Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: LSI 18, 10, 2009, 18:12:25 posle podne
-
Ako imate priliku da izaberete izmedju Jamahe i Evinruda - oba motora iste snage, približnog godišta, oba dvotaktna, na izgled u sjajnom stanju, iste cene - koji bi trebalo izabrati? Zašto?
-
Yamahu jer Yamaha je Yamaha!!!! :pogranichnik: :good:
-
Zavisi od čamca koji želiš da guraš sa tim motorom.
Ako teraš neki deplasmanac, ipak je Yamaha bolji izbor. Malo manje troši od Evinrude-a. Evinrude je, sa druge strane, manje osetljiv na loše gorivo i ulje.
Ako teraš gliser, onda Evinrude. Superioran u svakom pogledu!
Oba brenda spadaju u vrhunske, a pored toga, jako su zastupljeni kod nas,tako da imaju i dobru podršku i servise u Srbiji.
Mala prednost je na strani Yamahe.
-
Yamahu jer Yamaha je Yamaha!!!! :pogranichnik: :good:
To zato sto je ti imas? :taunt:
Objasni coveku zasto Yamaha.
-
Yamahu jer Yamaha je Yamaha!!!! :pogranichnik: :good:
To zato sto je ti imas? :taunt:
Objasni coveku zasto Yamaha.
Zato sto je i ja imam. :yahoo:
-
Yamahu jer Yamaha je Yamaha!!!! :pogranichnik: :good:
To zato sto je ti imas? :taunt:
Objasni coveku zasto Yamaha.
Па објаснио је, ал не читаш пажљиво
Yamahu jer Yamaha je Yamaha!!!! :pogranichnik: :good:
-
E sad ce kapetan reci Evinrude, jer Evinrude je Evinrude, posto je do skoro on imao Evinrude 50. Recite coveku razloge zasto ih hvalite, da ne bude "Svaki Ciga svoga konja hvali."
-
Kapetan i dalje ima tog Evinrudea, samo nema odgovarajuće plovilo za njega.
U Banovcima postoji još jedan Kvarnerplastika gliser, isti kao moj, čovek ga tera sa Yamahom 25 2T ( ona četvrtasta kapa)
Motor je opremljen i onim hydrofoil stabilizatorom. Po izgledu, deluje mlađe i očuvanije od mog Johnsona.
(Da pojasnim: Johnson i Evinrude su tehnički blizanci)
Ukratko, u direktnom poređenju, moj Johnson je sahranio Yamahu, a još nisam sreo bilo koji 25ks koji može da parira mom Johnnyju.
-
Kapetan i dalje ima tog Evinrudea, samo nema odgovarajuće plovilo za njega.
U Banovcima postoji još jedan Kvarnerplastika gliser, isti kao moj, čovek ga tera sa Yamahom 25 2T ( ona četvrtasta kapa)
Motor je opremljen i onim hydrofoil stabilizatorom. Po izgledu, deluje mlađe i očuvanije od mog Johnsona.
(Da pojasnim: Johnson i Evinrude su tehnički blizanci)
Ukratko, u direktnom poređenju, moj Johnson je sahranio Yamahu, a još nisam sreo bilo koji 25ks koji može da parira mom Johnnyju.
E ovo, (kao i predjasni SALE-tov post), objasnjava ZASTO. O tome pricam. Ako zelite pomoci coveku onda to i ucinite kako valja. :good: :good:
-
@ SALE NB
Da li prodajes Johnsona kada ga toliko hvalis? :lol:
Ja sam ga imao i ne bih ga nikom preporucio,pogledaj samo na oglasima koliko su jeftini.
-
Uzmes paru.Kruna envirude,glava jamaha,i bacis u vazduh.Mislim da ne mozes da
pogresis.Jedino moze da prevagne za koji se bolje iscenkas.
-
Evinrude Vs Yamaha
Veca potrosnja Vs Manja potrosnja
Manje se kvari Vs Vise se kvari (ovo je mozda subjektivno uzmi sa rezervom)
Vise se cuje Vs Manje se cuje
sta sipas to guta Vs pazi sta sipas
voli da vergla Vs pali ranije
za gliser Evinrude sa deplasmanca Yamaha
-
E, Evinride je Evinrude i nema mu premca .
