Moja Ladja
Nautika opšta... => Iskustva sa vode => Temu započeo: Vladimir 08, 01, 2009, 16:16:34 posle podne
-
Mozda svima izgleda suludo ali ja sam ubedjen da na nasim rekama moze da se prave izleti tipa dnevnog cartera na manjim camcima.Video sam da postoje katamarani na uscu ali to je malo izkomercijalizovano.
Da li uopste neko zna kako da se otvori jedna takva agencija, recimo camac sa kapacitetom od 10 do 15 ljudi koje standarde mora da ispunjava da bi bio namenjen za carter.
Da li znate koja ustanova je nadlezna za te stvari pa cu otici tamo da pitam direktno?
-
na kojoj relaciji bi radio charter?
obavezno ako registrujes registruj DOO a ne partnersko drustvo ili nesto slicno
procitaj ovaj clanak koristan je ...
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Krstarenje-bezbedno-na-pet-brodova.lt.html (http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Krstarenje-bezbedno-na-pet-brodova.lt.html)
-
Cela prica je tek u razvoju.Sto se relacije cartera tice ne biih voleo da budem striktan u tome posto kakav god carter da se napravi bice za manje grupe max 10 do 12 ljudi.
Imam neke camce na umu ali treba da se uvoze iz Amerike ili mozda da se pravi nesto po toj osnovi ovde kod nas.
Vide cu da se jos malo informisem oko svega. Mora da se ispita trziste pre bilo kakvog pocetka.
Nije lako ubediti ljude da se spuste na reku ako nemaju tu naviku.
Drago mi je sto uopste ima ljudi koji hoce da ulaze u ovu pricu.
-
Pravo da vam kazem i ja sam imao slicnu ideju. Ustvari video sam kako to izgleda u Bristolu. Bristol je naprasno resio da postane turisticki grad i opremio se svakojakim mamiparama. Izmedju ostalog i rent a baot-ovima, camcima za grupni obilazak grada i tako to. Medjutim nisam siguran da bi se to kod nas isplatilo, tj. da bi ljudima bilo interesantno. Te voznje brodicem po grckoj obali imaju smisla, malo se peca na prst i najlon, malo se kupa po nekim lepim plazicama, onda se pravi rostilj na nekom finom mestu i na kraju se sve zalije uzom. U Bristolu je druga situacija, gledaju se kojekakve zgradurine od Bog te pita kada, vodic prica kako su englezi uvek bili napredni, kulturni i fini i svi se dive njihovoj genijalnosti.
Sta bi Beograd mogao da ponudi, obilazak tvrdjave i neku pricu o njoj (to stoji), voznja do neke neuredjene adice gde bi mogao da se napravi rostilj i to je odprilike to. Pri tom bi se putnici divili kolicini plasticne ambalaze po obalama, kesetinama i gumama koje kapetan vesto izbegava u stilu Bojana Krizaja...
Za takav jedan projekat bilo bi potrebno osmisliti citavu logistiku, gde ljude voziti, zasto, kod koga...
-
Pravo da vam kazem i ja sam imao slicnu ideju. Ustvari video sam kako to izgleda u Bristolu. Bristol je naprasno resio da postane turisticki grad i opremio se svakojakim mamiparama. Izmedju ostalog i rent a baot-ovima, camcima za grupni obilazak grada i tako to. Medjutim nisam siguran da bi se to kod nas isplatilo, tj. da bi ljudima bilo interesantno. Te voznje brodicem po grckoj obali imaju smisla, malo se peca na prst i najlon, malo se kupa po nekim lepim plazicama, onda se pravi rostilj na nekom finom mestu i na kraju se sve zalije uzom. U Bristolu je druga situacija, gledaju se kojekakve zgradurine od Bog te pita kada, vodic prica kako su englezi uvek bili napredni, kulturni i fini i svi se dive njihovoj genijalnosti.
Sta bi Beograd mogao da ponudi, obilazak tvrdjave i neku pricu o njoj (to stoji), voznja do neke neuredjene adice gde bi mogao da se napravi rostilj i to je odprilike to. Pri tom bi se putnici divili kolicini plasticne ambalaze po obalama, kesetinama i gumama koje kapetan vesto izbegava u stilu Bojana Krizaja...
Za takav jedan projekat bilo bi potrebno osmisliti citavu logistiku, gde ljude voziti, zasto, kod koga...
ja mislim da od tih chartera najbolje funkcionisu ovi sto leti voze na sveb.. pokupe 20 putnika naplate 100 dinara po coveku i tako dnevno 10 tura ... dok se ne prevrnu...
-
To ima smisla, ali je vladimir u uvodnom postu pominjao jednodnevne izlete, pa sam odgovarao u tom smeru. Ovo za prevoz je OK, ali mislim da za tim nece biti potrebe nakon izgradnje ovih 5 mostova koje nam je Mrkonja obecao tri dana pre roka,a jos kad se napravi metro, ma idi bre ;D
PS. Izvinjavam se na offtopicu, bilo je jace od mene. ;)
-
mislim da mozda ima dobrih izgleda da se sve ovo realizuje.Za mene je to najbolji posao koji mozes da imas radim ovaj posao zadnjih sedam godina. OK nisam ga radio ovde kod nas ali marketing je cudo, ima mnogo ljudi u ovom Beogradu samo im treba prici iz pravog ugla.
-
cela ta ideja "GSP na rekama" mi se jako svidja.. ali uvek se postavlja pitanje sta kada se iskrcam na drugu obalu .. problem je gradske infrastrukture nista nismo spustili do vode....
-
Dule, vidim da ti prodajes tvoj Regal. Ja neuspesno prodajem stari "espresso". Ako se ne prodaju do aprila, eto prilike za pocetak charter-a.
-
Vala baš, treća sreća
Dva puta sam bezuspešno probao da napravim neki posao na vodi.
Možda charter i nije loša ideja, samo treba imati pristan na mestu gde je obala prometna, gde dolaze i prolaze ljudi. Oko Juge ili blokovi.
Staviti 3 - 4 brodića za rentiranje, jedan water taxi i ... moglo bi to da zaživi.
ili minibus u sred kneza koji skuplja putnike sa voznju brodom i posle ih vraca u centar kneza... moze i trg republike
-
poz posle par dana odsustva...zanimljiva tema, mislim da je dosta nas mislilo o tome...za to, bato, moras da imas dosta para u steku, da izdrzis godinu, dve , tri...dok se ljudi ne priviknu, dok se sve ne procuje...uz sve to moras da imas i dobru pricu, tj. destinacije za carter a za "bus" si zakaznio, grad je tu uleteo...taxi, mozda uspe...Dule, mi se onda verovatno znamo, nisam zano da je to tvoja firma...dolazio sam par puta tu, nesto sa Bobanom sa Ade....ne znam da li smo se upoznali ali mislim da je trebalo nesto tu da radimo...ma nije ni bitno...
uglavnom...za ture, Surcinci su se lepo organizovali, imaju (nazovi) brodove, imaju vise pristana, nauticko selo, razne ruckove, razgledanja, price pa se jos nisu razvili, tj nemaju bas neku zaradu...jedino vikendom pune brodove a i to zavisi mnogo od vremenske situacije....mada, oni imaju kesa da mogu da cekaju koliko god treba da to na kraju krene... znam, sa njima sam od starta u toj prici....ali ako treba bilo kakva pomoc, ako si u resio definitivno time da se bavis - tu sam...
-
znam za Bobana...
a znam i za grad...vozio sam im letos par dana katamaran dok se nisu snasli....ako treba bilo kakva pomoc javi...kao sto rekoh sa surcincima sam krenuo od samog starta, lepo smo razradili sve a onda su krenule politicke igre i zajebancije a to mene gusi...i sad sam u kontaktu sa njima, solidno im ide....
-
Ne bih da se nabacujem ali uključite i mene :wild: :preved: - nekako
-
mogu i ja da drzim jednu turisticku turu pod nazivom "spasimo panjeve" :)
-
U tom slucaju mozes samo da radis uzvodno.
Pre nego sto panjevi dodju u opasnu zonu.
-
sve sto treba - tu sam!!!
mada jedino mogu da se ponudim kao skiper, za sad....dosta iskustva na moru i rekama, sve potrebne dozvole i diplome, jedrenje...
-
Odlicno da se tema jos posecuje bio sam malo odsutan ali evo me opet.Vidim da ima sve vise zainteresovanih i to mi daje jos vise nade da treba poraditi na realizovanju kvalitetnog dnevnog charter-a u Beogradu.
Saznao sam da u Beogradu ima momentalno 2000 stranih porodica koje zive i rade kod nas,samo te ljude da pridobijemo bice dovoljno za sve nas. :drinks:
-
I ja ću pokušati, sa nekom vrstom rentiranja čamca, ali pre svega za pecanje i to 80% varaličarenje.
Planiram da budem maximalno flexibilan po pitanju delatnosti, jedino sam ograničen brojem mesta na čamcu... max 3 + 1 (ja).
1. Laka vožnja (razgledanje i vozanje)
2. Izlet
3. Pecanje (varalica, dubinka), u toku nabavka extra Side Imaging sonara.
4. Drifting ili spuštanje Dunavom... do NS-a, BG-a. (uz pecanje i provod)
Imam neki siguran mesečni prihod.. tako da mogu biti na vodi 5 dana nedeljno.. Al će me utepati žena.. :wild: :lol:
-
....Imam nemi siguran mesečni prihod.. tako da mogu biti na vodi 5 dana nedeljno.. Al će me utepati žena.. :wild: :lol:
Ne brini, kad doneses pare u kucu (ako doneses), ima da te voli do poslednjeg dinara. :lol: :lol: :lol:
-
charter je odlican izgovor za moju zenu "moram da napravim novi brod da bih mogao sa njim da zaradjujem" :)
-
Mossi samo napred pa se vidimo javi kada sve to krene.
:taunt:
-
charter je odlican izgovor za moju zenu "moram da napravim novi brod da bih mogao sa njim da zaradjujem" :)
:lol: :lol: :lol:
To je i meni žena rekla: To ti je samo izgovor da bi više bio na Dunavu!
Kako li me provali???
:taunt: :dance1: :lol: :lol: :lol:
-
Evo jednog dobrog katamarana-restorana za tvoju zelju za charter voznjama. Ne znam za cenu, ali mi izgleda da nije preterana, mada mislimda bi mogla jos da se skida.
http://www.nadjisve.com/component/option,com_adsmanager/page,show_ad/adid,6880/ (http://www.nadjisve.com/component/option,com_adsmanager/page,show_ad/adid,6880/)
Pozzzzzzz
-
Dule, Espresso,
Ja imam klijentelu zaineteresovanu za charter narocito glisera. Proslo leto sam planirao da porucim tri commandera i da ih lepo opremim( ispostavilo se da bi svi radije pravi gliser sa kabinom), medjutim setio sam se necega, kako biti siguran da onaj kome rentiras zna sta radi i da nece druge ugroziti.Kad se pomene rec "skiper" raspolozenje opada, to me je dovodilo do ludlia. Osiguranje nece ni da cuje da osigura nesto(BROD) koji ide u charter. Tako da i pored klijentele odustah, kad samo pomislim koliko sam se trudio da ih animiram i da zavrtim celu pricu. Mislim da postoji mogucnost chartera ali treba zaista jaka logistika i dobar pocetni kapital. E sad ako bi se udruzili sa razlicitim vrstama camaca,brodova,glisera onda bi to mozda radilo.
to bi se sve moglo prosto definisati kao "srpska posla". nigde na svetu nemozes iznajmiti ni skuter bez dozvole. osiguranja ce se promeniti i prilagoditi i kod nas. ako ne trazimo necemo ni dobiti. u americi i na karibima, kod nekih charter kompanija, bez praticnog dela voznje pred ovlascenim instruktorom pre najma broda, ne mozes uzeti brod u najam sa svim licencama sveta.
-
Osiguranje nece ni da cuje da osigura nesto(BROD) koji ide u charter.
koje osiguranje ?
-
taman da ja zavrsim atlantic 40 i eto i mene u charteru :dance1:
-
Ja sam razmisljao da iznajmljujem splav sa gliserom :)
-
Ja sam razmisljao da iznajmljujem splav sa gliserom :)
znaci klijenti treba i licna karta i UMC
-
nije ti to lose , kod nas je takodje dosta ljudi dolazilo da pita od prevoza za belu stenu pa do iznajmljivanja....
obavezno flajeri na vidljivom mestu sa brojem telefona i nema da omanes , a radi i na zakazivanje :good: tipa dodjes i pokupis ih na nekom splavu
-
Ima tu necega... :telephone:
-
Pingvin dobra ideja,a jos bolji motiv,samo moras dobro da se izreklamiras da ljudi znaju za tebe! :good: :stop: :tenk:
-
Тако нешто радим у Црној Гори са једрилицом и поприлично добро иде јер постоји тржиште.
Размишљам о пребацивању једрилице у Београд јер чекам бебу а и жена ме удави да не идем више :this:
Једино нисам сигуран какво нам је тржиште у Београду
-
Moze nesto da se napravi u BGu,kljakavo,ali bi radilo...
Evo,mene zanima ko bi iznajmljivao splav/sojenicu,leti ili zimi...
-
Једино нисам сигуран какво нам је тржиште у Београду
ima par ljudi koji se time bave ali nesto bas ne znam koliko je to uspesno ... mada ne bi se bavili da nije ... ko ce ga znati ...
-
А јел постоји нека компанија или удружење или се људи сами сналазе?
-
Uglavnom je to snalazenje.
Primetio sam da klasican carter skoro da i nije u funkciji,rade samo "turisticki" brodovi i brodici,razgledanje grada,svadbe,pijanke i sl...
E sad koliko je to izvodljivo i sa kakvim brodom...
-
Klasičnog čartera nema i neće ga ni biti u skorije vreme. Ima tu puno problema i prepreka a i ne postoji osiguranje plovila pa se vlasniku nikako ne isplati da rentira plovilo i da za neki najam koji će dobiti rizikuje štetu ili gubitak plovila. S druge strane problem je i u plovnom parku zato što su ovde uglavnom čamci i brodovi iz samogradnje višestruko nabudženi uz pomoć štapa i kanapa pa je onda i najprostija operacija puštanja struje komplikovana. Druga stvar bi bila fabrička plovila ali za to opet najverovatnije još uvek nema tržišta. Ono što se radi je rentiranje sa vlasnikom znači ekipa nekoliko ljudi idu na izlet, pecanje ili slično i ti ih vozaš tamo vamo -gore dole. Ja sam prošle godine to radio za dnevne varijante a od ove sa većim brodom planiram između ostalog višednevne ture za ekipu od max 5-6 u punom konforu, pa ćemo da vidimo kako će ići.