Autor Tema: Kapetanove želje i ostali saveti...  (Pročitano 18631 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Kapetanove želje i ostali saveti...
« poslato: 19, 11, 2011, 00:05:32 pre podne »
Sale, nateraj zokija da krene da radi po projektu , mene nece da slusa bre  :telephone:
« Poslednja izmena: 10, 12, 2011, 18:42:17 posle podne od strane zorter »

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #1 poslato: 19, 11, 2011, 00:57:54 pre podne »
Zoki je sam slikao mobilnim telefonom, a ne zna sam da prebaci na komp, pa je meni poslao MMS. :biggrin:
Slikaću ja to, prvom prilikom kad skoknem do Zokija.
Koliko znam, ovaj brodić se radi za Roberta (serviser za Honde u Zemunu), a za ostale detalje nemam pojma.

Projekat??? Ma daj!!!Za koga?!
Ajd' malo realno, da stvarno neko plati projekt, plati CNC i materijal i zatim uradi brodić u kvalitetu kakav Zoki inače radi... to mora biti bolesnik! Bačene pare za projekt i materijal.
A ako uzme da ga radi kako treba i plati Zokiju za najbolju završnu obradu - gde je tu finansijski rezon?!
Zoki bi morao da naplati isto koliko i Šole ili Djena, a realno- ljudi imaju mnooogo znanja i iskustva.
Da imam te pare i da želim da ih pretvorim u hrpu metala koji lako potone i ne može da glisira, odneo bih ih kod Šoleta!

Zoki pravi jednostavne i pristupačne brodiće za početnike i "sirotinju", a njegovi rezultati jasno govore da pravi upravo ono što treba!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #2 poslato: 19, 11, 2011, 04:24:43 pre podne »
Neka je sa Zokiju i svim našim majstrima sa srećom.  :drinks:

Da su nama majstori živi, zdravi i da imaju što više posla. Kroz rad i iskustvo dođe i usavršavanje.

Male radionice se uvek lakše snalaze u vreme kriza od glomaznih, velikih serijskih proizvođača. Veliki pri prvoj nevolji i smanjenju prodaje odmah reaguju, najčešće otpuštanjem radnika.


Laički kontam. Imamo jeftinu radnu snagu. Relativno, obrazovan kadar. Šta nam fali? Neko kaže novac. Ali i sa njim nema sreće ako na tom tržištu nema para.

Mislim da su se tu dobro snašli Kinezi sa kopijama i velikim serijama. Ne zaostaju ni Turci svojim brzim kopijama svega što se na zapadu dobro prodaje. Da li je to moda, auto, drvna industrija...

Važno je da se novac brzo okreće, da TO što prodaješ ima dobar dizajn, solidan kvalitet, liči na original, ima mnogo kupaca i da traje malo više od vremena potrebnog da izađe iz mode.

Posle ga i sami vlasnici zaborave jer mogu da kupe novo a jeftino... :lol:

Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #3 poslato: 19, 11, 2011, 09:17:34 pre podne »
CNC planovi nisu vise tako skupi... ne treba juriti Brusa za pocetak moze i neki drugi proizvodjac.. evo Bateau za ovu ladju trazi 208 evra za CNC planove...




Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #4 poslato: 19, 11, 2011, 10:21:50 pre podne »
Projekat??? Ma daj!!!Za koga?!
Ajd' malo realno, da stvarno neko plati projekt, plati CNC i materijal i zatim uradi brodić u kvalitetu kakav Zoki inače radi... to mora biti bolesnik! Bačene pare za projekt i materijal

kapetane promakla ti je krucijalna recenica!
konacno je neko pronasao pravu recenicu kojoj nisu potrebna dalja objasnjenja :good:
sale svaka cast :drinks:
kapetan zapeo ko smrt na babu projekat pa projekat a niko da zavuce ruku u dzep :lula:
nemoze i jare i pare al moze kuku i lele!
i kao sto zoki sam kaze svako ima svoju ciljnu grupu i svaka roba ima svog kupca!
i nema razloga vise pritiskati coveka koji posteno radi svoj posao najbolje sto ume
ziveli :drinks:
« Poslednja izmena: 19, 11, 2011, 13:55:26 posle podne od strane zorter »