Superioran je u odnosu na Yamahu, i sve ostale motore bar za 30 posto. Jedini je problem što u Srbiji ne postoji pravi i kompletni servis za Evinrude. Postoje neki ali ..........
E-tec - two stroke !!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_-7I00cZUE0[/youtube]
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-dwRFU6cSos&feature=related[/youtube]
-
Uzmes paru.Kruna envirude,glava jamaha,i bacis u vazduh.Mislim da ne mozes da
pogresis.Jedino moze da prevagne za koji se bolje iscenkas.
tako je
kruna honda pismo yamaha apo obodu napisi evinrude pa gde padne
mnogo su male sanse da pogresis
-
Svi su motori dobri,a posto covek kupuje polovan dvotaktni,mislim da je Yamaha u prednosti,jer svaki majstor hoce da ih popravlja,posto ima gde da kupi deo,dok za ove ostale mora da se ceka mesec,dva,a jednom sam cekao puna tri meseca,ili da kupim polovan deo sto i nije neko resenje.Polovan motor nece nikad da se pokvari zimi dok stoji u garazi,vec u sred sezone kada je najvise u upotrebi.Ja sam posle svih muka sa "jeftinijim"varijantama na kraju kupio Yamahu.
-
@ SALE NB
Da li prodajes Johnsona kada ga toliko hvalis? :lol:
Ja sam ga imao i ne bih ga nikom preporucio,pogledaj samo na oglasima koliko su jeftini.
Johnsona, bar za sada, ne prodajem. Malo pogledaj koja su godišta ti Johnsoni i za koliko se prodaju.
Ne znam šta si ti imao, ali mene je moj Johnson odveo svuda gde sam hteo da odem i bezbedno me vratio kući.
Pritom sam mu priuštio par baš teških testova.
Npr. Vratili smo se sa Đerdapa iz cuga, stajući samo za predah i dopunu goriva. Znači skoro 9 sati plovidbe, praktično non-stop na punom gasu (opterećen čamac+plovidba uzvodno)
Evo kladim se da bi većina Yamaha (1982) vrisnulo na pola puta ili bilo za bacanje odmah nakon toga!
Pozivam sve Yamahaše da mi izađu na crtu, neka biraju vreme i mesto. discipline snaga, brzina i izdržljivost!
Onaj koji pobedi mog Johnnya ima ručak, ako ne pobedi plaća ručak. S obzirom da ima dosta yamahaša, računam da će barem pola forumaša imati besplatan ručak dok vam svima uzmem meru! :taunt: :taunt: :taunt:
-
Svi su motori dobri,a posto covek kupuje polovan dvotaktni,mislim da je Yamaha u prednosti,jer svaki majstor hoce da ih popravlja,posto ima gde da kupi deo,dok za ove ostale mora da se ceka mesec,dva,a jednom sam cekao puna tri meseca,ili da kupim polovan deo sto i nije neko resenje.Polovan motor nece nikad da se pokvari zimi dok stoji u garazi,vec u sred sezone kada je najvise u upotrebi.Ja sam posle svih muka sa "jeftinijim"varijantama na kraju kupio Yamahu.
Zato je Evinrude/Johnson najbolji izbor- bez obzira na veću potrošnju.
Ti motori jednostavno ne znaju da se pokvare! Zato niko i ne pravi lager delova za njih, pošto ne može da ih proda! A za yamahu i ostale, svako malo pa trči u servis! To nije motor!
-
sta reci a ne zaplakati
-
sta reci a ne zaplakati
E, svi lupate i udarate k'o Maksim po diviziji, a ja nešto filozofiram i elaboriram! Ma dosta bre više! :diablo:
Navedite mi konkretno i objektivno elemente u kojima je 2t Yamaha bolja od jednako starog 2t Evinrudea.
Videćete i sami - biće to veoma, veoma kratka lista!
