Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: Evil_Zo 18, 11, 2009, 03:47:01 pre podne
-
Problem je na prvi pogled jednostavan ali kada sam se udubio u konkretan izbor nastade muka strasna :) Evo mog da kazem slatkog problema:
Skupio sam sredstva da kupim nov gumeni camac i uz njega odgovarajuci nov motor. Dakle, stvar je jednostavna, pare nisu problem koliko je bitno da sve to odgovara mojim potrebama. E tu je nastao problem, nista nije savrseno te jedan izbor ne moze odgovarati svim mojim potrebama, sada treba prelomiti...
Moja razmisljanja su tekla nekako ovako:
1. Posto sam samo mjesec dana ljeti na moru (i ponekad na 5-6 dana tokom godine), zelim camac koji je lako sklopiv/rasklopiv i pogodan za skladistenje i prenosenje automobilom.
2. Vazno mi je da taj gumenjak moze da udobno i relativno brzo vozi recimo cetvoro ljudi (u 80% vremena ce u njemu biti samo nas dvoje) po Bokokotorskom zalivu i povremeno na vecernje ribanje (to je lak zadatak ako moze da ispuni ovo prvo).
3. Bilo bi lijepo kada bih mogao da ga stavim u gepek i odem na neko jezero na izlet i tu ga naduvam, izvozam se i isti dan se vratim kuci.
4. Da mu i motor bude pouzdan za te povremene potrebe i sa koliko toliko razumnim odrzavanjem u smislu odvajanja vremena za isto. (radio bi dakle samo to mjesec dana ljeti i jos jednom-dvaput u toku godine po 5-6 dana)
5. Da motor omogucava bar duplo vecu brzinu plovidbe od pasare sa tomosom 4 (ala sam se navozao i namucio sa ovom kombinacijom).
6. Zadnje ali i najproblematicnije - ako moze da motor bude tezak toliko da ja sam mogu da ga iznesem iz gepeka i stavim na gumenjak (i sve to vratim nazad jel'...). Jak sam ja momak ali ne bih bas da pretjerujemo ovdje :)
U svemu ovome najveci problem jeste izbor motora. Zodiac Cadet 340S ili 310S (ili pak YAM 380S) bi ovaj posao odradili fantasticno ali po katalozima oni traze motore od 15ks (za 340S tj. 10ks za 310S i 20ks za YAM 380S) za te neke "sportske ambicije". Nije problem cijena, problem je sto su 4T modeli preteski za nosenje i postavljanje kada je camac u vodi a covjek je sam :( I to i sada prilicno rusi koncepciju i pocetne zamisli i ideje. Tako da sada imam dvije varijante u glavi:
A. Veliki gumenjak sa velikim motorm pa neka stoji motor na njemu cijelo vrijeme, nece biti prenosiv ali ce biti brz i udoban za sve ostale aktivnosti.
B. Neki laksi motor kojem cu odabrati odgovarajuci gumenjak da bi ta kombinacija isla dovoljno brzo, a opet bila dovoljno velika za nas dvoje (eventualno ponekad troje-cetvoro).
Za varijantu A. sam smislio kombinaciju:
YAM 380S + Honda BF20
Za varijantu B. imam vise izbora:
Zodiac Cadet 285S + Honda BF5
Zodiac Cadet 310S + Honda BF5
Zodiac Cadet 285S + Yamaha F8
Zodiac Cadet 310S + Yamaha F8
Zodiac Cadet 340S + Yamaha F8
Dakle, sta mislite o ovim motorima i koliko km/h bi oni mogli dati u kombinaciji sa ovim gumenjacima?
Namjerno sam za ovu B. varijantu odabrao Hondu BF5 i Yamahu F8 jer su oni najlaksi za istu snagu u odnosu na svoje 4T konkurente (Honda 27kg, Yamaha 37kg).
Moje drugo pitanje je:
Da li je Yamaha F8 sa svojih 37 kg preteska za nosenje i postavljenje? Do koliko kila bi za ovu namjenu treba da uzimam u obzir?
I moje trece pitanje je:
Da li razmisljati o 2T motoru i sta je bolje 2Tvs4T u smislu odrzavanja ali i performansi za ove moje potrebe koriscenja? (potrosnja mozda i nema neku ulogu jer malo vozim). 2T bi trebali biti i laksi...
Uh, bas sam se raspisao :) Danima lupam glavu oko ovoga i posto nisam imao iskustva sa vanbrodskim motorima (osim Tomosa 4), jednostavno ne znam sta da radim, u kom pravcu da idem. Izvinjavam se na opsirnosti, potrudio sam se da vam dam sto vise materijala ne bi li mozda lakse dosli do odgovora :)
-
Mislim da je rešenje tvog problema upravo 2t motor. S obzirom da čamac koristiš samo mesec dana godišnje, veća potrošnja ti neće praviti glavobolju, a skoro svi drugi parametri su, u ovom slučaju, na strani 2t motora.
2t motori su mnogo lakši za održavanje, lakši za transport, (4t motor ne smeš odložiti bilo kako u prtljažnik, već samo na određenu stranu, pod određenim uglom...itd.)
Potrošnja je jasno na strani 4t motora, ali za razliku u ceni ti se možeš voziti najmanje 5-6 sezona, ako ne i duže.
Miris mešavine i nije tako strašan, pogotovo što novi 2t motori nisu tako dimljivi kao nekad.
O snazi i brzini 2T i 4T motora ne treba trošiti reči, performanse su jasno na strani 2T motora.
Preporučio bih ti da obratiš pažnju na 2 motora:
Tohatsu 2T 9,8ks ima 26kg, Yamaha 8ks 4T ima 37kg. nažalost nisam našao cenu za Tohatsu 9.8, možda neko zna...
Selva Naxos 15ks 2T ima 30kg, košta 1700 evra, Yamaha 15ks 4T ima preko 50kg, košta 2800 evra.( uzeo sam cene iz HR, pošto kod nas nema Selve). Ostaje ti 1100 evra džeparca za gorivo, i 20kg manje za teglenje.
Ostaje još Mercury 2T 15ks, ali je i teži i skuplji od Selve, a nema nekih prednosti.
Što se brzine tiče, sa 2 osobe u čamcu i 15ks bi trebao moći glisirati u svakom od tih čamaca. Računaj sa 25-30Km/h
Sa slabijim motorom ćeš ipak imati 15km/h. Opet si duplo brži od pasare.
Što se tiče kombinacije da ti veći motor stalno bude na gumenjaku: Evinrude E-tec 2t 25ks. Košta isto kao Honda BF20, a svako daljnje poređenje Honda gubi u svim segmentima - uključujući i potrošnju!
-
Bio sam u slicnoj dilemi kao ti ovih zadnjih meseci...trebao mi je gumenjak takodje za Boku Kotorsku.
