Autor Tema: Princeza sredjivanje drugi krug  (Pročitano 13415 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Princeza sredjivanje drugi krug
« poslato: 22, 03, 2017, 00:30:47 pre podne »
Brod sam kupio u jesen 2015.godine i tu yimu 2015/2016 kao i prole'e sam proveo u radovima i adaptacijama. Žao mi je što nisam te radove ispratio sa slikama i lepo metodično podelio sve to na forumu. Ovo proleće ulazim u drugu turu radova i ovog puta neću propustiti fotografisanje i podelu svega toga na forumu. U planu je Izvlačenje broda napolje, peskarenje kompletne spoljašnosti i podvodni i nadvodni deo, farbanje, anti algin, dodavanje noža na osovinski vod, zamena lojanica i štop biksne sa Volvo ležajem, malo produženje broda, nove ciradei komarnici, dodavanje fiksne rampe za silaz sa broda i ako pretekne novaca ugradnja alarmnog sistema i AIS prijemnika.
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #1 poslato: 22, 03, 2017, 01:24:53 pre podne »
E pa da krenemo... Gledajući kako kod nas na klubu izgleda vađenje brodića i manjih od mog odlučio sam se da ću ipak to platiti nekome da uradi umesto mene. Kad god vade neki brod to je bukvalno borba za život i borba da se brod ne prevrne. Cela akcija traje čitavo pre podne ako ne i duže red je da vlasnik broda donese gajbu piva koja bude popijena i pre samoga početka akcije a onda 10-tak pripitih staraca viču jedan na drugog ne sinhronizovano tegle kanape, svađaju se, psuju i sa velikom mukom na kraju izvade brod. Naravno da ga prevrnu niko nije kriv, niko nije odgovoran već sam vlasnik broda. istini za volju još nisam video da su neki prevrnuli ali taj strah i tu nervozu ne želim da proživljavam... Vađenje kranom u Novom sadu je moguće obaviti u Luci Novi Sad i u firmi Interpaint (bivši Intercolor). U Luci su mi tražili 30 000 RSD za vađenje i isto toliko za spuštanje, tako da je ta opcija u startu otpala. U firmi Interpaint koja se nalaziu okviru brodogradilišta su mi rekli kako će moći da mi izvade brod kada vodostaj naraste preko 300 jer tada brod može da priđe bliže bazi krana i tada može da ga podigne. Na moju veliku radost vodostaj je ubrzo naglo skočio na preko 300 te ih pozvah. Meutim ispostavilo se da oni ipak ne mogu da izvade toliki brod i dadoše mi broj od dotičnog Bojana sa Telepa koji se bavi izvlačenjem brodova i prevozom. Sa Bojanom sam se našao, ošacovao je lađu, procenio koju prikolicu treba da koristi, odlučio da mu ne treba kamion da će moći to sa džipom da izvadi i dogovorili smo cenu od 150 evrića za vađeje,spuštanje i prevoz do interpainta i nazad. Došao sam do više ponuda za peskarenje i farbanje, međutim niko osm interpainta ne može da skine brod sa prikolice i da ga vrati  eek eek eek Jednom je dizalica navodno u kvaru, drugi će videti da napravi arnjeve...Nije mi jasno kako ti ljudi onda rade peskarenje i farbanje brodova... Jutros sam se u skladu sa dogovorom našao sa Bojanom i doterao sam brod na dogovoreni spust na Ribarcu (Ribarsko ostrvo koje je u stvari polu-ostrvo) Kada sam stigao samo me je zamolio da siđem sa broda i da se malo udaljim. Dečko je za 10 min potpuno sam nabacio brod na prikolicu iz prve u perfektnu vagu i uz malo šlajfovanja dzipom ga izvukao. Bez problema ga je vešto odvezao do inter painta i doterao u samo podnožje dizalice. Pravi profesionalac, nema šta!
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #2 poslato: 22, 03, 2017, 01:45:53 pre podne »
Evo i slika...Mislim da sam sada ispoštovao sva prvila za kačenje.
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #3 poslato: 22, 03, 2017, 01:58:13 pre podne »
E ovde počinju moje muke, podvukli su gurtne pod brod i zakačili ga na kran sajle su počele da se zatežu uz neverovatnu buku i brod je zalebdeo jedno dvadesetak cm iznad prikolice, međuti u tom momentu popuštaju kočnice na kranu i brod se polako vraća na prikolicu koja na svu sreću još nije bila izvučena. Naravno sada ne stoji lepo kako ga je Bojan namestio nego nešto nakrivo ne daj bože ali ipak nije pao dole i neje ništa oštećeno.  Poslovođa iz Interpainta reče da će majstor za dizalicu brzo doći da je popravi pa će pokušati ponovo... Zajedno sat dva dolazi majstor nešto čačka po dizalici i sledi pokušaj broj dva... Ovoga puta ga nisu ni micnuli!!! oops Bojan ostavlja prikolicu kod njih sa sve brodom na njoj. Hvala mu! A vlasnik Inter painta, koji se inače nije ni pojavio mi preko telefona kaže da će u roku od dan dva popraviti dizalicu... To ćemo još videti! Evo još slika
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6512
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #4 poslato: 22, 03, 2017, 07:26:36 pre podne »
Ово помало личи на "Муке по Мати" али то су ипак само уобичајене почетне муке.
Једини савет у оваквим сиутацијама је: Оно на шта не можеш утицати, прихвати тако како је!
Што су муке на почетку веће, веће је и задовољство на крају.
Само полако и стрпљиво. Срећно!