Plačite, ako vam se plače! :taunt:
-
ako govorimo o starijim modelima...
dobra je i Yamaha i Jonson/Evinrude...
trenutno imam Yamahu 30 autolube i zadovoljan sam...dve sezone pre nje sam vozio Johnson 20 iz ´69. godine i odlično me je služio,nikad štucnuo nije sem kad nestane goriva :lol:
potrošnja je na strani Yamahe to je sigurno,bar kod ovog modela,troše isto a Yamaha ima 10 ks više...
e sad... Yamaha je ´92. godište a Johnson ´69.
inače vozao sam jako puno motora Yamaha i Johnson u rasponu snage 20-50 ks u poslednjih 10-tak godina i moje mišljenje je da je Yamaha malo finija,a Johnson neuništiv...sipaj i vozi
pa sad šta ko voli.... :drinks:
-
Ocigledno je da dobijas sve subjektivne odgovore.U svakom slucaju ,ne daj se zbuniti :taunt:. Bilo sta da kupis od ta dva motora, neces sigurno pogresiti. :good:.Sto ne izneses malo vise podataka o tim motorima-konkretno pa da ti ljudi malo pribliznije kazu nesto o njima.Ovako sve uopsteno ,moze da ide do beskraja sa komentarima.Ne daj boze da se tu umesaju i ruski motori... :taunt: :yahoo:
-
e sad... Yamaha je ´92. godište a Johnson ´69.
Slažem se sa svime što si napisao, dodao bih samo da će taj stari Johnson i za 20 godina još uvek moći poslužiti nekom novajliji za prva iskustva na vodi, a ta Yamaha će verovatno biti na otpadu.
Pitam se kako bi izgledalo to poređenje kada bi protiv te Yamahe stavio Johnson 30, ali iz 1992-e? Potrošnja bi ostala na strani Yamahe, to sam siguran, a sve ostalo?
-
Halo, narode moj!
Kada sam postavio pitanje želeo sam odgovore, ali nisam želeo da se bilo ko zbog toga nadje uvredjenim ili da moje pitanje posluži kao razlog za svadju (rasprava sa argumentima je dopuštena i prihvatljiva).
Hvala svima koji su do sada odgovorili.
Koliko god bili subjektivni, ipak se da zaključiti da se radi o dva vrlo dobra motora i da je Evinrude verovatno trajniji i snažniji (i pored jednake nominalne snage motora), a da Yamaha radi tiše i troši malo manje goriva (eh, da se neko od vas setio da napiše malo detaljnije o tom delu - pod kojim uslovima, koliko manje i td.).
Inače, rado bih vam dao više podataka o motorima, ali ni ja ih još ne znam - tek treba da obavim razgovore sa prodavcima.
Inače, pogledao sam one klipove s "you tube" - pa, ono je strašno kako Evinroude potapa čamac sa Yamahom! Takodje su impresivni i snimci koji pokazuju kolika je razlika u brzini izmedju ova dva motora pod istim uslovima...
Još jednom - svima hvala na dosadašnjim odgovorima.
-
U mom prvom postu na ovu temu sam pokušao da ti dam objektivan odgovor, koliko je to moguće, pošto si dao veoma malo podataka.
Mislim da se većina, ako se manemo ostrašćenih navijačkih komentara, može složiti sa iznešenim "subjektivnim" utiscima iz oba "tabora", kao sa generalnom ocenom.
Ipak, postoje razlike, svaka Yamaha nije ista, baš kao ni svaki Evinrude.
Svi proizvođači ubodu poneki model koji oduva konkurenciju, zavisno o nameni, veličini itd.
Kao i većina, razmišljam o nabavci većeg plovila, i istovremeno o tome kako izbeći porez.
U tim razmišljanjima, Yamaha 4T 9.9 High trust je na visokom mestu. Taj motor je u toj klasi najbolji (po mom mišljenju)!
U toj varijanti nema glisiranja, to je jasno, ali nema ni centa poreza ovim lopovima! To bi mi neko vreme bila dovoljna satisfakcija!
A ako mi finansije dozvole, onda ću napraviti deal sa Kapetanom, da taj lepi Evinrude ne rđa tamo u garaži! :taunt:
Zato , preciziraj o kojim modelima se radi, koje godište, koje snage. I koji čamac, koliko velik, težak i sa kakvim koritom misliš pokretati tim motorima? Neko verovatno koristi iste ili slične modele, pa ćeš dobiti podatke o potrošnji i karakteristikama iz prve ruke.