Trebao mi je za neko koriscenje od 2 meseca tj. jul i avgust i krace relacije po zalivu...
Uglavnom uzeo sam ovo -
(http://www.dodaj.rs/t/1L/la/1XP9cH7O/1/dcp03183.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1L/la/1XP9cH7O/1/dcp03183.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/44/13i/3dvVx38B/img8054.jpg) (http://www.dodaj.rs/?44/13i/3dvVx38B/img8054.jpg)
Uglavnom ispod 3,5 metar ne uzimaj nista i alu podnica obavezno!
Od 5ks dvotaktni ili cetvorotaktni motor ce sasvim pristojno obavljati posao, mada sto jaci uzmes to je bolje!!
-
Sale ti je rekao sve sto se tice dileme oko izbora motora a ja bih samo da dodam da je Tohatsu 9.8 (2t) proletos na sajmu bio na nekoj akciji sa cenom ako se dobro secam oko 1350 eur i to sve sa pdv-om !!!
Da sam na tvom mestu bez dileme bih odabrao neki 2t Tohatsu od 10-20 ks.Dokazano pouzdan,jeftiniji od drugih,jednostavna i laka konstrukcija i made in Japan.
-
Hvala na brzim odgovorima! :)
Zaboravih da kazem jos jednu veoma bitnu stvar, ja sam dolje ogranicen sa uvoznicima i serviserima na Honda, Mercury i Yamaha motore. Najbolje sam proucio Honda i Yamaha 4T program, o Mercury ponudi i modelima ne znam puno.
Pogledao bih i taj Tohatsu i Mercury 2T. Zanima me sta ovi motori zahtjevaju u odrzavanju? Sta treba da uradim poslije svake posjete moru (ili prije)? (isto me zanima i za 4T varijantu...)
Procitao sam po netu razna dobra iskustva sa Tohatsu-om i Evinrude-om ali njih mi dolje nema ko servisirati :(
I da, dje se u Srbiji prodaju Tohatsu i Evinrude? Cini mi se da sam vidio neki Evinrude kada sam bio u Argo Marine za Zodiac.
@ power70:
Jel tvoj model isto 3,5m? Kako ide on sa 6hp po moru i dvoje ljudi?
-
Moj gumenjak je honda od 3,50m. Sa motorom od 6 ks ide solidno . Vozio sam ga i sa 12 konja izglisira i ide ali ipak to nije kao na plasticnom camcu.Gumenjaci su dosta sporiji od plasticnih camaca..
Mislim da ti je najbolje uzeti nesto oko 5 ks ili uzmi nesto jace od 15 ks. Sa kombinacijom takvog camca i jacinom motora izmedju 5 i 15ks ne dobija se mnogo...
Dakle ili 5ks ili bar 15ks!!!! Zavisi kako zelis da se vozis!!!
-
U Srbiji Gros - inox prodaje Tohatsu, a Radulović je zastupnik za Evinrude.
Klasični 2t motori ne zahtevaju skoro nikakvo održavanje. Savestan vlasnik može (ali ne mora) negde staviti bure sa slatkom vodom, i posle vožnje ubaciti motor u bure i pustiti ga da radi koji minut, da ispere so iz kanala. To važi kao preporuka i za 4t motore.
Od ostalog, povremeno proveriti i po potrebi očistiti i/ili zameniti svećice i ulje u čizmi.
U tvom slučaju, nakon jedno 3 sezone-zbog starosti! :yahoo: Kada dotraju (nakon dosta godina), menjaju se impeler pumpe i anode.
To je sve od održavanja 2t motora.
Ako se odlučiš za veći čamac i veći motor, onda bih ti preporučio da ne uzimaš klasični gumenjak, već uzmi RIB. Na RIB-u do 4 metra sa nekim motorom od 25ks ćeš ići 40-50km/h .
-
SALE, hoces da kazes da mi serviser u garanciji i ne treba ako idem na 2T varijantu??? To bi bilo :good: i znaci da mogu da gledam i Tohatsu :)
Dopada mi se ovaj model M9.8, ima svega 26 kg, to me odusevilo. Sada mi vec dobro izgleda kombinacija Zodiac Cadet 340S + Tohatsu 9.8.
RIB mi ne odgovara jer sa ovom Tohatsu varijantom cu izgleda dobiti sve sto sam zelio :)
SALE, koliko mislis da ce Tohatsu M9.8 moci da gura ovaj Zodiac (namjerno sam se zalijepio za njega jer je dosta velik a tezak svega 52kg :)). Po tvojoj slobodnoj procjeni koje bi to brzine bile za pun gas i za put (4/3 gasa ili koliko vec)??
-
Pa... verovatno ćeš za vreme trajanja garancije morati ispoštovati ono što proizvođač zahteva ili se pozdraviti sa garancijom.
Ali ti servisi ipak koštaju dosta manje nego kod 4t motora. Naravno, ovisi o serviseru.
Kad garancija istekne, možeš ga praktično sam održavati.
Jedino rešenje je da ipak uzmeš Evinrude E-tec, taj motor ide na servis jednom u 3 godine! Ali nema manji od 25ks!
Što se brzina tiče, to je malo teža stvar za proceniti, ali sa dvoje u čamcu ćeš ići sigurno 15km/h
Pazi, Kapetan sa svojim RIB-om i 2t Yamahom 8ks glisira i postiže skoro 30Km/h. Ali to je RIB, a ti želiš obični gumenjak, koji pravi dosta veći otpor.
Verujem da ćeš sa 9.8 na punom gasu ipak postići brzine od 20KM/h ili više, jer je tako lagan.
-
Sale,promeni nick u SALE E-TEC :dance1: :taunt: :dance:
-
Sale,promeni nick u SALE E-TEC :dance1: :taunt: :dance:
Uffff, hoću! Čim ga kupim!!! :taunt: :good:
-
Neizmjerno puno hvala na pomoci!!!
Otisao bih do Gros Inox-a ali im nidje na sajtu ne pise adresa izlozbenog prostora. Svejedno mi je Novi Sad ili Beograd, pa ako slucajno znate javite.
Da li neko mozda zna koliko otprilike kosta taj Tohatsu M9.8?
Uh, ne mogu da docekam sada, jako sam srecan sada :yahoo:
P.S. SALE, sta mislis o varijanti Tohatsu + Zodiac 310S (42kg!!!), za njega Zodiac i preporucuje 10ks...
-
Gumenjak od 3,5m i motorom od 10 ks nece ici nikako -ima samo da gura vodu ako imas vise od 2 coveka u njemu!
Sa 3,1m ce ici bolje ali je to jako mali camac..u klasi maestrala 9 i ne bi ti nikako preporucio!
