ne bih rekao da je to baš tako strikno i zacrtano, mislim da je pre stvar do čoveka šta hoće od svog plovila i kakvo mu je pretežno ponašanje. Klasično v je bolje za talase i generalno za plovidbu, sa druge sa druge strane malo je nezgodno za pristajanje i bleju u obali zatim gaz ovakvog plovila je obično malo veći, ljudima smeta što u odnosu na ravnu i široku dasku tabanaša ovi malo više ljuljaju ali za plovidbu bih rekao da su definitivno bolji, ekonomičniji i brži. Sa druge strane tabanaš stane svuda, gazi zanemarljivo, uđe svuda, lakše ga je napraviti i lakše enterijerski opremiti. Mislim da ozbiljnog broda u obliku čistog tabanaša baš i nema, uglavnom su to neke polu V varijante, sem starih rečnih barži
Covek je pojasnio,ko hoce shvatice.
Zankiki-bez ljutnje i zamerke-ovo nisam,niti cu shvatiti kao polemiku sa tobom.
Kao sto rekoh jedna od onih tema kada se izgubi nit...
Moj problem jeste sto padnem u vatru i onda me slabo zanima kako je diskusija pocela,vec se uhvatim za trabakule na nasim vodama,vajne majstore koji znaju i rade sve,nauticare koji pojma nemaju sta hoce i pri tome nikome nije palo na pamet da pita,procita,nauci nesto novo.
Budens sigurno da jesi u pravu,slazem se.Da li je ovaj forum mesto na kome se dele misljenja naucnika/strucnjaka ili inzenjera brodogradnje?
Ne nije,niti ce nekada biti,jer imamo dovoljno "strucnjaka" medj nama samima.