-
A ako mi finansije dozvole, onda ću napraviti deal sa Kapetanom, da taj lepi Evinrude ne rđa tamo u garaži! :taunt:
i ti i jerri niste normalni i jednom i drugom sam rekao lokacije motora i da ih uzmete i niko od vas dvojice da ih pokupi ...
-
najgore je sto moram da ih drzim na raznim lokacijama jer ako zena skapira da imam 4 motora ima da me skalpira...
-
najgore je sto moram da ih drzim na raznim lokacijama jer ako zena skapira da imam 4 motora ima da me skalpira...
:yahoo: ne brini se ,sve su iste ! :diablo:
-
najgore je sto moram da ih drzim na raznim lokacijama jer ako zena skapira da imam 4 motora ima da me skalpira...
:yahoo: ne brini se ,sve su iste ! :diablo:
mislis ima i gorih :)
-
ne bas gorih,ali npr "isti calibar".Salim se naravno,nije bas tako.Nego mi bilo smesno da Kpetan ima stek penti od zene :lol: .Sve me to podsetilo na to kako sam poceo davnih dana da pricam zeni o "neophodnosti" imati sto bolje plovilo. Znas,to ide etapno... :dance:
-
Test sa potapanjem nije bas objektivan, da li su isti camci elise maksimalno uskladjene i ko je prvi dao gas....
To mi lici na traktor od 75 ks vezan za Ferrari Formulu 1 - sta mislite ko ce koga povuci. Ne kazem ni za jedan motor da je traktor niti Ferrari samo nije sigurno da su ravnopravno pripremljeni uslovi testa. Takve jednake uslove je komplikovano dobiti i kod ozbiljnih testova.
To je prica kao ruski i ostali motori nema kraja
Najvaznije je koji je u boljem stanju.
-
Ja bih najpre uzeo veteroka 12 jos kad bi Zorter mogao da mu doda jos 2 cilindra pa da bude V-4....
-
Zezaj kume, zezaj. :this: :nono:
-
kum nije dugme :drinks:
-
Da znas da nije. Ovaj je gori od dugmeta. :yahoo: :dance1:
-
YAMAHA F350 four-stroke wide open (http://www.youtube.com/watch?v=-8hKTiC1di8#normal)
-
kakve mrcine.e sad sto u zadnje vreme prave svu robu,pa i vanbrodske motore,u potrosackom maniru,tj da se potrose,to je druga stvar.naime postoje celi timovi koji su zaduzeni da proracunaju kad ce doci do zamora materijala i koliko ce odredjeni deo trajati.a o kompjuterima da i ne govorimo.znaci kupi,vozi i ne razmisljaj puno
-
ova tri motora me podsecaju na tri ALIENA koji guraju mentu ...
(http://www.monstergalaxy.com/images/Lifesize-Alien-Prop.jpg)
-
2008 Yamaha Outboard 4-Stroke Portable lineup (http://www.youtube.com/watch?v=LHVOH0Ftdoc#normal)
-
Ako imate priliku da izaberete izmedju Jamahe i Evinruda - oba motora iste snage, približnog godišta, oba dvotaktna, na izgled u sjajnom stanju, iste cene - koji bi trebalo izabrati? Zašto?
Samo da vas sve podsetim, ovo je pitanje koje traži odgovor u ovoj temi.
Da li je Yamaha lider među četverotaktnim motorima, ostavljam da procene oni koji imaju te motore, mada verujem da će vas mnogi
vlasnici Honde "naučiti" boljem ( i pritom često biti u pravu)
Kod dvotaktnih motora, Evinrude je bio i ostao apsolutni šampion! :smile:
-
U mom prvom postu na ovu temu sam pokušao da ti dam objektivan odgovor, koliko je to moguće, pošto si dao veoma malo podataka.
Zato , preciziraj o kojim modelima se radi, koje godište, koje snage. I koji čamac, koliko velik, težak i sa kakvim koritom misliš pokretati tim motorima? Neko verovatno koristi iste ili slične modele, pa ćeš dobiti podatke o potrošnji i karakteristikama iz prve ruke.
Sale NB,
Nisam imao podatke ali u medjuvremenu sam obavio razgovor sa prodavcem Evinrude-a i saznao sledeće:
- snaga motora:15 KS
- motor je iz 1980. godine
- nema ručicu za upravljanje, a nema ni daljinske komande
- nema papire o poreklu potrebne za registraciju.
