Moja Ladja
E, ovako treba... => Domaća i Strana proizvodnja => Domaća proizvodnja => Temu započeo: rade 07, 12, 2010, 20:54:57 posle podne
-
A CENE PRAVA SITNICA.
-
sta znaci to sitnica?
koliko je to u parama?
-
Prve dve slike samo ruke za radove bez enterijera 3000e.verovatno i toliko za materijal.Brodovi su 9.6-2,3-1,0 u osnovi.Treca slika 2000e. za 8.0-2.0-1,0 u osnovi plus materijal.
-
koja je razlika u slikama sve isti kalup ?
-
koja je razlika u slikama sve isti kalup ?
nije sad i ja vidim :) koji lim koristi ?
-
Lim je 4-3-2.5 a sto se kvaliteta radova tice treba videti a ja mislim da je u samom vrhu.Radi i druga korita po zelji ali ovi su kao njegovi modeli.Sad radi brod 9.3-2.3 a radovi traju dva do tri meseca.
-
da nije to malo usko?
-
da nije to malo usko?
Рекао бих и да је преуско!
-
aravno da je preusko za cudo od 9 m . Naveen je 2.3 pa kad stavis stolic u kokpit vec nema prostora da se hoda okolo.
-
Ipak ovaj sa 2.3 m sirine pici u odnosu na sire. Jeste usko ali treba i manji motor :) Na 9m duzine po meni bar 3 ili 3.5m sirine. Da ga pravi za mene nista ispod 3.5m, a mozda i malo sire. Bas me briga sto bi imao vece otpore, hocu konfor :) To spada u moju zelju :)
-
2,3 u patosu.Ovaj plavi je 8.3-2.0 u patosu,
-
A ovaj sivi je 8.0-1.8 u patosu
-
sta je to sa nasim majstorima svi obozavaju uska gazista ?
-
Skupe se malo brodići kad se okvase :read:
-
Nisu oni uski nego su NESHIROKI :good:
-
Gospodinu SLALICU sa ovog foruma dule iz Obrenovca je pravio broj sa gornjih slika....
Link sa kojeg su preuzete slike : slike (http://www.navodi.com/forum/viewtopic.php?t=1464&postdays=0&postorder=asc&start=0)
(http://img204.imageshack.us/img204/9352/93013665xc4.jpg)
(http://img293.imageshack.us/img293/3425/79235925lh1.jpg)
(http://img401.imageshack.us/img401/5980/21528680cb5.jpg)
(http://img406.imageshack.us/img406/3538/60787030iu7.jpg)
(http://img205.imageshack.us/img205/3991/final1pp4.jpg)
[imghttp://img82.imageshack.us/img82/4441/final2hm2.jpg[/img]http://(http://img47.imageshack.us/img47/1402/final3uo0.jpg)
(http://img219.imageshack.us/img219/8746/final4rh0.jpg)
-
lepo :good:
-
Pozdravljam prijatelje slalica i duleta divljaka, taj njihov poduhvat je trebalo preziveti, a forumasima toplo preporucujem majstor Duleta, necete se pokajati...
-
Лијепа пловила...Савршенство не постоји...
-
Da li je ovo ispravno obelezavanje (mislim na boju svetla)?
P.S.
Ne prihvta slike, inace sam mislio na slike pod brojevima 0025 i 0027.
-
Mislim da je majstor obrnuo
-
A mnogo je takvih koji unose zabunu. :diablo:
Neki cak postave tako da je vidljivo sa svih strana pa pomislis da ti plovilo prilazi, a onda vidis da se udaljava. Vidljivost tih svetala bude umesto 120, vise od 270 stepeni. :suicide:
I prodje tako na registraciji. :wild:
-
Mislim da je majstor obrnuo
oximoron
-
E, da i ja lanem koju...iskreno hvala za postavljanje slika našega brodića, zaboravio sam ga kako izgleda ovde u tuđini. Baš ste me obradovali. Evo gledam u slike i sećanja naviru...