И да, да не заборавим - тај Бојан изгледа као светао пример у мору таме, па би било добро да и други знају како и где га могу наћи. Можда број телефона или пуна адреса могу да до њега упуте и неке будуће муштерије.
На нашем форуму није забрањено рекламирати добре мајсторе, људе на које можете да се ослоните и да вам не буде жао пара које им платите за услугу коју вам пруже.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2717
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #5 poslato: 22, 03, 2017, 08:04:48 pre podne »
Hajd sa srecom, posto isto i mene ceka za nedelju dana ja sam vec pripremio odredjene kolicine bensedina uz pomoc kojih ocekujem da prebrodim taj period.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #6 poslato: 22, 03, 2017, 08:19:43 pre podne »
goruci problem nauticara... :(

drzim palceve !

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1349
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #7 poslato: 22, 03, 2017, 10:33:45 pre podne »
Vepar...polako bez nervoze i zurbe...onaj "marfi" saplice na svakom koraku i nikad neznas kad  ce da pretera...mi to radimo iz ljubavi a majstori za pare...svidja mi se brokerov savet al taj bensedin bi majstori trebali da dele vlasnicima thumbup
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže momcilo

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 70
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • bega
  • Brod tip: samogradnja dunavski
  • Marina: kamenjar
  • Veličina: 7.20
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #8 poslato: 22, 03, 2017, 11:25:14 pre podne »
Majstor Boki , k5najbolji za nautiku u Novom Sadu. k5

Van mreže Labud 1258

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 393
  • Pol: Muškarac
  • Navigare necesse est
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #9 poslato: 22, 03, 2017, 12:48:36 posle podne »
Sretne ti rane junače.

Znam kroz šta prolaziš, al polako. Vidi ja sam to rešavao vako :
1. Napravio sam svoj štel, po svojoj ladji, gabaritima i širini
2. Napravio sam svoj nosač ( tj. nije moj već od nas par ), za ladju. Kao rem za svinje, 4 noge, noseća konstrukcija i flašencug.
Sam sam skidao svoju ladju sa prikolice i posle je vraćao na nju.

Prikolica je malo kraća od ladje. Kad se parkira postave se štelovi na krmu. Rem na pramac ( koji je širi od ladje samim tim i od prikolice ), zakači prednju alku i podigne prednji deo ladje, koja leži na krmi. Kod tebe je još lakše, zbog ravnog korita. Kad se prikolica oslobodi, izvuče se i postavi se prednji štel.

Samo bez sekiracije  hi 

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #10 poslato: 23, 03, 2017, 20:53:58 posle podne »
Od radova ne stižem da pišem, dođem kući u 7 uveče i zaspim!  6589 Za divno čudo odmah sutradan su popravili dizalicu i podigli brod i namestili ga lepo na 4 podupirača impozantnih dimenzija. Na brodu vrvi od majstora  kgk odmah smo pristupili montaži produžetka pramca broda od cca 60 cm koji je ujedno još jedna komora. Na tom pramcu su postavljeni i jaki nosači za pasarelu koja pored funkcije olakšanog pristupa obali ima i funkciju da odmakne brod od obale te da brod bude samo preko nje u kontaktu sa obalom. Ovim planiram da izbegnem neprijatna iznenađenja ujutru kada se probudim a brod 1/4 na suvom zbog pada vodostaja  oops .  Pored toga pripreme za peskiranje su skoro gotove, prozori su zaštićeni, poskidana sva svetla, trube, antene, reflektori, pomoćni motor... Televizor, motor, kontrolnu tablu i tapacirunge sam uvio u streč foliju koja stvarno dobro prione i sama se zalepi a i jeftina je! Komore sam izlepio armiranim selotejpom, ma biće to dobro! Brdo stvari sam izneo i odneo kući.
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2525
  • Pol: Muškarac
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #11 poslato: 23, 03, 2017, 21:09:20 posle podne »
Dok ste u poslu sa bravarima mala preporuka: poklopac prednjeg pika/nove pramcane pregrade, treba uraditi u ravni palube (sa odvodom iznutra), a ne ovako kako trenutno izgleda.
Mozda se sada ovo cini odlicnim resenjem, ali imao sam slicnu situaciju.
Neko ce, vremenom, ostaviti/izlomiti prste ili nokte na tom poklopcu i mnogo je lakse to u startu uraditi kako treba.

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #12 poslato: 23, 03, 2017, 21:32:07 posle podne »
Majstor Boroš koji je ceo radni vek proveo po brodogradilištima celog sveta a završio u propaloj firmi Heroj Pinki mi je prošle godine maestralno popravio brodski motor Kubotu i to za normalne novce. Ove godine sam rešio da njemu poverim prepravku osovinskog voda, kormila... Skinuto je kormilo i doneta je odluka da se celo pravi novo. Kormilo sa svim propratnim ležajevima i čaurama će me koštati oko 60 evra materijal i još oko 100 evra ruke. Nova pogonska osovina fi25 od prohrona me je koštala 30 evra i računam na još oko 40 za mašinsku obradu, nož za pred elisu 100 evra, volvo ležaj ispirajući 75 evra, ležaj statvene cevi 25 evra i to su od prilike troškovi za nov osovinski vod i novo kormilo. Za sada je sve to demontirano i čekaju se delovi i mašinske obrade... Takođe sam isekao i izbacio bunar iz koga se vukla voda te sada planiram da ugradim usisnu korpu i prohromski ventil kao i filter za vodu jer imam motor sa jednom vodom pa je sočivica znala da mi pravi problema sa hlađenjem. Pošto mi je motor priljubljen karterom za dno korita praktično je nemoguće promeniti ulje osim da ga prospem u korito ili da ga izvlačim pumpom kroz otvor za kontrolnu šipku te sam se odlučio na ugradnju fiksne mesingane pumpe za ulje. Takođe smo utvrdili da su ogromne vibracije motora dolazilezbog  loše ucentriranog osovinskog voda kao i od pohabanih nosača motora, koji su sada postali vidljivi kada sam demontirao ceo pod. Jedan nosač se skroz raspao, a ne verujem ni da su drugi u mnogo boljem stanju pa sam se odlučio da promenim sva 4. Cene materijala su sledeće: nosači motora 30 € komad, mesingani filter sa prohronskom mrežicom 65€, usisna stopa 13€, prohronski debelozidni ventil 6 €,jelkice, fitinzi t račve cca 15€, pumpa za ulje 42 €. A ruke za majstora i varilačke usluge ukupno 500€ bogami imam utisak da me majstor nije štedeo!!! eek JFAOITHAJFA JFAOITHAJFA Baš me zanima Vaše mišljenje o ovim cenama... A da za malo da zaboravim navareni su i magnezijumski protektori na korito dva komada od pola kile. Takođe sam hteo da vas pitam kako ih treba rasporediti? Ja sam ih navario jedan u zadnjoj četvrtini broda (odprilike ispod motora) i drugi na prelaz prednje u drugu četvrtinu broda.
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #13 poslato: 23, 03, 2017, 21:35:40 posle podne »
Dok ste u poslu sa bravarima mala preporuka: poklopac prednjeg pika/nove pramcane pregrade, treba uraditi u ravni palube (sa odvodom iznutra), a ne ovako kako trenutno izgleda.
Mozda se sada ovo cini odlicnim resenjem, ali imao sam slicnu situaciju.
Neko ce, vremenom, ostaviti/izlomiti prste ili nokte na tom poklopcu i mnogo je lakse to u startu uraditi kako treba.

Imate pravo, ali iza nove se nalazi još jedna pramčana komora izvedena na isti način, to sam mogao sada izvesti, prepraviti i jednu i drugu... Ali nemam ni ideju kako se to rizvodi. kako se to odvod napravi iznutra?
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 617
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Princeza sredjivanje drugi krug
« Odgovor #14 poslato: 23, 03, 2017, 21:38:05 posle podne »


Broj majstora Bojana iz Novog Sada sa Telepa je 0641796844
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!