Van mreže sharke

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 237
  • Pol: Muškarac
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #5 poslato: 19, 11, 2011, 10:34:31 pre podne »
Kad smo već kod projekta,koliko čamaca na Dunavu i Savi plovi ,a da su urađeni po projektu? Nekažem da to ne bi trebalo,ali možda u nekim boljim vremenima.A do tad ,ploviće i svi neprojektovani čamci.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #6 poslato: 19, 11, 2011, 13:37:24 posle podne »
kad bi Zoki uložio u jedan plan i nudio opcije manjih modifikacija u odnosu na originalni plan koje bi se odnosile na nadgradje ili eventualno krmenu nadogradnju to bi bili silni brodovi a ovako oklepavanje šifonjera koji plutaju .... neko je napisao da kad bi finalnu izradu isterivao poput Djene ili Šoleta njegovi bi brodovi koštali isto...nameće se zaključak da je cena izrade ista samo Zoran prodaje proizvod u `sivoj fazi` tj poluzavršen .
Kad  razmisliš gvoždje i zavarivanje je isto sad da li će to isto gvožđe biti uobličeno u plovilo koje ima uskladjenu estetiku i upotrebljivost,sigurnost ili biti ploveća šupa koju sutra treba prodati i koja ništa neće vredeti ma koliko opreme ugradio .Na sve to treba misliti pre nego vas `zavede` niska cena.Ona izreka `nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari´` u ovoj priči ima više logike nego bilo gde..jer je po nekad barijera izmedju lošijeg plovila i puno boljeg izbora u mnogo manje novca nego što na prvi mah izgleda.
Generalno iznosim svoje iskustvo i svoje mišljenje jer i ja sam vodjen nižom ulaznom cenom pravio greške
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #7 poslato: 19, 11, 2011, 21:55:36 posle podne »
Izvinjavam se Zokiju i svima na forumu za off, ali ta priča sa novcem je definitivno zanimljiva.
Napravio sam vrlo dobar čamac, ali me je koštao poprilično sa novim motorom cc 7000e.
Za te pare sam mogao iz mile nam Holandije da uvezem plovilo boli glava.
Ali gledajući slike, a i neka uvežena lično, nijedno od tih nema neke meni bitne osobine.
Kad kažem bitne ne mislim na nov čamac i nov motor, nego jednostavno, napravio sam čamac kakav meni odgovara.
Na žalost čonjenica je da bih trebao da uložim još oko 2000 eura u profi tendu i enterijer, e tada bi to bio čamac koji je tip top.
Na to bi trebalo dodati zamenu motora sa 25 na barem 45-50hp i eto nas na preko 10.000 Eura.

JES TI LUUUUD!?

 :suicide:

I opet sam na početku priče, još NIKO ko je bio u mom čamcu nije bio, a da je pecaroš, a da nije dao vrhunsku ocenu za čamac.

I opet smo na početku priče.

Samogradnja ili uvoz nečega što je lepo i brendirano, ali NIJE baš ono što mi treba.

Izbor majstora.. hebiga tu ima milion faktora, a ipak je odlučujući ne budžet nego karakterna osobina investitora.
Svi se mi protegnemo koliko možemo ili još malo više.
Ali neko je stipsa, neko kalkulant, neko galant, neko ovca za šišanje.

 :drinks:

P.S. Čkalja lepo reče: Volim mladu, pa makar i lepu!  :good:

P.S.S. Nemojte mi zameriti na ovaj post, ali vraćam se sa 1. rodjendana šogorovog unuka.. malo sam  :drinks:

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #8 poslato: 20, 11, 2011, 00:26:57 pre podne »
Kako neko ko kupuje ili pravi camac moze znati kakav mu camac odgovara?
Da bi to znao mora da promeni vise plovila.
Obicno posle 3.-4. znas tacno kakav bi camac zeleo.
Ako uspes da ga napravis ili kupis to je to.
Navike se menjaju. Neko ostane pecaros, neko na prvo mesto stavi komfor, neko brzinu...
Gliseras preko noci postane jedrilicar, jedrilicar kupi siklju i nedeljom ide na pecanje...
Zivotne okolnosti menjaju i navike i sklonosti. Napraviti camac bas po meri i ukusu je veliki uspeh.
Malo ko je uspeo. I niko koga ja znam nije ostao na onome sto ima. Ili menja ili prepravlja, doradjuje...

