LSI, euro-kuku Bosal (demontažna) jednostavno i kvalitetno prodaju i ugrađuju u Bečeju. Traži Autoflex i Motorflex. To je sve na jednom mestu, na ulazu u Bečej. Da ti ne pričam gde sam sve išao i ko sve i na koji način (budženje) radi te stvari po, čak, i skupljoj ceni!
Znači, Bečej. Kod njih sam ugradio

(skuplja verzija: na klik). Demontiraš je jednim potezom i držiš je u kolima do sledeće prilike.
Oni su uvoznici i svi drugi naručuju kod njih. Otišao sam na jedno tri kafe (peške) i, kad sam se vratio, sve je već bilo gotovo. Kuku je kod njih u potpunosti zakonski pokrivena i dobiješ sertifikat za nju. Atest ugrađene kuke na auto sam uradio u Zrenjaninu u Auto-Moto društvu, tj. pregledali mi kompletan auto jedno sat i po vremena. To je koštalo oko 11000 dinara.
Što se tiče prikolice, znam da ima problema oko homologacije, pa ne možeš da je registruješ. Zato sam na sajtu Agencije za bezbednost saobraćaja pogledao spisak firmi koje prave prikolice sa kojima nema problema oko registracije i tu sam (meni najbliže) pronašao ovu firmu u Bečeju.
Posle sam je registrovao (6-7000 dinara sa tablicom i izvadio zeleni karton i za nju (zbog Makedonije)).
Da rezimiram:

i prikolicu do 5 metara sam kupio nove zbog eventualnih problema sa policijom i sa potrebnim atestima, ali sam čamac, Elan pasara bez kabine, i motor Honda 8 ks kupio polovne. Pasaru ('84. godište) iz oglasa i Hondu ('06. godište) u Futogu, firma Elko (ovlašćeni za Hondu).
Slike ću drugom prilikom. Žurim na posao. Malopre sam došao sa Tise. Hoću da iskoristim ovo lepo vreme dok još traje.