- tražena cena bila je 350 evra.
Odustao sam od te kupovine.
Sledeće nedelje idem u Austriju i pokušaću da saznam više i kupim Yamahu 15PS FMHL - tražena cena je isto 350 evra (bez daljinskih komandi, koje su raspoložive ali uz doplatu; motor na fotogragfiji izgleda kao nov) ali druge podatke ne znam jer mi gospodja koja je dala oglas nije odgovorila. Medjutim imam njenu adresu u Beču, pa ću je posetiti.
Što se tiče pitanja u vezi čamca, ja ga još uvek nemam. Ovih dana bio sam veoma blizu da uzmem "Labuda" koji je i formalno dat u prodaju, medjutim zbog nekih porodičnih problema (zbog sahrane sam potrošio deo novca koji je namenjen kupovini) ovu kupovinu sam morao da odložim za izvesno vreme.
Čak i ako ne uspem da kupim "Labuda", ja razmišljam o takvoj vrsti čamca - meni bi T-9 sasvim odgovarao i veličinom i karakteristikama,a verujem da motor od 8 do 25 KS može da bude dobar izbor. Ostalo je samo da se odlučim koji da kupim. Tu će, izgleda, odlučujući momenat biti cena.
Ostaje, ipak, još pitanje koje je vezano za dužinu osovine.
Naime, da li na čamac kakav je T-9 ide kratka ili može i duga osovina?
Ukoliko zbog cene i ostalih uslova kupim motor sa dugom osovinom, da li se on može na adekvatan način postaviti na čamac koji bi trebalo pogoniti motorom sa kratkom osovinom?
Sale NB, ova pitanja postavljam tebi, ali biće mi drago ako i ostali iznesu svoja mišljenja i iskustva.
-
Nisam Sale :taunt: ali evo ti odgovor.Imam T-9 i vozim ga sa Hondom BF 8,naravno kratki vrat posto je taj camac pravljen tako da na njega mogu da se kace samo motori sa kratkim vratom.Ali...
Ako ti zbog cene i nekih drugih stvari vise odgovara da kupis motor sa dugim vratom ti ga uzmi.Moze se prepraviti krmeno zrcalo na T 9 ali ti to mora odraditi neko ko se bavi izradom i popravkama camaca od stakloplastike ili neko od clanova foruma ko se dovoljno razume i naravno ima zelje da ti to odradi.
-
Dodao bih samo da za Titel 9, koji nije gliser, bolje rešenje ta Yamaha, mada je i ona loše rešenje.
Evirude otpada zbog nelegalnosti, a komande nisu problem.
Imaj u vidu da je T9 dugačak preko 5m, što znači da te, sa motorom od 15ks čeka godišnji porez od 20.000-30.000 dinara (ovisno o umanjenju zbog starosti)
Za taj čamac nađi motor do 10ks. Razlika u brzini će biti zanemarljiva, (Vladin T9 sa 8ks ide 20km/h), a ostaje ti još jedan takav motor u džepu svake godine! Za 3-4 godine, uštedeo si za dobrog četverotaktaša!
-
Za taj čamac nađi motor do 10ks. Razlika u brzini će biti zanemarljiva, (Vladin T9 sa 8ks ide 20km/h), a ostaje ti još jedan takav motor u džepu svake godine! Za 3-4 godine, uštedeo si za dobrog četverotaktaša!
[/quote]
Bravo.Lepo receno :)
-
Dodao bih samo da za Titel 9, koji nije gliser, bolje rešenje ta Yamaha, mada je i ona loše rešenje.
Evirude otpada zbog nelegalnosti, a komande nisu problem.
Imaj u vidu da je T9 dugačak preko 5m, što znači da te, sa motorom od 15ks čeka godišnji porez od 20.000-30.000 dinara (ovisno o umanjenju zbog starosti)
Za taj čamac nađi motor do 10ks. Razlika u brzini će biti zanemarljiva, (Vladin T9 sa 8ks ide 20km/h), a ostaje ti još jedan takav motor u džepu svake godine! Za 3-4 godine, uštedeo si za dobrog četverotaktaša!
Hvala na ovom komentaru. Dao si mi dobar razlog da još jednom razmislim o svom izboru.