Dule sve se slažem.

Takva je ljudska priroda. Kad čovek ispuni neke svoje želje, otvore mu se novi vidici i onda sebi postavlja sledeći cilj. I tako... nikad zadovoljan.  :suicide:

Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #9 poslato: 20, 11, 2011, 08:47:20 pre podne »
Tako je... ali kako bi drugačije napredovao  :beach:
Dunav je moje more.....

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #10 poslato: 08, 12, 2011, 10:11:58 pre podne »
na brodu nikada dosta prostora.....a apetiti rastu sa svakim narednim plovilom.promenio sam ih 20 ali radujem se  svakom sledecem

upravo ovo sto dule i zoki kazu ... evo ja saljem zokiju nacrt za procenu vec nedelju dana za sada sam nacrtao samo krmu kou najverovatnije necu menjati ... a gde je ostalo?  menjam ideje svaki dan .... nije lako ni sa nama kupcima vidim ja ...

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #11 poslato: 08, 12, 2011, 10:21:38 pre podne »
remorker ima jednu prednost a to je i mana ... motor koji ima je postavljen u srednju kabinu koju bih ja iskoristio drugacije, obisao sam par remorkera i ovaj brokerov sam gledao ali jednostavno ako izvadim motor mogu da se slikam sa upravljivoscu onda moram da stavljam spoljni i onda nemam ni jednu pozitivnu karakteristiku remorkera....

generalno sam odustao i od V korita , ici cu na klasicni dunavski tabanas, evo vec mesec dana ne mogu da isplovim jer imam kobilicu na jedrilici pa sada vidi ... znaci za dunav tabanas sa malom kobilicom na zadnjoj trecini a za more V korito kobilica i sve ostalo ...

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #12 poslato: 08, 12, 2011, 16:04:00 posle podne »
pa ako si posle svega ipak odustao od projekta sad je pravi trenutak da odes do smedereva!
majstor dragan ima par modela koji bi ti odgovarali....

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #13 poslato: 08, 12, 2011, 16:10:07 posle podne »
http://www.navodi.com/Berza_015/015_010.html
Bolju priliku neces naci ako vec hoces brod za Dunav.

Da taj je i meni zapao za oko - zanimljivo je da uživo deluje puno veći nego na slikama. Mislim da se nalazi u marini iza Šarka. Usput čuo sam da mu ne radi motor ali to ne bi trebalo da bude preterani problem. Inače kapetane vađenje motora i kopče u remorkeru nema govora a i dovelo bi te do toga da bi morao nekako da nadomestiš kilograme. Sa druge strane moguće je iznad te centralne prostorije gde je motor produžiti kormilarnicu i tako dobiti prostran salon iz koga bi bilo moguć direktan silazak u krmenu kabinu. Motor u motornom odeljenju je smešten dosta nisko tako da bi za to bilo potrebno samo da se uradi patos iznad njega. Pristup motoru bi tada bio iz salona kroz patos. Možda jednog dana to i uradim ali za sada mi odgovara da imam malu radionicu u motornom odeljenju. Moj je neki stav da ga ne treba puno menjati i preterano filosofirati

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kapetanove želje i ostali saveti...
« Odgovor #14 poslato: 08, 12, 2011, 16:23:27 posle podne »
@dule pogledacu ali sitna deca i pentranje po krovu jok...
@novus dragan ne radi 5mm kao ni 6mm a i ne bi da moram ponovo da slusam bisere, nemam zivaca, para a ni vremena za takve likove
@broker slazem se za te izmene, ali to ne bi bio vise isti brod zato sam odustao...