Neverovatno koliko je sve ovo i dalje zbunjujuce...


Iscitao sam tolike teme i postove, pa opet i dalje ne mogu da razaznam sta bih dobio i sta izgubio promenom motora na mom camcu.
Koliko shvatam, na njemu (Elanovo korito sa kabinom, 6m) se potpuno neprikladno nalazi 9.9 FT, kojeg je otac stavio na preporuku Raleta Galije. Mada je otac strasno ponosan na njega jer ga nikada nije izneverio ovaj motor gura, po mojoj slobodnoj proceni, svega oko jedne tone tereta, a sa 1/3 do 1/2 gasa se krecem brzinom od oko 8km/h uzvodno. Nista ne dobijam u brzini ako dam vise gasa, osim potrosnje, koja po mojoj racunici varira izmedju 2.5-4l/h.
Ono sto me muci je sto mi je potrebno oko dva do dva i po sata voznje od marine do terena koje volim. Kada idem na duze, naravno, nikakav problem. Ali, kada nemam mnogo vremena, rado bih malo ustedeo na tome. Shvatam da su pojmovi brzine i FT motora u sukobu. Sa druge strane, na Youtube-u ima snimak gde camac kao moj glisira sa dvotaktnim motorom od 40ks...
Da li je neko imao slicne dileme i kako ih je resavao? Koliko bih dobio na brzini (i na potrosnji) sa, recimo, standardnom Yamahom od 25ks? Da li bih se kretao makar dva-tri puta brze, da li bi i potrosnja "skocila" toliko? Da li da se uopste upustam u takve avanture ili je bolje da ohladim glavu i teglim se polako i provereno kao do sada, cuf-cuf-cuf...?

Послато са SM-A600F помоћу Тапатока