Sav nekako sjeban, nešto me davilo...otvorim jednog dana "Halo oglase", i pažnju mi privuče oglas u kojem dva vlasnika prodaju nezavršen brod. Reči kojima su opisali brod, neobično nekako, lepo...me povuku da okrenem telefon...Brod je u Obrenovcu, opisuje mi nepoznat glas kako da dođem do odredišta... Pomislim, kuda sad u popodne, nikada u Obrenovac nisam išao, ne znam ni kako iz Beograda do tamo, kakav brod da gledam...jbt, pa ni na kraj pameti mi nije da ga kupim, šta da ga gledam. Ali rečeno-učinjeno, sedam u kola i žurim da uhvatim dnevnog svetla da ga vidim. Pronađem adresu nekako,jedva, nesretan me vlasnik sačekivao na putu motorom... (stvarno je ovaj GPS danas lepota, odvede te do pred vrata). Pogledam brod, ni nalik linijama koje sam ja do tada viđao na brodovima iz samogradnje. Drugačiji. Svideo mi se nekako izgled pramačnog dela, oštrina koju sam do tada viđao samo na onim skupim morornim jahtama. Vlasnici su spremni da ga prodaju, i to za novac koji mi nije bio problem, ali ja sam hteo da znam koliko para tu još treba uložiti da se taj brod dovede u završno plovno stanje... Odem uz dogovor da mi vlasnik do sutra ujutro javi okvirnu cenu završnih radova. Radost se neka uselila u mene, sve brige zaboravih mislim samo na brod. Nekako prelomih, ma šta god da kaže, kupiću ga sutra.
Sutradan-podne, niko se ne javlja. Okrenem onaj telefon, 'alo šta bi? Brod je prodat, kaže. Kako prodat, ja sam onaj od juče uveče... Prodat kaže. Doš'o čovek, izvadio pare...
Završim razgovor kao popišan. Muka mi, kao da mi je neko ukrao nešto moje. Ali ideja se već uselila u mene, već sam se video u brodu, kasno je sada za nazad.
Setim se jučerašnjeg razgovora, pričao je prodavac, pominjao nekoga Duleta Divljaka iz Obrenovca koji je brod napravio. Pomislim, ma naći ću ga taman da je na mesecu. Raspitujem se, al' me sramota, kako da objasnim koga tražim sa "divljak".
Nije bilo teško da dođem do adrese. Duleta je znao svako ko se iole promotavao oko obrenovačkih voda, od Zabrana do Breske.
Sećam se, bio je neki dan po Uskrsu kada sam prvi put ušao u kuću Duleta Divljaka. Neobičan mi čovek. Visok, brada...žive oči... Pričamo o stotinu pitanja koja mi naviru u glavu. Pitam za materijal, cene, rokove...sve beležim. Za stolom sedimo Dule, Ljilja, Ivana i ja. Reč po reč, udaramo po rakiji i uskršnjim jajima. Toplina doma...priča se razvukla do kasno uveče.
U sledećih nekoliko dana sam obišao sve do kojih sam mogao doćia bavili su se gradnjom metalnih čamaca. Svakakvih priča čuo, ali sve ono što sam video nije me ni malo privlačilo. Kako izgledom, tako ni kvalitetom radova. Imalo je tu, sećam se, i ozbiljnih radionica, ali ono što sam se sa Duletom dogovorio, bilo je daleko, daleko, najpovoljnije. Možda upola jeftinije nego kod drugih za sličan posao.
Kako su radovi odmicali, ja sam dolazio gotovo svakodnevno, posmatrao šta se radi, i kako, i slikao svaku fazu koja je nastajala.
Brod smo pravili prema ideji iz glave. Nešto od osnovne ideje je poteklo iz broda kojeg sam prvobitno hteo da kupim, a mnogo drugog je nastajalo merkanjem sa suprotne strane ulice, posmatranjem stotine drugih brodova, slika...
Brod je rastao, u atmosferi sloge, druženja, razumevanja. Ni jednom nisam osetio kod Duleta onu majstorsku bahatost, (čak ni kada se hvatao za glavu od moje ideje da stepenice okrenem na drugu stranu, i sl.) od koje mi se diže kosa na glavi. Sve što smo se dogovorili je ispunio, čak i više od toga.
Ono što sam shvatio ja kroz ovo svoje iskustvo pravljenja broda je, da ima hiljadu načina da vas nepošten čovek prevari ili da vas zakine za nešto uvećavajući svoju korist time. I ima samo jedan način da se stvari urade kako treba...
Dule je jednostavno pošten čovek. Ono što dogovoriš da ti radi, uradi ti to pošteno, i svestan si toga. Tu nema dileme.
Kroz sve te dane koje sam provodio u Obrenovcu, počeli smo da se družimo, i provodimo i slobodno vreme zajedno. Često smo znali da na njegovom splavu na Breski gledamo u Savu, i uz plamen vatre sedimo do duboko u noć uz malo reči...on je znao za moje teške trenutke, a ja za njegove... Postao mi je porodica, blizak i drag.
I sada kada su kocke tako pale da sam otišao na drugi kraj sveta, greje me pomisao na dan kada ćemo završiti ostale radove, okupiti našu malu ekipu i ploviti.
Gospodinu SLALICU sa ovog foruma dule iz Obrenovca je pravio broj sa gornjih slika....
Link sa kojeg su preuzete slike : slike (http://www.navodi.com/forum/viewtopic.php?t=1464&postdays=0&postorder=asc&start=0)
(http://img204.imageshack.us/img204/9352/93013665xc4.jpg)
(http://img293.imageshack.us/img293/3425/79235925lh1.jpg)
(http://img401.imageshack.us/img401/5980/21528680cb5.jpg)
(http://img406.imageshack.us/img406/3538/60787030iu7.jpg)
(http://img205.imageshack.us/img205/3991/final1pp4.jpg)
[imghttp://img82.imageshack.us/img82/4441/final2hm2.jpg[/img]http://(http://img47.imageshack.us/img47/1402/final3uo0.jpg)
(http://img219.imageshack.us/img219/8746/final4rh0.jpg)
-
Добро ово је ваша прича и фотографије недовршеног брода...А има ли финализације ? Је ли запловио ?
-
Добро ово је ваша прича и фотографије недовршеног брода...А има ли финализације ? Је ли запловио ?
Naravno.
Odmah po zavrsetku limarskih radova, dok je još bio u neofarbanom limu, u korito smo ubacili dva bureta koja smo napunili sa po c:a 200 l vode. Tako smo simulirali težinu opreme/enterijera. Četiri odrasle osobe unutra, a to u našem slucaju znači 500kg posade. Proba koju smo napravili sa četverotaktnom Tohatsu 6ks, vozila nas je uzvodno Savom 6km/h normalnoj visini vodostaja. Gaz u najdubljem delu broda je bio oko 25 cm.
Kasnije smo probali sa različitim motorima, merili brzine i potrošnje, upravljivost, pa proračunavali tip elise, snagu motora koja bi bila optimalna za svrhu koja mu je namenjena... Sa smrću Gatke BGD ti su računi pali u vodu, a idealno što se motora tiče se zaustavilo negde oko četverotaktne Honde 25ks sa nestandardnom elisom. Ne bih ja ovde da lamentiram kako je ovo neko čudo od lepote i dizajna, te rezultat stručnih proračuna o plovnosti i ostalih brodoinžinjerskih ezoterija. O ukusima se ne raspravlja, a ovo je sasvim subjektivna priča jednog rakreativca na vodi, prezadovoljnog sa onim što ima. I mislim da je najlepša nagrada za onoga ko se upusti u gradnju broda, bilo da ga sam pravi ili da ga od nekog naruči je upravo u tome, da se kada ga ugleda završenog i provoza njime, njegovo oduševljenje ne istopi, da uživa u onome što je rezultat njegovog vremena, truda i očekivanja. Meni se to ispunilo i to je ono što svima iskreno želim.
Po vađenju broda napolje, po savetu iskusnih ljudi iz "onog" foruma "Na vodi", dodali smo kobilicu od pola tabana do kraja broda.
I ne želim da ova moja tirada zazvuči kao navlaka za ljude. Želim samo da pohvalim sve koje su u mom procesu pravljenja broda uradili posao sa kojim sam bio zadovoljan. I do sada sam tako pisao i svi oni kojima sam preporucio Duleta, elektricara Baneta, Sašu Bugarskog za tende, ekipu za peskarenje, staklare iz Pančeva, prodavnice materijala koje su povoljne... znaju o čemu sam im pričao. Kao i one za koje sam shvatio da su potpuni hohštapleri i da ih se treba kloniti.
Tako bih i ja voleo da pročitam nečije dobro ili loše iskustvo, o nekom nepoznatom poduhvatu na koji se spremam.
Meni bi to jako značilo. I to je razlog zašto se već godinama majem po forumima koji se tiču brodogradnje i uživanja na vodi.
Puno Vas sve pozdravljam.
-
... dodali smo kobilicu od pola tabana do kraja broda.
Dobro ovo je ok odgovor, a koji je efekat izazvao dodavanje kobilice od pola tabana kako ste naveli?
-
... dodali smo kobilicu od pola tabana do kraja broda.
Dobro ovo je ok odgovor, a koji je efekat izazvao dodavanje kobilice od pola tabana kako ste naveli?
Ne znam za efekt, nismo još probali razliku. Razlog dodavanja kobilice je bio savet o boljoj upravljivosti brodom pri jakom bočnom vetru. Ljudi koji su takav zahvat radili na gotovom brodu rekoše da kada shvatiš da ti je kobilica potrebna, moraš brod ponovo vaditi, variti, zaštićivati... Tako da smo to uradili pa šta bude. Neće smetati. Meni to deluje više kao dobra zaštita za motor.
-
Razlog dodavanja kobilice je bio savet o boljoj upravljivosti brodom pri jakom bočnom vetru.
pored toga jps dve su prednosti:
brod ce bolje drzati pravac
pri naglom zaokretu nece proklizavati
ljudi jel ima neko slike egija majstora duleta ?
-
Svaka cast slalicu na ovako opsirnim objasnjenjima i odgovorima koji dolaze iz dushe, iscekujemo Vas povratak iz tudjine...
-
ako mislis egije na patosu od 5 mm su ,zao mi je sto nisam slikao brod koji sad pravi jer bio je mrak ali covek je po radu u samom vrhu.Jos nesto on samo radi brod,camac a farba,enterijer i drugo neradi.
-
a jel mu to iza dule prezime?
-
Razlog dodavanja kobilice je bio savet o boljoj upravljivosti brodom pri jakom bočnom vetru.
pored toga jps dve su prednosti:
brod ce bolje drzati pravac
pri naglom zaokretu nece proklizavati
ljudi jel ima neko slike egija majstora duleta ?
Imam negde slike broda od samog pocetka rada, a na njima se egije vide iz blizine. Moram da iskopam te slike sa racunara, pa cu ih postaviti ako nije prekomplikovano... Ima li negde objasnjeno kako se postavljaju slike ili ih moram uploadovati na neki server?
-
opet ne radi upload slika :suicide: zakaci najbolje na imageshack
-
Brodovi izgledaju skroz pristojno za nase pojmove.
Da prosiri gazista i da kabinu napravi ravnu,dakle bez onog pada ka pramcu.
Eto mojih zamerki. :pioneer: