Autor Tema: Korita  (Pročitano 26124 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže rade

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 481
  • Pol: Muškarac
Odg: Korita
« Odgovor #60 poslato: 28, 03, 2009, 09:32:03 pre podne »
Dali je moguce da na gotovoj plasticnoj ladji bude uradjeno bas sve po vasem ukusu i dali su moguce kasnije prepravke?

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
Odg: Korita
« Odgovor #61 poslato: 28, 03, 2009, 09:44:35 pre podne »
Zato i jeste bolje praviti je u dogovoru sa brodogradilistem. U toku rada moguce su i razne izmene.
Na zavrsenom camcu moguce su razne izmene. I sve to moze biti uradjeno tako da bude gotovo neprimetno.
Plastika je sigurno naj resenje.
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže ljubac

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 164
Odg: Korita
« Odgovor #62 poslato: 22, 07, 2009, 00:21:52 pre podne »

Van mreže smudjritopek

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 6
  • www.mojaladja.com
Odg: Korita
« Odgovor #63 poslato: 05, 03, 2014, 14:45:02 posle podne »
Pozdrav kolege procitao sam sve forume o "V" ili ravnom dnu i saznao kako se farbaju camci koji su bolji sa kabinom ili bez . lim ili plastika 10,20,30,40 ks brzina i sve ostalo sto nema veze sa ovom temom.Zanima me samo jedna stvar zasto V ili zasto ravno dno za reku.Samo to zelim da znam i zasto V nije za reku po prici dunavskih vukova a koji neznaju zasto .molim (OBJASNJENJE ukratko) moze i na pp.Pozdrav

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2727
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Korita
« Odgovor #64 poslato: 05, 03, 2014, 17:13:56 posle podne »
ne bih rekao da je to baš tako strikno i zacrtano, mislim da je pre stvar do čoveka šta hoće od svog plovila i kakvo mu je pretežno ponašanje. Klasično v je bolje za talase i generalno za plovidbu, sa druge sa druge strane malo je nezgodno za pristajanje i bleju u obali zatim gaz ovakvog plovila je obično malo veći, ljudima smeta što u odnosu na ravnu i široku dasku tabanaša ovi malo više ljuljaju ali za plovidbu bih rekao da su definitivno bolji, ekonomičniji i brži. Sa druge strane tabanaš stane svuda, gazi zanemarljivo, uđe svuda, lakše ga je napraviti i lakše enterijerski opremiti. Mislim da ozbiljnog broda u obliku čistog tabanaša baš i nema, uglavnom su to neke polu V varijante, sem starih rečnih barži

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 252
  • Pol: Muškarac
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS-249
  • Marina: GOGA
  • Veličina: 7,6 m
Odg: Korita
« Odgovor #65 poslato: 05, 03, 2014, 18:11:40 posle podne »
@ Brokeru, odlicno objasnjenje, tabanasi su za plitke vode, V korita za brze camce a poludeplasmanci (kombinacija V i tabanasa) za duze plovidbe. Ovo bi bila gruba podela jer sve camce mozete koristiti za razlicite namene. Generalno recni camac ima nize bokove a morski dublje zbog talasa.

Primer tabanasa koji se dugo godina koristi na moru je Batana, istarski tip camca (http://hr.wikipedia.org/wiki/Batana).

la viecia batana

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Korita
« Odgovor #66 poslato: 05, 03, 2014, 19:08:54 posle podne »
Broker je pokusao da objasni ... al evo ti ovako ....

Tabanasi DOBRE STRANE
-Stabilnost na mirnoj vodi
-Vise prostora
-Izlazak na svaku plazu

Tabanasi NEGATIVNE STRANE
-Smetaju im talasi
-Smetaju im vetrovi (nadgradje je uvek vilje nego kod V korita)


V korita DOBRE  STRANE
-Mozes  po svakakvoj vodi da vozis
-Lepsi za upravljanje
-Sigurniji u nevremenu i po jacem vetru

V korita LOSE STRANE
-Problemi pri pristajanju na obalu u vecini slucaja
-Manje prostora , koji nije bas pogodan za razne "kucne"rasporede


polu V hibrid...

Van mreže smudjritopek

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 6
  • www.mojaladja.com
Odg: Korita
« Odgovor #67 poslato: 05, 03, 2014, 21:50:02 posle podne »
Tooo me zanima ukratko odgovor hvala vam na tome sad znam a znace I ostali koji su ceo zivot proveli na Dunavu a neznaju odgovor.I samo jos jedno pitanje za brokera dali se taj brod sa avatara nekad zvao SREBRENICA.pozdrav Vlada SMUDJRITOPEK

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2727
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Korita
« Odgovor #68 poslato: 06, 03, 2014, 08:33:55 pre podne »
Jeste druze nekad se zvao srebrenica 114

Van mreže smudjritopek

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 6
  • www.mojaladja.com
Odg: Korita
« Odgovor #69 poslato: 06, 03, 2014, 15:13:12 posle podne »
Celo detinjstvo sam proveo na njemu i sa njega naucio da plivam.Pozdrav

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1553
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Korita
« Odgovor #70 poslato: 13, 03, 2014, 17:25:35 posle podne »
nesto novo-nesto staro, a stigao je i jedan novi Greenline 33.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1553
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Korita
« Odgovor #71 poslato: 31, 03, 2014, 15:29:17 posle podne »
nesvakidasnja plovila na Savi: drveni klasik (Grand Banks) i kanadsko letece-plovece alumunijumsko plovilo
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 838
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Korita
« Odgovor #72 poslato: 31, 03, 2014, 16:55:15 posle podne »
   Nesto mi ovaj leteci ne uliva poverenje,bar sto se tice rada motora.Toliko je trokirao da sam samo cekao kad ce se ugasiti,sreca pa moze lagano da sleti..

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2402
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Korita
« Odgovor #73 poslato: 01, 04, 2014, 10:05:42 pre podne »
Mana kod tabanaša je i što nema kobilicu pa ga moraš stalno ispravljati, i mala krajnja brzina.

Na mreži STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2534
  • Pol: Muškarac
Odg: Korita
« Odgovor #74 poslato: 09, 04, 2014, 16:43:32 posle podne »
Mana kod tabanaša je i što nema kobilicu pa ga moraš stalno ispravljati, i mala krajnja brzina.
Mana tabanasa bez kobilice je sto im ista fali.
Nisam siguran da kobilica utice na brzinu.