-
Zato i razmisljam o ovom 310S, on je i komad laksi (42kg) i Zodiac za njega preporucuje max 10ks i navodi maximalnu brzinu od 36km/h u idealnim uslovima (sa jednim covjekom i mirnom vodom).
-
3.1m i motor od 10ks nije losa kombinacija samo da li ce ti biti dovoljna ta velicina gumenjaka...???
Ja sam pucao na 4m gumenjak ali mi iskrsao od 3,5 m i kupio sam ga!!
Ako ti je gumenjak od 3,1 m dovoljan jedna 10ka ce sasvim fino obavljati posao!!
U prodavnici Nautika u Zelenici je bio dobar izbor gumenjaka i vanbrodskih motora pogledaj kod njih sta ima!!
Telefon im je 067560221
-
Imam 4-5 meseci gumenjak Honda T25 http://www.hondamarine.rs/camci.htm (http://www.hondamarine.rs/camci.htm) i nov Mercury 3,5ks 4T, u garanciji
Sluze mi kao pomocno plovilo jer moj Antares8 ima gaz od 0.8m.
Motor sam lagano ubacujem u kola, a gumenjak se spakuje u sopstvenu torbu i staje u gepek zajedno sa Mercury.
Planiram da kupim veci pomocni camac jer ce mi biti zgodniji za pecanje, pa hocu ovo sve da prodam.
Ako te ineresuje ova kombinacija, ili samo gumenjak, javi mi se na pp.
-
Power70, meni ovaj 340 sa 10 ks sasvim fino vuce jednog podebljeg amera i gumu:
Zodiac 340 + Mercury 9.9 HP (http://www.youtube.com/watch?v=Qci_tThBS0Y#normal)
Bas sam se prije neki dan vratio iz CG i pregledao sam svu ponudu. U Zelenici samo kineski gumenjaci i Honda i Suzuki 4T motori. Ti kineski gumenjaci su jedno 40% jeftiniji od Zodiac-a za istu duzinu ali su komad tezi. Ta razlika u parama i nije tako strasna te bih radije isao na Zodiac.
Bas poredim ove Zodic iz Cadet Solid serije, svi su laksi od konkurentnih proizvodjaca i njihovih ekvivalenata (koji se mogu naci kod nas tj. Quicksilver, Yam, Honda i kinezi...)...
3.1m i motor od 10ks nije losa kombinacija samo da li ce ti biti dovoljna ta velicina gumenjaka...
Pa evo ne znam ni sam, sto se mene tice odgovara mi i nosivost i broj putnika, mala tezina narocito. Jedino ne znam da li je premali za voznju po zalivu (opet u dvoje) ako se malko dignu talasi...? 340S bi u tim uslovima trebalo da je ok...
Nisam nikada vidio ni jedan od ovih camaca u vodi tako da nemam predstavu da li mi je dovoljno ili ne...
@Misha D:
To mi je ipak premalo sada, hvala na ponudi.
-
Bilo je kineskih camaca od 3,70m novih u N Sadu po 600e mogu ti dostaviti broj ako te zanima i nisu ih prodali. Sve ostale renomirane marke su 2 do 2,5 puta skuplje ali i one se uglavnom prave u Kini. Moja honda je takodje made in china!!
Sa motorom od 10ks i sa dvoje ljudi takav gumenjak ce da glisira... vec kad je 3 ili 4 coveka je problematicno glisiranje i tesko da moze!!!Poslusaj me i uzmi sto veci gumenjak neces pogresiti!
Letos je u Zelenici bio dobar izbor svega pa i RIB ova,verovatno su rasprodali.
-
Imaju jos te RIB-ove, ostalo im ;)
Znaci da jurim veci, primljeno k' znanju :)
Dobio sam takodje odlicnu ponudu iz podgorice za Quicksilver 340 Sport Enduro. On ima 56kg naspram Zodiac-ovih 52kg (to je tu) ali mu je promjer tube 40cm naspram 50cm kod Zodiac-a. Yam 340 Sport je tezak 59kg, a promjer tube mu je 47cm.
-
Sve je to dobro... samo su nijanse u pitanju!!!
Uzmi bilo koji od tih gumenjaka !
-
Puno hvala na pomoci power :good:
-
:drinks:
-
Upravo sam se cuo sa uvoznikom za Tohatsu, regularna cijena za M9.8B je 136245 dinara sto je dobro, jos ako daju vansezonski popust bice odlicno. I da, kazu da imaju na lageru i moze da se nosi odmah :)
-
Odlican motor po pristojnoj ceni!!
-
Ja sam zadovoljan i jos ako daju neki vansezonski popust, iha...
Imao bih jos jedno pitanje, razmisljam da se manem uvoza i carinjenja za CG i da mozda ipak camac registrujem u Beogradu. Da li mi neko moze reci:
Koliko bi otprilike izasla registracija gumenog camca 3,4m sa ovim 9.8 Tohatsu motorom?
Ako sam razumio, u Srbiji se placa registracija na godinu dana? U Crnoj Gori je registracija na 5 godina...
-
Bolje ti je registracija u C.Gori ako imas prebivaliste tamo na 5 godina izadje oko 100e...koliko ja znam!
Ovde ti prva registracija izadje 5-6.000din kasnije je dosta jeftinije negde 2-3000din!!
http://nemadanema.rs/oglasi38031/zodiac-kadet-340-s (http://nemadanema.rs/oglasi38031/zodiac-kadet-340-s) Ovo bi verovatno islo za 700 do 800e!!
-
Pozdrav ljudi !
Nije me bilo neko vrijeme, ali opravdano :) evo i zasto:
Kupio sam i preuzeo motor Tohatsu 9.8! :yahoo: Mojoj sreci nema kraja! Odusevljen sam izradim i masom, mogu da ga nosim kao pero, extra! Hvala vam svima na savjetima i pomoci za ovaj izbor, sam ga nikada ne bih pronasao. :drinks:
Ali, to nije sve :)
Uplatio sam i evo cekam da mi isporuce Zodiac Cadet 340 Solid :party: :yahoo:
Ljudi, ne mogu vam opisati koliko sam srecan zbog ishoda i zbog cinjenice da sam opet na vodi, sjajno.
P.S. Receno mi je da prije pustanja motora u rad moram naravno otici na nulti servis, pa bih da pitam kojeg servisera za Tohatsu da odaberem, meni su tamo dali ova dva servisa kao ovlascena:
- Lia Trade
- Simo Vulic (napisano je rukom pa ne znam jesam li dobro procitao)
Ne pitam toliko zbog prvog servisa vec zbog servisiranja generalno, kome se moze vjerovati za Tohatsu. Pazite, masinski sam inzenjer pa sam pipav na servisere strasno :)
(http://i476.photobucket.com/albums/rr127/Evil_Zo/Nautica/Photo479.jpg)
-
Cestitam na izboru motora odlican je ( mada je za mene Honda zakon), a sto se tice servisera malo pretrazi forum i naci ces
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=1070.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=1070.0)
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=958.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=958.0)
Simo je odlican i pedantan majstor ali imam utisak da malo "bije po usima" sa cenom, u svakom slucaju preporuka.
