija:
--- Citat: LSI 24, 06, 2012, 21:15:53 posle podne ---
U jednom od pokušaja da napišem poruku o svojim zapažanjima pisalo je i to da nameravam da zatvorim te cevi PU penom i silikonom ali izgleda da se to izgubilo u poruci koju sam uspeo da pošaljem iz trećeg puta. Što se tiče gume koju bih stavio izmedju cevi i krmene table bilo bi to veoma dobro da smanji vibracije ali gde da nadjem odgovarajući kvalitet gume koja bi potrajala?
--- Kraj citata ---
Ja za takve stvari koristim gumu koja se koristi u offset stampi. nazalost trenutno nemam nijednu.
Ako znate nekog ko ima ili radi u stampariji pitajte ih jer ostecene gume se iovako bacaju.
broker975fx:
Mislim da je pritisak vode na korito ne uporedivo veći dok je čamac u vodi nego dok je na suvom a ti ga napuniš sa 100l vode, nadam se da si razumeo šta sam hteo da kažem. Ja kada sam probio stari čamac iz rupice od pra milimetra voda je išla u vazduh sigurno 30-tak cm. Mislim da ti ne gine da ga porineš pa onda sve detaljno prekontrolišeš. Voda istina nađe čudnovate puteve ali uglavnom poštuje principe fizike i gravitacije
mossi:
Lazo, da ne dolivam ulje na vatru, ali pozdravite vi tog majstora što je radio: korito, nosač (koji je rdjav a nije ni video vodu osim kišnice), bušio rupe i sl.
SVE je to NJEGOV posao i reklamacija na njegove radove.
Kako god - SRAMOTA - Velikim slovima.
***************
Nema veze sa curenjem ali mene jako interesuje zašto ste se opredelili za takav nosač?
Zašto je motor odvojen od korita?
Čiji je to patent, čemu služi, a uz to i neradi?
sos6
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju