Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...

Skiper kurs

<< < (12/17) > >>

Sci:
Vlasnik Vege mi rece da je ispit na engleskom, a predavanje na srpskom. U svakom slucaju ja polazem, pa cemo videti sta cu uraditi. Trebace mi i potvrda iz crvenog krsta (da sam zavrsio kurs iz prve pomoci). Ja sam bio u vojsci bolnicar, a inace sam profesor sporta, pa ne znam hoce li mi to priznati, ili moram da polazem prvu pomoc ponovo. Cak sam i za UMC polagao iz oblasti prve pomoci?

Vuk:
Nešto razmišljam da polažem za skipera i da potražim posao u toj oblasti pa ako ima upućenih u sve to recite ima li leba u tome ili ne. Sa engleskim ne baratam baš najbolje pa bih morao i kurs engleskog da upišem, a i ruski nije isključen. Oko navigacije se razumem ko Mara u kriv .... eto takva je situacija. Bilo kakva sugestija bi bila dobra.

poljo:

--- Citat: Vuk  23, 02, 2013, 22:02:31 posle podne ---Nešto razmišljam da polažem za skipera i da potražim posao u toj oblasti pa ako ima upućenih u sve to recite ima li leba u tome ili ne. Sa engleskim ne baratam baš najbolje pa bih morao i kurs engleskog da upišem, a i ruski nije isključen. Oko navigacije se razumem ko Mara u kriv .... eto takva je situacija. Bilo kakva sugestija bi bila dobra.

--- Kraj citata ---
Ako si -30 godina samo navali imas vremena kao u pricama. Jezik je najmanja prepreka ako imas zelju . Odluci ozbiljno pa kreni u realizaciju. Savjet...hm ... pronadji ljude koji rade takav posao pa porazgovaraj sa njima .

Kapetan:

--- Citat: Sci  23, 02, 2013, 21:11:17 posle podne ---Vlasnik Vege mi rece da je ispit na engleskom, a predavanje na srpskom. U svakom slucaju ja polazem, pa cemo videti sta cu uraditi. Trebace mi i potvrda iz crvenog krsta (da sam zavrsio kurs iz prve pomoci). Ja sam bio u vojsci bolnicar, a inace sam profesor sporta, pa ne znam hoce li mi to priznati, ili moram da polazem prvu pomoc ponovo. Cak sam i za UMC polagao iz oblasti prve pomoci?

--- Kraj citata ---