-
Hvala puno! :)
E da, ipak sam odlucio da ga registrujem u Beogradu. Koliko me izadje to zadovoljstvo? Po mojoj nekoj racunici iz one teme sa pravilnikom, 2500 dinara bi trebalo da izadje za ovaj komplet, jesam li ja to dobro izracunao?
-
Pa s obzirom da se za taj motor ne placa onaj lihvarski porez, verovatno jesi.
-
Moja preporuka Lia Trade!! Kada resis da radis servis javni se znam ljude!! :)
-
Hvala puno! :)
E da, ipak sam odlucio da ga registrujem u Beogradu. Koliko me izadje to zadovoljstvo? Po mojoj nekoj racunici iz one teme sa pravilnikom, 2500 dinara bi trebalo da izadje za ovaj komplet, jesam li ja to dobro izracunao?
Mene je izaslo skoro 6000din ali nisam isao u Kapetaniju i nosio camac i motor na uvid sto je OBAVEZNO!!
Ako camac i motor ostavljas u CG bolje ti je tamo ga registrovati em je na 5 godina em ako ga reg.ovde svake godine moras nositi camac i motor u kapetaniju Beograd na uvid!! :suicide:
-
Nisam mogao da napravim uvoz za CG, bilo mi je komplikovano, a ionako ce cijelu godinu biti u Srbiji samnom. Da li camac mora biti naduvan za taj njihov pregled ili moze spakovan (nadam se da je ovo drugo)?
Sta sad da radim sa servisom, Lia Trade ili Sima? :)
Bitno mi je da je taj neko pedantan i detaljan i prije svega da se drzi servisnog uputstva do svih detalja.
-
uzmi racune i idu u Pancevo zavrsices sve mnogo jednostavnije i jeftinije...
-
uzmi racune i idu u Pancevo zavrsices sve mnogo jednostavnije i jeftinije...
Ko gdje sta kako, za sta? :) Mislis da ga registrujem u Pancevu?
-
je nisam registrovao moj brod nikada... ali koliko sam skapirao ...
u pancevu ne nosis nista sem papira a taman posla da ga neko gleda na suvom...
u pancevu zavrsis sve za jedan dan
u pancevu nemas neku taksu koju imas u beogradu...
ima ljudi koji se razumeju pa ce ti sve obajsniti natenane
-
To bi bilo odlicno. Ja ga ipak moram registrovati i sve to jer cu ga voditi ljeti u CG i tamo se moram prijaviti za koriscenje voda tako da mi sve to treba...
-
Cuo sam za to placanje za koriscenje voda u CG-koliko se to placa?
U kapetanijama N. Sad i Beograd nema sanse da registrujes camac (moze izduvan) bez donosenja kod njih na uvid-jedino debela veza!
E sad ne znam ako imas prebivaliste u Beogradu da li mozes u Pancevu ga registrovati ako moze i to bez tih peripetija onda extra!
-
U Pancevu se radi sve po propisu koliko ja znam a ovakvi saveti mogu da donesu nevolje ljudima koji tamo rade.
Ja preporucujem Pancevo jer su razumni i ljubazni ljudi a ne zato sto ne pregledaju camce ili slicno.
Ako je camac u redu proci cete po zakonu dok u Beogradu izmisljaju sta bi mogli da traze i urade da otezaju registraciju. Kao da mi postojimo radi njih a ne oni radi nas.
-
Takodje u Pancevu se ne naplacuje (Beo)gradska taksa od nekih 7000 dinara za kabinas od 7m.
-
Cuo sam za to placanje za koriscenje voda u CG-koliko se to placa?
Bas su mi ljudi prije neki dan provjerili, za ovu moju kombinaciju camac-motor izadje 27 eura. To se placa na godisnjem nivou.
U Pancevu se radi sve po propisu koliko ja znam a ovakvi saveti mogu da donesu nevolje ljudima koji tamo rade.
Ja preporucujem Pancevo jer su razumni i ljubazni ljudi a ne zato sto ne pregledaju camce ili slicno.
Ako je camac u redu proci cete po zakonu dok u Beogradu izmisljaju sta bi mogli da traze i urade da otezaju registraciju. Kao da mi postojimo radi njih a ne oni radi nas.
Znaci li to da je sa prebivalistem u Beogradu moguce registrovati camac u Pancevu?
-
"Znaci li to da je sa prebivalistem u Beogradu moguce registrovati camac u Pancevu?"
Kad se Crna Gora odcijepila, rekao sam sebi da sa "djetićima" neću više nikad... al' šta ću kad ovaj čovek voli vodu? Kako da mu ne pomognem, makar onoliko koliko to ja mogu?
Dakle, meni su u kapetaniji Beograd objasnili da čamac može da se registruje ili u opštini prebivališta vlasnika ili u opštini na čijoj teritoriji se čamac nalazi u marini.
U zavisnosti od opštine, osim poreza na čamce (onog lopovskog - na "luksuz") plaćaju se i komunalne takse u skladu sa odlukama lokalne samouprave, tako da u nekoj opštini posedovanje čamca košta više, a u nekoj drugoj - manje.
Što se tiče onog dela da čamac mora da bude pregledan pre registracije - to mora.
I to se radi u Kapetaniji ili predstavnik kapetanije, po odredjenom rasporedu, u dogovoru sa ljudima iz marina, obilazi čamce, tako da je potrebno malo raspitati se i iskoristiti priliku kada predstavnik kapetanije dolazi u pregled po dogovoru sa marinom. Ako dolazi samo radi pregleda Vašeg čamca (čamac može da bude u vodi ili u dvorištu), onda to može da košta negde oko 5.000 dinara (tako su meni rekli krajem novembra, kada sam to proveravao - toliko bi koštalo da dodju u Batajnicu).
Evil_Zo, nadam se da ova informacija može da Vam pomogne da odlučite gde ćete registrovati čamac. Srećno!
-
nisam siguran ali mislim da posto su ti i motor i camac novi iz radnje da moze samo sa papirima i racunima da prodje
-
da i ja nesto pitam: kad je camac registrovan a ja npr. hocu njega da kupim da li je to dokaz da je ta kupovina sigurna (da nije ukraden)
-
Evil_Zo, nadam se da ova informacija može da Vam pomogne da odlučite gde ćete registrovati čamac. Srećno!
Pomaze naravno, hvala puno na informacijama.
nisam siguran ali mislim da posto su ti i motor i camac novi iz radnje da moze samo sa papirima i racunima da prodje
Razmisaljao sam i o tome ali mislim da se ipak mora ponijeti zbog provjere npr. broja motora. Jer bi u suprotnom mogao da na taj racun prosvercujem nesto drugo.
