U Americi dugo nije postojao ni jedan drugi benzin sem tog od 85 oktana,i zato su im sve masine iz tog vremena predvidjene da rade sa istim
Kod 2t motora nema ralike nikakve u upotrebi izmedje olovnog i bezolovnog benzina dok kod 4t bi se trebalo pridrzavati proizvodjaca jer stradaju ventili i sediste ventila ako je motor predvidjen za olovni a sipa se bezolovni,al opet to zahteva da punooo benzina kroz taj motor protekne :good:
Dok kod novijih motora koji su namenjeni za bezolovni mozes slobodno sipati olovni nece nista skoditi jer vanbrodski nemaju katalizator koji bi se zacepio stim a njegovi ojacani ventili nebi dobili nikakvu prednost ni manu stim
Kod dizela je slicna situacija,ako je predvidjen za d2 prebalo bi to i sipati,ako se isti zameni za evrodizelom imace malo neravnomerniji i bucniji rad motor ce malo vise da dimi a potrosnja ce skociti za 10%posto,kako evro dizel nije tako "mastan"kao d2 sama bosh pumpa ce traziti cesce servisiranje tj pre ce joj doci kraj,al opet kao sto rekoh puno goriva ce proteci i godine proci do toga
:drinks:
Eto nesto pametno i za moj jubilarni 500-ti post da kazem :

: