Autor Tema: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)  (Pročitano 2454 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nidza

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 173
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Bora 3
  • Veličina: 9m
Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« poslato: 05, 08, 2016, 12:56:21 posle podne »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VfDBNyxElaY" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=VfDBNyxElaY</a>


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=tyiZvM0_An4" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=tyiZvM0_An4</a>


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=tb9qInKjk48" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=tb9qInKjk48</a>



  Eto pored ovih slika i snimaka, da kazem da sam imao dva kvara.
  Jedan je da mi nije bilo dobro napravljeno (zapertlano/ukrimpovano) jedno novo crevo koje vodi od motora do filtera ulja tako da se njegov jedan kraj otkacio kod Kostolca, ali kako tamo ima hidraulicarska radnja, to je sanirano u toku istog dana. Eto nije se desilo za 50h plovidbe u Beogradu kao test, ali se otkacio kraj creva kod Kostolca na odmoru - Marfi nepogresiv. U svakom slucaju, oglasio se alarm elektronske zastite prilikom opadanja pritiska ulja i ispod granicne vrednosti zastita je ugasila motor (bas mi drago sto sam jugradio tu zastitu jer se to zaista brzo desava, koliko god ti pratio instrumente). Skoro polovinu ulja motor je izbacio u motorni prostor, ali kako je to dosta suzeni deo prostora gde se otkacio kraj creva, nije napravio haos svuda, tako da sam relativno brzo obavio ciscenje istoga. Deo ulja pre nego sto sam primetio zavrsio je u reci usled automatskog rada kaljuzne pumpe. Kad se to vec desilo, a ja i poneo da zamenim ulje, onda ispraznio sve i zamenio i filter za novi. Nakon ovoga, ceo put je prosao bez ijednog problema sto se tice funkcionalnosti.
  Drugi je problem sa WC soljom. Naime kako je toalet brodski rucni (neelektricni), poluga kojom se vrsi pumpanje/ispumpavanje, ima fine zube koji sluze kao zupcanik kada se poluga natakne na osovinu (to se i ne skida kad se jednom namesti). Medjutim, ti zubi su jako fini i od bronze, a ruku na srce, i ta solja ima 50 godina, e ti zubi na rucki su blago oblajznuli, dva puta je pomoglo zatezanje, ali onda sam primenio silu i resio problem do kraja putovanja. Stavio polugu, pritegao da ne mrda, probusio rupu kroz osovinu i rucku zajedno i stavio prohromski sraf M6. Posto je ovo kvar koji se desio prvog dana plovidbe, ne mozete ni da zamislite srecu moje lepse polovine, a ne mogu da kazem da i meni nije laknulo, ipak klonja znaci za duze putovanje.
  Ako bih nesto korigovao za sledece putovanje, poneo bih jos vise alata. Eto npr imam, ali nisam poneo lanac za skidanje filtera i bas mi je to zafalilo pa sam improvizovao od nekog starog sidrenog lanca i parceta armature koje nasao kod prijatelja u Kostolcu.
  A sto se tice kontrole/garancije kvaliteta kad je u pitanju izrada hidraulicnih creva mogao bih svasta da kazem, ali da ne kvarimo lepu temu. Ovaj put tema je plovidba, a ne majstorije.
  Plovidba je i pored manjih izmena u odnosu na planirani itenerar i izgubljeni dan u Kostolcu, prosla u najboljem redu, a nakon izmena i ustede dana kod plovidbe od Porecke reke do Tekije i nazad, originalni plan je i postignut, sa kasnjenjem od jednog dana. A i predvideo sam 2 dana rezerve za nepredvidjene okolnosti.

  Evo u prilogu i jedna excel tabela planiranog itenerara (procenjena dnevna vremena plovidbe su namerno precenjena u mom slucaju zbog potencijalno nepredvidjenih okolnosti, sve to traje daleko krace u mom slucaju). Mozda nekome posluzi za planiranje slicnog puta, a tu su i korisni kontakt telefoni, kao i alternativne solucije i napomene na jednom mestu.

   114

« Poslednja izmena: 06, 08, 2016, 08:55:10 pre podne Kapetan »

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1125
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #1 poslato: 05, 08, 2016, 13:52:02 posle podne »
Svaka cast !!!  114

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6436
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #2 poslato: 05, 08, 2016, 13:54:28 posle podne »
Врло леп и користан извештај.

Врло лепа презентација - мала замерка: мислим да би требало да продужите трајање слајдова на којима сте дописивали текст; потребно је мало више времена да се све лепо прочита. Иначе, алтернатива је да се заустави презентација па  после  читања "хајд' Јово наново".

И музика у позадини је изабрана по мом укусу - свака част.

И још један коментар: лако је тако уживати с таквим замеником капетана!

Драго ми је да сте уживали.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2707
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #3 poslato: 06, 08, 2016, 07:53:42 pre podne »
Sto ne napraviste izlet do hidrocentrale kad ste tu bili steta je ne doziveti

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1524
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #4 poslato: 06, 08, 2016, 15:53:55 posle podne »
pred povratak u marinu sretosmo se negde iznad Bele stene-Malih voda
« Poslednja izmena: 06, 08, 2016, 16:38:16 posle podne Misha D »
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže Nidza

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 173
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Bora 3
  • Veličina: 9m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #5 poslato: 06, 08, 2016, 21:42:42 posle podne »
  Hvala DuleN! 

  Lazo, hvala, a zamerka za trajanje slajdova je potpuno na mestu. Zamenik se jedino pobunio za moj izbor njene slike na slajdovima, kaze ima toliko lepsih, a ja bas odabrao tu kad nesto cisti.

  Broker, prvi plan mi je bio da idemo do Kladova, ali onda sam saznao da se gubi oko 90min za prevodjenje po smeru, plus nije radila nasa prevodnica vec samo Rumunska i to sam resio da izbegnem po vrucini. Pored toga, oboje smo bili vec tamo kopnom nekada ranije. Deluje mi da, posto ne bih ni isao dalje od Kladova, nije taj potez toliko atraktivan da ceo dan posvetim tome. E sad, da se ne uvrede neki clanovi koji vole taj deo ili su odatle, naravno da ima sta da se tu vidi i tvrdjave Diana i Fetislam i svasta jos nesto zanimljivo, ali mi smo hteli da budemo blize vodi zbog vrucine. Jos jedan nas nedostatak je sto nemamo pomocni camac za sada pa nam nije svuda moguc jednostavan prilaz kopnu, npr krivo mi je zbog Lepenskog vira. Racunam da cu jednom/nekad krenuti i ka moru pa mi je prevodnica nezaobilazna avantura. Na kraju i broj dana odmora nas je ogranicavao, planirao sam da zamenik stigne kuci najkasnije u subotu, pa da ima bar jedan dan pauze do povratka poslu (mislim da je stres stici samo jedan dan pred posao).

  Misho, znam, nije proslo neopazeno  114. Mahnuo sam vam, ali pretpostavljam da niste videli od odsjaja u staklu, sto sada vidim na slici, a i deo cerade je bio spusten. Inace, ta mreza preko naseg camca je nesto sto ne skidamo kad smo u Beogradu zbog neverovatne kolicine galebova u Visnjickom rukavcu, a kad smo na putu nije nam potrebna, a i na suncu ume nekad da ometa preglednost. Recimo da je ucinak uspesnosti mreze 80% kada izmedju podloge i nje postoji dzep tj. kada ne lezi potpuno na podlozi (krov kabine zasticeniji od cerade, ali dovijamo se i po pitanju cerade npr. stavljanjem onih jeftinih lopti za napumpavanje izmedju mreze i cerade i slicno, jos nema "idealnog" resenja).

Van mreže ronac

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 904
  • Pol: Muškarac
  • Vucedolski vuk
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #6 poslato: 11, 08, 2016, 09:59:54 pre podne »
Nidzo nema na cemu,nego brzo ste pobegli ujutro pa nismo ni rakiju popili.. 114
Lisica je najmudrija životinja, ali je njenih koža najviše na prodaju!

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6436
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #7 poslato: 11, 08, 2016, 12:21:01 posle podne »
...
 ... Zamenik se jedino pobunio za moj izbor njene slike na slajdovima, kaze ima toliko lepsih, a ja bas odabrao tu kad nesto cisti.

 ...



Moram da branim glavnog kapetana. Kapetanova reč se sluša.
A sem toga, vaša zamenica i na datoj slici zaslužuje komplimente. Nema razloga da se ljuti.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16673
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #8 poslato: 11, 08, 2016, 21:45:21 posle podne »
  ... Zamenik se jedino pobunio za moj izbor njene slike na slajdovima, kaze ima toliko lepsih, a ja bas odabrao tu kad nesto cisti.

pa jok nego ce ko da cisti ako nece zamenik?  sajkaca

Van mreže Nidza

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 173
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Bora 3
  • Veličina: 9m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #9 poslato: 12, 08, 2016, 10:03:15 pre podne »
  Ronac, "Sara" pretpostavljam, bice prilike, polako  114. Mi smo se za nazad sjurili do Beograda. Sledeci put bih se za isti ovakav put sjurio do Porecke reke od Beograda, a nazad bih plovio nedelju dana lagano.

  LSI, hvala i u zamenikovo ime jos jednom, a i u moje  sajkaca.

  Kapetane, nasmejali ste me   jh, ali realno mi super saradjujemo i delimo obaveze (tako se i ja dohvatim kuhinje i ciscenja, kao sto se i ona dohvati alata kad je potrebna uzajamna pomoc), jesam ja kapetan, ali nije bilo potrebe za objasnjavanjem da je kapetanova rec glavna, to je cesci slucaj sa povremenim gostima u nekim situacijama. Zamenik je npr upoznat i sa svim tehnickim prostorima broda, ali bez neke preke potrebe, ciscenje i odrzavanje istih je moja obaveza. Vise je bilo ubedjivanja u pocetku da stvarno mora da savlada upravljanje camcem za slucaj da se nesto desi kapetanu i da to nije neki bauk (mada mislim da je veci strah pri tome sto ubacite bubu da moze nesto da vam se desi, treba reci neki ne tako dramatican razlog jer odmah dobijete gard zbog tog straha, a ne zbog upravljanja).

Van mreže zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2199
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #10 poslato: 12, 08, 2016, 11:21:06 pre podne »
To je ono jeste da pomažem ženi oko sudova, ali i ona meni pomaže kad peglam  ha ha kgk kgk

Van mreže Nidza

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 173
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Bora 3
  • Veličina: 9m
Odg: Moja prva plovidba do Đerdapa (Beograd - Tekija - Beograd)
« Odgovor #11 poslato: 12, 08, 2016, 11:42:19 pre podne »
Zankiki, al me pokopa sad  kuku ha  ha  7645218764198