-
da i ja nesto pitam: kad je camac registrovan a ja npr. hocu njega da kupim da li je to dokaz da je ta kupovina sigurna (da nije ukraden)
Da li je čamac ukraden ili ne dokazuje se vlasničkim papirima. Pod tim podrazumevaju se dve stvari:
1. Kupoprodajni račun
2. Kupoprodajni ugovor.
Račun izdaje firma koja prodaje plovilo ili motor, a ugovor zaključuju kupac i prodavac i ugovor se mora overiti pred nadležnim organom (koji za to naplati taksu i stavi tzv. apostilu - pečat kojim organ potvrdjuje da je ugovor potpisan od strane ugovornih strana i da je porez plaćen državi).
Registraciju nije moguće obaviti bez jednog od ova dva dokaza o vlasništvu.
Obzirom da do sada nisam registrovao plovilo sa motorom, ne znam koja je procedura kod produženja rogistracije, ali verujem da je isto kao i kod produžetka registracije automobila - ako nema promene vlasništva, niko ne traži dokaze o vlasništvu.
-
hvala LSI :drinks:
-
Ja sam registrovao davno ali tada posto je bila samogradnja napisao sam izjavu sa dva svedoka da je samogradnja i da je moj i s tom overenom izjavom (u opstini) otisao sam u Pancevo i registrovao ga. E da bi Beogradjani registrovali u Pancevu potrebno je napisati da ce se camac uglavnom koristiti u vodama na podrucju opstine Pancevo.
-
Bravo, Marke!
Izjava o samogradnji, overena od strane dva punoletna svedoka u mesnoj kancelariji ili opštini, je treći dokaz o vlasništvu - to sam zaboravio da navedem, pored ona dva.
U izjavi je potrebno napisati da je plovilo napravio čovek sam i od sopstvenog materijala i to potvrdjuju svedoci (organ lokalne samouprave ne ulazi u istinitost te izjave, samo svedoči da su svedoci lično potpisali izjavu). Taksa za tu izjavu je oko 600-700 dinara.
Inače, u mesnoj kancelariji postoji obrazac za tu vrstu izjava i on se koristi i za registraciju prikolica i drugih priključnih vozila.
-
Bravo, Marke!
Izjava o samogradnji, overena od strane dva punoletna svedoka u mesnoj kancelariji ili opštini, je treći dokaz o vlasništvu - to sam zaboravio da navedem, pored ona dva.
U izjavi je potrebno napisati da je plovilo napravio čovek sam i od sopstvenog materijala i to potvrdjuju svedoci (organ lokalne samouprave ne ulazi u istinitost te izjave, samo svedoči da su svedoci lično potpisali izjavu). Taksa za tu izjavu je oko 600-700 dinara.
Inače, u mesnoj kancelariji postoji obrazac za tu vrstu izjava i on se koristi i za registraciju prikolica i drugih priključnih vozila.
Uz takvu izjavu ja reg.elanovu pasaru pre nekoliko godina tako da nije ni potrebno da je camac iz samogradnje,verovatno kao i za reg.motora samo domace ili ex domace moze uz dva svedoka da se sredi :good:
-
Podrav ljudi, evo me sa novim vijestima, ali nazalost ne bas dobrim :(
Elem, u Zodiac-u nemaju model koji ja zelim i nece ga biti sigurno do kraja Maja jer ga nema u centralnom magacinu od prosle godine nijedan :(
Tako da sam se sada cuo sa njima i cekam da mi jave imaju li bar ovaj CADET 310S. Ako nemaju njega ili cu morati da nekako izvucem pare nazad (pa da jurim Quicksilver ili nesto slicno...) ili da doplatim za Classic Mark I (3.5m) (tu bi mi zbog ovog cekanja morali napraviti dobru cijenu). Smorio sam se skroz, taj 340 mi je bas bio mjera...
:(
-
jel to u Argo marine ?
-
Da da.
Evo sad sam se cuo sa njima, nemaju ni jedan model koji bi meni odgovarao, jedino da cekam prvu polovinu Juna za prvoreceni 340S...
-
Matori dobronamerni savet ti je da ovo batalis, prva polovina juna će u najboljem slučaju biti pre kraj avgusta (ako i tad bude). Bolje traži nešto drugo, pobogu toliko čamaca, glupo je da izgubiš pola sezone i gomilu živaca :drinks:
-
Problem je u tome sto sam ja vec to platio jos u decembru...
-
Problem je u tome sto sam ja vec to platio jos u decembru...
Pa to je vrlo, vrlo neiskusno ali kada si to već uradio sada insistiraj na poraćaju novca i preti tržišnom inspekcijom i advokatom. Ovo je grubo kršenje tvojih prava kao potrošača, ako budeš uporan izvućićeš i kamatu. Budi uporan, koju ti garanciju imaš da ćeš svoj čamac videti do juna kada ga do sada nisi dobio. Budi tvrd pravo je u potpunosti na tvojoj strani
-
uzmi lovu nazad i zapucaj u Madjarsku kupi sta treba plati carinu i pdv i uzivaj ... istog dana ces sve da zavrsis...
-
Ko mi garantuje da u Madjarskoj mogu naci te modele? Ko je zastupnik za Zodiac tamo? Napravice mi ovi iz Arga uvoz samo da nadjemo model, nema ga nidje u Evropi na stanju, to je problem, a fabrika planira izbacivanje serije tek u Maju. Ma dobicu ja i pare nazad, sve to ide preko jedne drugarske linije, otuda i dobra cijena i sve, ali dzaba kad ne mogu da nadju nidje 310S i 340S, cimali su i predstavnistva u Hrvatskoj i Italiji pa da svuku sa njihovog lagera ali jednostavno ih nema :(
Problem je i sta drugo sada uzeti, evo danas sam se cuo sa ljudima iz Nautec-a i oni mi kazu da mogu da mi za 10ak dana isporuce Quicksilver 340S (ako i njega ima u centralnom magacinu u Austriji) ali ko mi garantuje da i to nece kasniti.
Kada vec dajem pare, necu da uzmem bilo sta, Zodiac Cadet serije ili Quicksilver Sport su mi jedino interesantni a da mogu da ih priustim.
-
Ne mogu da verujem dokle ide bezobrazluk nasih "trgovaca"-prodavaca magle....Ej ,coveku da uzmu pare a sigurno su znali da ga nema i onda ide zavlacenje jedno par meseci da bi posle probijanja svih rokova coveku verovatno ponudili (kao sto i jesu) nesto sto njemu ne odgovara iz ovog ili onog razloga.
Valda se prvo proveri dali se ima,sta se ima i gde,pa se onda uzmu pare i uradi se narudzbina...Kakav amaterizam.
Evil zo,uzmi ti pare nazad i uzmi quicksilvera koji je isto sam vrh u ponudi tih camaca i uzivaj ovo leto umesto da gubis zivce i vreme.
-
Zodiac i Quicksilver su vrh među "gumenjacima", ali u ovoj situaciji, ja bih razmislio i o Maestralu ili na kraju i o ovim domaćim Advance gumenjacima.
Jedno je sigurno, ako i nemaju model koji tražiš na lageru, ima da ti ga naprave za mesec dana!
Za razliku u ceni možeš kupiti hrpu opreme ili finansirati deo godišnjeg odmora.
-
Razmisli i o ovoj soluciji!
http://www.ribosport.com/camci-freesun.html (http://www.ribosport.com/camci-freesun.html)
-
imas jedan na berzi 975e
-
Agonija je okoncana, nije ispalo kao sto je trebalo ali sta je tu je, konacno imam camac i ipak sam jako srecan zbog toga i jedva cekam da odem kuci na more.
Na kraju je jedino sto sam mogao dobiti od Zodiac-a i Quicksilvera samo ovo: Zodiac ZOOM 310 S
Evo ga, naravno da sam ga odmah naduvao u stanu :)
(http://i476.photobucket.com/albums/rr127/Evil_Zo/Nautica/IMG_7895.jpg)
Za razliku u novcima sam uzeo sve sto sam zamislio od dodatne opreme (od elektro pumpe preko prsluka do sidra, konopa, torbi, ...)
Ostalo mi je jos par stvari da zavrsim: Prvo, da u narednih dedmicu-dvije polozim i zatim registrujem moje plovilo i drugo da se pozabavim motorom.
Treba ovih dana da odnesem moj Tohatsu kod nekog servisera da mi odradi taj nulti servis prije pustanja motora u rad i da odmah krenem sa razradom motora da bih opet na 10 sati odradfio servis i da s mirom mogu da idem za CG :)
Eto i pitanja:
Da li postoji neki dio Save/Dunava na teritoriji BG-a da mogu da razradim motor, a da me ne uhvati kapetanija i kazni zbog neregistrovanog camca? Bice polaganje i dozvola za desetak dana ali bih ja da zavrsim sa razradom prije toga da mogu isti dan poslije registracije da krenem na more... :)
Puno vam hvala svima na pomoci, savjetima i podrsci sve ovo vrijeme! :drinks:
-
Mirna i bezbedna je rukavac-marina na Adi Ciganliji (desna obala Save) ali ulaz kolima se naplacuje. Rukavac-zimovnik iza restorana Marinada (leva obala Save) je bistar i miran kao jezero. Ides putem posle restorana dokle god mozes, prodjes cuvara na rampi i cim dodjes do marine AJK imas lak prilaz vodi zbog velikog vodostaja. (na mapi ti je to skroz desno gde se vidi deo zel.mosta)
http://wikimapia.org/#lat=44.8001449&lon=20.4312015&z=18&l=0&m=s&v=9 (http://wikimapia.org/#lat=44.8001449&lon=20.4312015&z=18&l=0&m=s&v=9)
Na Dunavu ako ti je blize pogodan je Visnjicki rukavac (desna obala Dunava) kod marine Shark ili Lepi Mika
www.marinashark.rs (http://www.marinashark.rs)
-
Pre ide preporuka za zimovnik,cistiji je od cukarickog...Mada 10ak sati vozikanja u krug... :shout:
-
Nemoj da ga plasis, mada to malo 1-2km vijuganja se kompenzuje cistom i mirnom vodom kao u jezeru.
-
Mislim da ce dosaditi voznja u krug,ipak pricamo o 10 sati rada!
Ipak mi se cini da :police: nece praviti problem ako se pokaze racun i naravno da je prvi put spusten u vodu.Pravac Obrenovac :)
-
sidji na vodu negde oko ada huje... i spusti se do smedereva i to ti je 3-5 sati .... pa neka te neko pokupi kolima u smederevu ili nastavi odmah do gradista u svakom slucaju veslo, mobilni , pomocni motor...
... ako krenes u krug izludeces i smucice ti se ... za dan dva mozes da doguras do tog servisa...
-
Hvala ljudi na brzim odgovorima :drinks:
Ovi rukavci mi uopste nisu losa ideja, znam da je dosadno, ali ne moram sve u jedan dan, tri dana po tri-ipo sata i gotovo, prodje to za cas sa ovolikim entuzijazmom :)
Sad razmisljam najvise o ovom Visnjickom rukavcu i to zbog marine. Mogao bih se recimo dogovoriti da ta dva-tri dana platim pa da mi camac stoji u marini da ne moram da ga rasklapam svaki dan...
Kapetane, ja sam dijete s mora, nisam nikada plovio na rijeci, strah me da mi nije malo opasno za pocetak da idem odmah cak do Smedereva :)
-
zeznut je put do smedereva , na izlazu iz malih voda imas hobotnice od 20 metara , sirene su kod vince znaci cepove u usi, kod ritopeka se uliva Stix pa se pazi Charona... :taunt:
uzivaj bre i polako ... veslo i pomocni motor i nema sta da brines...
veca opasnost i neizvesnost ti je u visnjickom dunavcu , ako upadnes kolera ili neki hepatitis ti ne gine jako je zagadjen.. ako se ipak odlucis za visnjicki dunavac zovi pa cemo voziti ...
-
Kreni ti lepo iz Zemuna sa marine 4.juli do Obrenovca-Zabrana i to ti je oko 3-4 sata voznje na ovu vodu sa tvojim motorom!Opusteno uz splavove,a ako vidis nasu zastavu svracaj na kafu! :drinks:
Kod Ostruznickog mosta (14km) potrazi Kepu(3-4 splav ispod separacije) i Vericu imaju dobru riblju corbu i ladno pivo i sokove!Dva puta tako i resen problem! :drinks:
-
Deda, covek pitao gde nema policije. Na Savi kod Brankovog mosta im je baza, a kod Ade Medjice vole da se setkaju jer se tu ogrebu za pice na splavovima-restoranima. Od marine u Visnjickom rukavcu, pa ako napravi 2-3 kruga Male Vode-Srednje Vode ima lepu prirodu, a policija tamo odavno nije zalazila.
Ali ima tu i druga pretnja:
"Lučka kapetanija u Beogradu, na osnovu Člana 8.10, 12 i 31. Zakona o pomorskoj i unutrašnjoj plovidbi ("Službeni list SRJ", br.12/98), Člana 9. i 60. Zakona o unutrašnjoj plovidbi ("Službeni glasnik SRS", br 54/90)
Saopštenje brodarstvu br 08/10
O zabrani plovidbe za čamce u uslovima redovne odbrane od poplava
Obaveštavaju se brodarstva, zapovednici brodova, starešine plovila, Preduzeća rečnog saobraćaja i vodoprivrede, nadležni organi i organizacije, marine i nautički klubovi i ostali učesnici o plovidbi: Da se na sektoru nadležnosti lučke kapetanije Beograd zbog nepovoljnog hidrološkog stanja na rekama Dunav i Sava i dostignute kote redovne odbrane od poplava proglašava zabrana plovidbe za čamce, izuzev javnih, službenih i čamaca za privredne svrhe u dnevnim uslovima uz obavezu najave dežurnoj službi lučke kapetanije Beograd."
-
Ja predlazem Dunav. Par krugova oko Ratnog ostrva, 5 do 7 puta nedeljno.
Ako se nesto, nedaj Boze, nepredvidjeno desi ipak si u centu grada i pomoc moze stici brzo.
-
Sad nesto gledam ovo sto mi rekoste, ovaj krug mi je dosta zanimljiv:
(http://img580.imageshack.us/img580/7799/visnjicka.jpg) (http://img580.imageshack.us/i/visnjicka.jpg/)
Vidim da tu imaju tri marine, valjda ce jedna pristati na neki dogovor za razumne novce da mi cuva camac tri dana (da ne moram stalno da ga rasklapam i izvlacim). Tri dana po tri-ipo sata vozikanja i eto, razradjen motor. Ako neko ima prijednlog za marinu slobodno neka kaze :)
E da, stalno vozim motorcikl na Adi Huji ali nikada nisam provjerio kakva je situacija sa ove donje strane, da li se ovdje moze sici kolima do obale i tu spustiti camac u vodu:
(http://img695.imageshack.us/img695/4046/adahuja.jpg) (http://img695.imageshack.us/i/adahuja.jpg/)
-
Prva ruta je mnogo bolja, mada kolima moze da se pridje i sa Ade. Medjutim, tu su svasta bacali, ima i ostrog otpada, a ti imas gumenjak. :diablo:
-
Prva ruta je mnogo bolja,
Nisam najbolje razumio, isto ovo samo da udjem sa marine?
-
Naravno, taj camac ima oko 50kg ili vise, pa motor treba pazljivo ubaciti, a to je nabezbednije sa nekog pontona.
-
Tako ce onda najverovatnije i biti, puno hvala Miso :drinks:
P.S. Camac ima tacno 47kg :)
-
ajde svrati u nedelju do marine shark , mozes da popricas sa vlasnikom ... a ujedno da te provezem rutom koju si naumio da predjes cisto da osetis miris pogotovo posle one prve marine(marina karaburma) veruj mi da ces da odustanes...
-
Sto da odustane posle par godina navikne se :)
-
Sto da odustane posle par godina navikne se :)
i to sto kazes , vidis kako na tebe i mene to nije ostavilo nikakve trajne posledice :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Naravno sad nam vise nije nista :lol: :lol: :lol:
-
Imam devijaciju nosa pa sto se tice toga nemam problem, jedino ako bas lesevi plutaju, e onda moze da mi se smuci malo :lol:
Ako budem u BG-u nedjelju dolazim do marine, a ako ne budem dogovoricemo se neki dan u sedmici ;) Pa da vodim na pivo :drinks:
-
cisto da razumes o cemu pricamo .... ovo je slikano pre par dana .. a posto voda raste sada je verovatno jos gore
Yastog 23 u Dunavcu - prve vožnje (http://www.youtube.com/watch?v=zPzHfDTOQIc&feature=player_embedded#)
-
na savi su u ovo doba godine ogromni talasi
evo zoran moze da potvrdi :)
za vez pitaj packeta prazan mu je( prodao camac) pa par dana nije problem
-
cisto da razumes o cemu pricamo .... ovo je slikano pre par dana .. a posto voda raste sada je verovatno jos gore
Au :suicide:
-
Upravo se vratih iz Lia Trade-a.
Uradjen je nulti servis i motor je konacno spreman za rad :good: Nadam se da cu za vikend imati vremena da ga i upalim prvi put :pogranichnik:
-
Spustis camac u Ostruznici, i odes do zabrana, pa jos gore do boljevaca i nautickog sela.....
Ja tu za 2 godine jos nisam video recnu policiju.
mapa spusta u Ostruznici (http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=sr&geocode=&q=umka&sll=43.145086,20.544434&sspn=3.154102,4.938354&ie=UTF8&hq=&hnear=%D0%A0%D1%83%D1%86%D0%BA%D0%B0&ll=44.723518,20.309923&spn=0.003,0.004823&t=h&z=18)
-
Dje ga mogu spustiti u vodu tamo, ima li neki slobodan prilaz? I da li su ti boljevci i nauticko selo uzvodno ili nizvodno od ostruznice? :)
-
uzvodno od ostruznice... ima jedan dobar i odrzavan spust za camce pored splava koji se poularno zove Žića. pitaj na Ostružnici, svi znaju gde je
-
Uzvodno su Boljevci...
taj spust je besplatan, a ima i parking za kola.
Ima oko 16-17km sve...
Moj predlog:
Krenes iz Ostruznice do Zabrana u Obrenovcu, tamo imas splav tobako vezes se i popijes kafu npr...
Nastavis dalje do Boljevaca, mozes da se vezes za splav od nautickog sela, i tu ima jedna kafanica.....
Nadam se da sam pomogao
-
uzvodno od ostruznice... ima jedan dobar i odrzavan spust za camce pored splava koji se poularno zove Žića. pitaj na Ostružnici, svi znaju gde je
To je taj spust ...
-
Puno hvala ! :good: :drinks:
-
Tabako neradi zbog vode
-
Dosjetio sam se jos jedne stvari. Sta mislite o tome da se fino spakujem i odem na vikend do nekog jezera i tamo se fino izvozam, razradim masinu, a malo se i odmorim :) Kako ovdje stvari stoje sa vodostajem i zabranom plovidbe... necu daleko. Mislim, tu su rukavci koje ste mi predlozili i to stoji kao rjesenje, nego razmisljam jos...
Pade mi na pamet Palicko jezero, nego ne znam da li je tamo dozvoljena voznja camaca na motorni pogon ali bi bilo bas dobro za voznju. Drugo sto mi pada na pamet je Kovilj...
Sta mislite o ovome? Ima li neko jos neki prijedlog za neko jezero?
-
Ne znam šta se premišljaš.
Peručac,Kokin brod,da uživaš u prirodi,da te bog pozdravi.
-
Slazem se....pravac Perucac.....mada bi mogao i na Vlasinsko jezero da odes........na ova dva sigurno smeju camci sa motorima
-
Perucac je jos uvek prljav, a Kokin Brod, pa to je da za dva dana nakupis energije za celu godinu. Pisali smo ovde o "Koki", ima i motelcic na samoj obali.
-
Mislim , dok odlucis gde da razradis motor, okovace led, krenuce mamuti na jug ! :lol: :lol:
Evo upravo se vratih sa ispita, to je bila muka i zato se cekalo ovoliko ;)
Sjutra ujutro idem da polazem za UMC i da predam papire za plovidbenu i krecem u akciju :)
Puno hvala na informacijama :drinks: Kazi mi samo, da li otprilike znas koliko kosta smjestaj u tom motelu?
-
stigao i camac u shark :good:
al mi se mimoidjosmo :sorry:
-
btw sutra ponesi ispalac posto upravo lije ...
-
Au sta je ovo vani bilo, ujutro sekanje :download:
Izvini Kapetane jos jednom sto ja okasnih :lazy:
Puno hvala za slike :drinks:
Naredna tri dana sam svako jutro i popodne tamo, da ako se pogodimo jedan dan, moram da castim :drinks:
-
aj mozda navratim sutra popodne
-
Evo ja iz marine. Da vam malo prenesem utiske sa prvih voznji:
Odvozio sam malo juce i danas prvih 2-ipo sata. Poslije dva sata se zavrsio najsporiji dio razrade, sada mogu da vozim stalno na 3/4 gasa i na svakih 10 minuta smijem 2 minuta na punom gasu. Mjerio sam sa GPS-om u par navrata i brzine, u rukavcu sa dvoje na punom gasu 30,1 km/h, a na nekih 70% gasa je 26.5 km/h. Zbog male duzine mu treba oko 3-4 sekunde da predje u glisiranje i onda postaje bas stabilan. Kada predje u glisiranje, moze sa nesto preko pola gasa da se odrzava (oko 22-23 km/h).
E sad, ostalo mi je jos 7-ipo sati da odradim i trebalo bi da budem na 3/4 gasa, sto je brzo pa se ubih od buljenja da ne pokupim nesto, zabolje me glava... To mi je za sada jedini problem, sto se toga tice lakse mi je bilo kada sam morao da vozim polako, bilo mi zanimljivije, ovako se vrtim u krug. Kada bi se bar ova voda malo smirila pa da izadjem nedje dalje...
E da, danas nam je taman kada smo pravili zadnji krug kod marine Karaburma prisao covjek da nam kaze da ne idemo po coskovima jer je voda plitka i da izadjemo na Dunav da se ne djiramo tuda. Vozio je zelenog BigFoot-a sa 30KS Hondom i imao je neku plavu maicu i kacket sto je meni licilo na neku uniformu (presjekao sam se utrenutku jer mi jos nisu izradjene plovidbena i UMC dozvola), jel to moze biti neko nadlezan za nesto tu (nije bas blizu prisao pa nisam mogao da procitam sta mu je pisalo na maici i kacketu...)?
-
Verovatno si dizao palase koji u ovo vreme jako visokog vodostaja zapljuskuju i ovako vec poplavljene objekte
-
Veorvatno si Ronca sreo montiroa je hondu :good:
ja danas bio do marine i reko evo ga motor .. kad ono nema kanistera :taunt: cicijo :lol:
-
Pa bio je prazan, morao sam da ga napunim :smile:
Vidjeo sam dosta nekih finih ljudi, vozao se narod danas. Ne znam Ronca ali sam vidio jednoga momka kako podesava tilt na nekoj novoj Hondi, moze bit da je bio on :smile:
-
Veorvatno si Ronca sreo montiroa je hondu :good:
ja danas bio do marine i reko evo ga motor .. kad ono nema kanistera :taunt: cicijo :lol:
Zeljko ima belog Big Foot-a,zar ne?
-
ja mislim da da
-
Znaci nije on,ovaj bese zeleni.E ta Visnjica u nedelju obisao rukavac,uhvatih crnu kesetinu,poludeo sam!
-
Bre Evile razgovarasmo ali nisam znao da si ti dok nevidih slike camca.
-
Uh, evo predjosmo ukupno 6 sati, zavrcelo nam se u glavi :smile: Jos sjutra, eventualno prekosjutra i gotovo, servis i paljba na more :dance: :yahoo:
Bre Evile razgovarasmo ali nisam znao da si ti dok nevidih slike camca.
Znao sam ja da ce biti neko sa Moje ladje :drinks:
-
Uh, evo predjosmo ukupno 6 sati, zavrcelo nam se u glavi :smile: Jos sjutra, eventualno prekosjutra i gotovo, servis i paljba na more :dance: :yahoo:
Bre Evile razgovarasmo ali nisam znao da si ti dok nevidih slike camca.
Znao sam ja da ce biti neko sa Moje ladje :drinks:
a gde ides na more ? ako si u cg mozda ce mo se videti na vodi :taunt: :taunt:
-
Za malo da nas danas uhvati ovo nevrijeme, taman smo se vezali kad je pocelo...
Jos sjutra ujutro jedno sat voznje i pravac servis :dance:
a gde ides na more ? ako si u cg mozda ce mo se videti na vodi :taunt: :taunt:
Pa kuci :smile: - Herceg Novi :good:
-
a gde ides na more ? ako si u cg mozda ce mo se videti na vodi :taunt: :taunt:
Pa kuci :smile: - Herceg Novi :good:
[/quote]
hehe, onda ce mo se sigurno videti na vodi :dance1: crni bombard c3 kad projuri to sam ja :drinks: :drinks:
-
E pa konacno, gotovo! :dance:
Motor razradjen, servis odradjen, camac izvadjen i sve spakovano za pokret :dance:
crni bombard c3 kad projuri to sam ja :drinks: :drinks:
Ah Bombard... :)
-
OBAVEZNO
kada zavrsis sezonu na moru isperi ceo sistem od morske vode !!!
-
Naravno ;)
-
moze i ovako da se uradi ....
Johnson 9.9hp outboard running in test tank. New water pump installed. (http://www.youtube.com/watch?v=zxvJjmOcBFo&feature=related#)
mada proveri mozda imas prikljucak za crevo negde na motoru onda prikljucis crevo na motor i pustis ga da radi ... on ce profurati cistu cesmovacu kroz ceo sistem i isprati motor kako treba...
-
Imam kod ujaka "slusalice", a imamo i kantu, a imam i prikljucak za crijevo (samo mislim da mora da se dokupi neki mali nastavak) :smile:
Taman poslije toga ga nosim na servis (posto bi po nekim proracinima trebalo da ubijem oko 50 sati) i taman cemo tu da ga konzerviramo za zimski san.
-
Zar se uz kupljen motor ne dobija taj mali nastavak za ispiranje motora ?
Ja imam Tohatsu 9.9, mislim da bi bilo mnogo bolje imati taj nastavak (redukciju) nego slusalice ili bure. Ako slucajno dodjes do informacije gde da nabavimo taj deo za ispiranje, javi oma :telephone: