Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: vepar 27, 01, 2018, 22:41:35 posle podne
-
Nesto mi se stalno mota po glavi da polako menjam svoj brod. Definitivno bih pobegao od brodskog motora. Zanima me sta mislite, kakvo korito ima ovaj. Kakva je cena? Deluje kompletno i utegnuto, ocuvano... Sta vi mislite? https://www.kupujemprodajem.com/Brod-12m-Yamaha-motor-49069312-oglas.htm?filter_id=410
-
Naklepani kabinas za 20k €...
-
Prvo ruzan je al to je stvar ukusa pa je manje bitno al definitivno je garazna proizvodnja. Korito je gradjeno sistemom "salveta" projekta bez ozbiljnog plana. Nema sidreni vinc sto je za brod te velicine katastrofalno. Vanbrodski motor nije preporuciv za brodove preko 10 m kad mislimo na ozbiljnu plovidbu plus pise da ima teretnu elisu sto je cista budalastina. ( nije high trust model sa prenosom 1:2,41 ).Unutrasnjost uradjena amaterski u losem materijalu ( lamperija) sto je za cenu od 22 000 € nedopustivo. Nema nista od ozbiljne opreme cak ni elektricni wc , kompresorski frizider na 12 v itd. Struja nije profesionalno odradjena, na tabli visi oprema kako je gde nabudzeno. Zastakljen parsol staklom koje je tamno za voznju nocu. Nema nikakvu opremu za navigaciju, sonar nit i jedan komad ozbiljne opreme.
Jednom reciju nemoj kupovati brod na kvadrat, tako se vise ni livada ne kupuje. Cena je bar dvostruko veca realnoj vrednosti. Imas trenutno bolji brod i po plovnim karakteristikama i po korisnosti.
-
Uze mi oblak rec iz tastature 6589
Koji bi to tacno pomak napravio u odnosu na tvoj vec postojeci brod. Cena mi je nerealna jedino ako ti tvoj mozes da prodas za recimo 20/21k pa njemu das 22k, ne realno svakako. Brod od 22k bi morao biti nekako pismeniji iako je i ovog lika ovaj kostao verovatno toliko ili priblizno.
-
Mislim da je ovo mnog pismenije https://www.kupujemprodajem.com/Brod-55859497-oglas.htm?filter_id=410
-
Necu brodski motor a i ona budza na krovu je za moje potrebe i navike potpuno beskorisna a meni licno jako ruzna.. za moj ako dobijem 11k sutacu se nogom u dupe od srece. Dobijam duzi brod za 3m i siri za 30cm sa (ako je verovati oglasu) gotovo novim yamaha 50 motorom. Siguran sam da je dosta brzi od mog. Moj ide 9 km/h citaj uzvodno od 4-6 sto mi je previse sporo... enterijer nije neki, ali na oglasima ne vidjam puno bolje brodove. Jebes sonar, mada sam siguran da ga i ovaj ima negde... sa onoliko solaraca i akumulatora frizider na 220 radi kao sat, siguran sam da ne razmisljas o struji plus su i moje navike da nikada ne stojim duze od dan dva na jednom mestu, pa ce motor dopuniti. Za navigaciju svakako koristim pc prikopcan na tv sa open cpn+plov put mape+eksterni gps+AIS eksterni koje bih poneo sa starog broda. U oglasu pise da covek poseduje projekat broda...
-
P.S. Sidro nisam nikada oborio za 3 godine INTEZIVNE plovidbe, pa mislim da mi je vinc potpune nepotreban, sa slika bih rekao da je brodski pod u pitanju a ne lamperija... Slazem se da bi H.T. motor bio prava stvar, prozori su dobro reseni, nocu ne plovim pa je bolje da su zatamljena stakla, zatamnio sam ih i na ovom brodu sun stop folijama. Jako mi se dopada cirada, zasene za prozore, bocna vrata... ima dobrih detalja. Wc bih svakako prepravljao na klasicnu wc solju koju bih izdigao i ispust napravio iznad vodene linije. Zbog gabarita moje pozadine brodske wc solje me strasno nerviraju, a plus volim da pijem jutarnju kafu na wc solji 6589
-
Brine me kakvog je oblika korito, da nije neko duboko V pa da ne mogu ko covek da pristajem gde hocu...
-
Necu brodski motor a i ona budza na krovu je za moje potrebe i navike potpuno beskorisna a meni licno jako ruzna.. za moj ako dobijem 11k sutacu se nogom u dupe od srece. Dobijam duzi brod za 3m i siri za 30cm sa (ako je verovati oglasu) gotovo novim yamaha 50 motorom. Siguran sam da je dosta brzi od mog. Moj ide 9 km/h citaj uzvodno od 4-6 sto mi je previse sporo... enterijer nije neki, ali na oglasima ne vidjam puno bolje brodove. Jebes sonar, mada sam siguran da ga i ovaj ima negde... sa onoliko solaraca i akumulatora frizider na 220 radi kao sat, siguran sam da ne razmisljas o struji plus su i moje navike da nikada ne stojim duze od dan dva na jednom mestu, pa ce motor dopuniti. Za navigaciju svakako koristim pc prikopcan na tv sa open cpn+plov put mape+eksterni gps+AIS eksterni koje bih poneo sa starog broda. U oglasu pise da covek poseduje projekat broda...
Druze ti si vec resio da kupis brod i ne treba ti nista od opreme i ono sto brod cini plovnim objektom a ne kontejnerom. Mislim da ti nece pomoci saveti sa foruma, tebe je zimska depresija ozbiljno tresnula :) Upadas u klasicnu pricu kad se potpuno zavrsi postojeci brod ide se na sledeci, duzi, siri, za 30 cm.... kuku kuku kuku Ja sam prvi takav i razumemem te donekle al ovo je stvarno sklepana prica, grdno ces se kajati ako ovo platis preko cene svog postojeceg broda. Jbt nisi glup, radis sa majstorima, odrzavanjem zgrada zar treba da te ovde ubedjujemo da je crno crno i nikad sareno ffff
-
"Na palubi ostava za sidro, sitan pribor, bove itd. gde je ugradjen i elektricni čekrk za sidro."
Da sada i ja vidim... Cak ima i vinc... Ne znam onda sta nema od "ozbiljne opreme".
Brine me kakvog je oblika korito, da nije neko duboko V pa da ne mogu ko covek da pristajem gde hocu...
Ne volim pausalne ocene tipa "sklepan je" takva ocena bez argumenata mi nista ne znaci. Ne ljutim se, znaci mi svacije misljenje, makar bilo i potpuno suprotno mojem 114
P.S. Imam majstore, otkud znas cime se bavim 6589
-
Mislim da je ovo mnog pismenije https://www.kupujemprodajem.com/Brod-55859497-oglas.htm?filter_id=410
Možda jeste ali što se tiče komfora nije ni blizu Olji. Taj brod je u mojoj marini, baš preko puta mene, jeste u odličnom stanju (farban u brodogradilištu pre par godina) ali raspored/funkcionalnost prostora je promašena skroz.
Ovaj prvi je međutim baš prejak sa cenom.
-
Ja stvarno nemam potrebu da ti obrazlazem sta ja mislim. Pitao si za misljenje i ja sam napisao u prvom postu sto se vidi iz datih slika ( vinc sidreni nisam video da ima pa ako ti vidis ok). Ako mislis da sam "pausalno" rekao da je sklepan onda iskljuci moje misljenje iz teme. Smatras da je brod OK, opremljen , izgradjen, da ti se dopada... ja nemam sta dalje da komentarisem. Srecno sa kupovinom .
-
Ма све је то лепо, ал 22000 је 22000. kuku kuku
-
Mislim da je ovo mnog pismenije https://www.kupujemprodajem.com/Brod-55859497-oglas.htm?filter_id=410
Видео сам оглас пре пар дана али кад сам видео неопрану wc-шољу... Иначе, мени се такав брод допада, чак више од овог који Вепар жели да купи.
Међутим, цене и једног и другог су, по мени, нереално високе. Да су у огласима наведене цене до 15-ак хиљада па да се још мало те цене у преговорима спусте, мислим да би то било реално.
При том, имам на уму да су и један и други власник у своје лађе уложили много пара.
Колико видим, одлука је већ пала и можемо само да чекамо вест о "принови у кући" - срећно!
-
22.000 je ozbiljna suma 6589. Ja bih sa tim budzetom prosirio pretragu na malo dalja trzista i siguran sam da bih nasao daleko bolju varijantu fabricke izrade. Jeste da bi bila malo veca "akcija" ali, ne kupuje se brod svaki dan.
-
Ovo prodaju drugari iz moje marine
https://www.kupujemprodajem.com/BAS-747-56043284-oglas.htm?filter_id=410
-
Pa gde je tu komfor koji Vepar trazi ?!?
-
Evo ja potpisujem da nema vinc, dobro se zna sta je vinc a sta elektricni cekrk. Ovaj verovatno ima onaj za namotavanje sajle sto se koristi na dzipovima a upoteebna vrednost toga je da se samo kaze da ima nesto. To sto sa ovim brodom nisi bio na sidru godinama sa brodom ovih dimenzija se puno menja te ces sada mnogo vise biti na njemu i on postaje vrlo bitna oprema. Sto se projekta tice pa majku mu zar ovaj brod izgleda kao da je ista na njemu preracunato. Nije on puno ruzan i skroz promasen daleko od toga ali od projekta ces tu zaista videti neki crtez hemiskom olovkom na nekom papiricu. Stvarno te poklopila zimska bolest. Puno je bolje da onda za iste pare kupis narvala, fabricko korito, vb motor a o enterijeru i svemu ostalom je neozbiljno i pisati. Dalje koliko ces novca izgubiti prvo prodaji svog a onda na prodaji ovog sa oglasa. Ako uzmes narvala taj gubitak ce biti zanemarljiv
-
Takodje sam siguran da za taj novac postoje mnogo bolje opcije...
-
22.000 je ozbiljna suma 6589. Ja bih sa tim budzetom prosirio pretragu na malo dalja trzista i siguran sam da bih nasao daleko bolju varijantu fabricke izrade. Jeste da bi bila malo veca "akcija" ali, ne kupuje se brod svaki dan.
Nemam nikakvog iskustva sa stranim trzistima... cak ne znam ni po kojim sajtovima da gledam. I ja bih vise voleo fabricko korito ali ne znam da li napolju postoji ono sto trazim. Tu bi mi pomoc bas znacila... Evo nekih uslova za brod: taban korito ili blagi V sa eventualno malom kobilicom u krmenom delu, vanbrodaki motor, kokpit sa tvrdim krovom obavezno, duzina izmedju 10m i 13m, sto veci wc, po mogucstvu webasto, korito ne manje od 4mm, rezervoar za vodu ne manji od 200l, crni tank mi ne treba, frizider moze i na plin...
-
Ovo prodaju drugari iz moje marine
https://www.kupujemprodajem.com/BAS-747-56043284-oglas.htm?filter_id=410
Prelep je ali je to malo, bas malo... i plastika... taj brod je za skoro 2m kraci od mog postojeceg.
-
ali nije to cena koliko vidim... ide dole a verujem i jos znacajno.....
https://www.polovniautomobili.com/plovila/9276354/yamaha-brod-bezsa-motorom
-
Evo ja potpisujem da nema vinc, dobro se zna sta je vinc a sta elektricni cekrk. Ovaj verovatno ima onaj za namotavanje sajle sto se koristi na dzipovima a upoteebna vrednost toga je da se samo kaze da ima nesto. To sto sa ovim brodom nisi bio na sidru godinama sa brodom ovih dimenzija se puno menja te ces sada mnogo vise biti na njemu i on postaje vrlo bitna oprema. Sto se projekta tice pa majku mu zar ovaj brod izgleda kao da je ista na njemu preracunato. Nije on puno ruzan i skroz promasen daleko od toga ali od projekta ces tu zaista videti neki crtez hemiskom olovkom na nekom papiricu. Stvarno te poklopila zimska bolest. Puno je bolje da onda za iste pare kupis narvala, fabricko korito, vb motor a o enterijeru i svemu ostalom je neozbiljno i pisati. Dalje koliko ces novca izgubiti prvo prodaji svog a onda na prodaji ovog sa oglasa. Ako uzmes narvala taj gubitak ce biti zanemarljiv
Ni po jednom krigerijumu ne odgovara no125 plastika, skucen, ljulja, korito je bas V, samo korito kosta 20 k a gde je jos i motor... lep je na oko, to priznajem
-
ali nije to cena koliko vidim... ide dole a verujem i jos znacajno.....
https://www.polovniautomobili.com/plovila/9276354/yamaha-brod-bezsa-motorom
18k bez motora a 22k sa motorom... verovatno bi iso on malo i dole. I to bi bila bolja varijanta da ga da za 15k bez motora pa da izadje 20k sa novom ht 25 ks yamahom
-
Ne znam zasto ti smeta plastika...ja bih uvek pre izabrao plastiku..npr ovaj Narval je skroz ok..jedino sto ima brodski motor...ali on je za to i konstruisan...
https://www.polovniautomobili.com/plovila/11634577/narval-960
-
Pa plastiku bih jos mozda i preziveo, ali nikada se ne bih osecao bezbedno kao u 4mm celika. Ima bas duboko V korito. Ovaj Narval ima jako kratak krov iznad kokpita, nekako mi je ceo skucen. A citam da ljulja vise od akvarijusa a mladjin akvarijus mi je bas kritican sto se toga tice... plus brodaki motor... bruji trese, smrdi, masan, servis ogranicen na par ljudi, ne upravljiv u rikverc a nije puno bolje ni u napred... definitivno nije za mene...
-
22.000 je ozbiljna suma 6589. Ja bih sa tim budzetom prosirio pretragu na malo dalja trzista i siguran sam da bih nasao daleko bolju varijantu fabricke izrade. Jeste da bi bila malo veca "akcija" ali, ne kupuje se brod svaki dan.
Nemam nikakvog iskustva sa stranim trzistima... cak ne znam ni po kojim sajtovima da gledam. I ja bih vise voleo fabricko korito ali ne znam da li napolju postoji ono sto trazim. Tu bi mi pomoc bas znacila... Evo nekih uslova za brod: taban korito ili blagi V sa eventualno malom kobilicom u krmenom delu, vanbrodaki motor, kokpit sa tvrdim krovom obavezno, duzina izmedju 10m i 13m, sto veci wc, po mogucstvu webasto, korito ne manje od 4mm, rezervoar za vodu ne manji od 200l, crni tank mi ne treba, frizider moze i na plin...
Ako ti je ta opcija prihvatljiva, predlazem ti da gledas Holandiju. Zasto ? Iz prostog razloga sto to sto ti hoces, u smislu gabarita, jedino vodom mozes da doteras za neke prihvatljive troskove. Kopnom bi to bilo preskupo. Drugo, Holandija ima veoma razvijeno nauticko trziste pa samim tim i ponudu za svaciji ukus i dzep. Vrati se malo na te teme na forumu, dosta je pisano o tome. Evo, par sajtova na kojima mozes da vidis ponudu:
https://www.marktplaats.nl/c/watersport-en-boten/c976/motorboten.html
https://www.speurders.nl/overzicht/watersport-en-boten/?no_qs=True&
http://www.botentekoop.nl/
https://www.tweedehands.nl/boten/motorboten/motorkruiser-en-motorjacht/
Pretragu naravno limitiraj na onoliko koliko mislis da je tebi prihvatljivo pa ces videti sta je u ponudi.
-
da...samo tesko ce naci holandski brod od 10+ metara sa vanbrodskim motorom, ne tesko nego nikako....ali lako je prepraviti na vanbrodski motor ako je to imprerativ...
-
Malo off od teme ali meni ovo interesantno thumbup . I samo ga spustis od Beca kgk. Steta sto ne kupujem stri.
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/glastron-hausboot-237444023/
-
Dok ne odes na brod i ne vidis neces znati dal ti odgovara...onaj prvi brod "Olja" mozda i jeste radjen po projektu ali niko od konstruktora ne bi projektovao onakav "lom" po uzvoju a i sirini palube prosto bode oci ili greska u projektu ili u izradi...korito je solidno uradjeno,bokovi gitovani i peglani,a rekao bi da je ravan taban ali se to ne vidi...enterijer takav kakav je ali na te dimenzije broda moglo je i drugacije...
Ova Holandska opcija sa plovidbom do srbistana je najlepsa pod uslovom da se uklopi finansijski...imas dovoljno iskustva na vodi da znas sta hoces pa nadji majstora i pravi brod po svojoj meri...
-
Evo jedan za tacno 22.000 kgk
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/posillipo-42-martinica-mit-cat-400-betriebsstunden-reduziert-233982007/
Da malo poredimo ponudu kod nas i u Austriji kuku
-
Zox super je to sredjeno unutra itd al to jednostavno nije plovilo za Dunav
-
E jbg, imati bilo kakvu sumnju u plastiku a ljudi preplovili planetu uzduz i popreko sa plasticnim brodovima. Da se vratimo na reku eno onaj Apotekar iz visnjice oplovi celu evropu sa Narvalom. To sto je V mu me samo prednost a ne mana ako pricamo o plovidbi. Ti bi veliki brod koji tera vb a da je pritom tabanas, sa takvim razmisljanjem si osudjen na skalametije jer tako nesto prosto pismeno ne postoji a ti kako hoces.
Takodje vidim imas predrasudre o unutrasnjem motoru i osovinskom vodu iako imas isti. To sto si napisao o upravljivosti je problem koji imas na tvom postojecem brodu i tu treba da trazis problem. Da vb nesto valja imali bi ga i drugi veci brodici ali to ces jako teko naci, evo pogledaj oglase po holandiji za brodove oko 12 m pa ces i sam videti.
-
Pa zavisi gde se plovi sa tolikim brodom, VB je mnogo zahvalniji i lakši što se tiče održavanja a za Dunav je puna kapa, more je druga priča.
-
Šta znam, ja ne bih bežao od brodskog motora, imao sam prvo vanbrodski pa brodski i ja se ne bih na vanbrodski nikad vratio.
A održavanje je servis jednom godišnje, naravno ako je motor ok.
I ne znam kako je to održavanje VB motora jednostavnije, i tu mora majstor doću na brod, jer neki 4T motor od 40-50KS se sigurno ne može skinuti i staviti u gepek pa odneti majstoru.
Da se vratimo na temu, za te pare može sa severa da se dotera ozbiljna plastika, ali će kao što neko reče uvek imati brodski motor.
Meni se ovo svidja http://www.botentekoop.nl/motorkruisers/Princess-30-DS-1985/2001301
Doduše, ovo je verzija sa 2 motora, ali ima ih često i sa jednim motorom i osovinskim vodom. Nadju se za 15000-16000e, što bi sa prevozom bila otprilike ova cifra.
Ako ćeš nasukavanje na pesak gde poželiš onda je taban i VB zakon, ali zaboravi brzinu - tabani su jednostavno sporiji od V korita...
Ovaj brod sa oglasa da je jedno 15000e, pa da kažem OK, ali za 22000e mora to sve da bude mnogo ozbiljnije.
Vidim da ti najviše smeta brzina tvog broda, 9km/h jeste malo za neke duže plovidbe, ja sam Marissu sa platformom nagurao da ide u ekonomiku 11 km/h, i to mi je onako minimum, ali je OK.
Nije ona priča, je gledam vrbu, gleda ona mene i nikako da prođem....
Prošle godine kad sam se vraćao sa tise sa odvalio u podvodni panj blizu obale (ne od onih što plutaju, nego što su vezani za dno), i cela desna strana mi je mislim izletela iz vode koliki je udarac bio, čak sam se zabrinuo i na putu kući proveravao kobilicu da se ne puni vodom ili slično... Evo sad sam izvukao brod, nema ni ogrebotine... Nije plastika tako slaba, ako ima kvalitet i debljinu, koju strani brodovi uglavnom imaju.....
Okreni obrni, moje skromno mišljenje je da ako već hoćeš da izdvajaš neke ozbiljne pare dovučeš kvalitetnu plastiku od gore, jedino što će imati brodski motor. Ali to je po meni prednost.
-
Po meni, onaj u Austriji 12,5x4 m sa dva "Caterpillara" bas ozbiljan brod. ok
-
Jeste, ali sa 700KS i gazom od 1.2 metara.... Nešto mi i ne deluje kao brodić za Dunav...
Meni je i mojih 0,7 često previše i traži poneki kimpromis... Sa 1.5 već možeš da zaboraviš recimo plovidbu kanalima, a Radovan je koliko se sećam tražio nešto plićeg gaza.
Ako su već želje takve, onda ostaje samo neka krštena domaća radinost.
Brod koji BudeNS ima donekle ulazi u tu priču - vanbrodski motor, blagi V koji je opet mnogo brži od tabana, lep prostor unutra (doduše još nije bio picnut unutra kad sam bio, ne znam kako je sad...), kršten rad... Eventualno bi Radovanu čučnuo za broj veći, ali nešto slično tome po meni.
Ova Olja mi se totalno ne sviđa ni za manje para, a kamoli za ovu cenu.
-
Jeste, ali sa 700KS i gazom od 1.2 metara.... Nešto mi i ne deluje kao brodić za Dunav...
Nisam ni mislio da mu je to opcija, samo sam hteo da kazem sta se moze kupiti za 22000 .
-
ZoranT ti je dao soluciju da u nekoj radionici praviš novi čamac po tvojim upustvima i zamisli. Posle ga opremaš onako kako tebi odgovara. U Zemunu u naselju Plavi Horizonti ima majstorska radionica za izradu čamaca, video sam nekoliko koji su izašli iz te radionice, izgledaju pristojno. Za taj tvoj budžet mislim da bi napravio strašnu ladju i bila bi nova i ti prvi vlasnik.
https://www.kupujemprodajem.com/Camci-35888903-oglas.htm?filter_id=414
Ništa te ne košta da porazgovaraš sa tim majstorom, možda nadjete zajednički jezik na obostrano zadovoljstvo.
-
Recimo da nova honda 50 ks kosta 7000 ...kontam da za 15 kod vas moze svasta da se napravi po svom ukusu...i imas sve novo i miran si dok si ziv
-
Ma nista obicni motori.... samo Yamaha High Trust 25 ili 50
Odlicno gura, mali potrosac... Ja sa mojom 25 ne prelazim prosecnu potrosnju od 2 l na sat... istina u rezimu koji je za mene najekonomicniji.... na 2800 obrtaja
-
Što se tiče praljenja broda, koliko znam Radovana on ne izlazi iz broda i non stop plovi, mislim da mu ne treba godinu - dve pauze i nervni slom u najavi..... sajkaca
-
http://www.djenaship.com/celicni-camci-preko-10m
Ovako nesto bih ja najtadije, ali naravno manje. Do 12 m duzine. Tako nesto mislim da se ne moze napraviti za 22k motor je oko 8k pa sajle, instrumenti, montaza, rezervoari, elise... jos 1-2k, korito nece biti ispod 10k
-
Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...
-
https://www.polovniautomobili.com/plovila/11276310/custom-line-jahta-11m
verujem da bi dao za 5000
-
Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...
Holandija otpada i zbog tvojih želja za malim gazom i nasukavanjem na pesak... Tamo ćeš slabo naći nešto te veličine da nema gaz oko metra...
Mada, sa obzirom na to koliko ploviš i da si retko u mestu, ja ne bih bežao od gaza... Skoro si dožive lepu salauku, a doživećeš ih još mnogo, ne može se to uvek predviteti / izbeći... Gaz i nisko težište u takvim situacijama može jako mnogo da znači...
-
Ma nista obicni motori.... samo Yamaha High Trust 25 ili 50
Odlicno gura, mali potrosac... Ja sa mojom 25 ne prelazim prosecnu potrosnju od 2 l na sat... istina u rezimu koji je za mene najekonomicniji.... na 2800 obrtaja
Није део теме, али само да питам колика је брзина узводно-низводно у поменутом режиму?
Bolje je uvek pitati koja je brzina u tom režimu po stajaćoj vodi. Dunav ima vrlo različite brzine na različitim mestima.
Naravno da svi to znamo, ali se opet često raspitujemo recimo kolika je brzina nekog broda uzvodno.
Meni je kad vozim u ekonomiku brzina uzvodno 5-10 kmh... Kako gde. Po stajaćici 11 km/h.
-
Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...
Neeee, neeeee, ne boj se transporta... nađi ti brod braćela a dovoz ćemo lako organizovati, ne bi bilo prvina.
Ja znam dobru i pouzdanu ekipu koja bi rado doplovila, čak i bez tebe, i jeftinije nego da sam doploviš.
-
http://www.djenaship.com/celicni-camci-preko-10m
Ovako nesto bih ja najtadije, ali naravno manje. Do 12 m duzine. Tako nesto mislim da se ne moze napraviti za 22k motor je oko 8k pa sajle, instrumenti, montaza, rezervoari, elise... jos 1-2k, korito nece biti ispod 10k
Da li si razgovarao sa Aponjom (na jedriličarskom)?
-
za Zoxa
Није део теме, али само да питам колика је брзина узводно-низводно у поменутом режиму?
uzvodno 5-7 km/h zavisi od vodostaja, toliko u okolini N.Sada... nizvodno 11-14 km/h
-
Zox super je to sredjeno unutra itd al to jednostavno nije plovilo za Dunav
Зашто мислиш да није?
Malo jaci vetar i talasi i nema plovidbe...malo veci talasi prelivat ce peko boka...plovilo pravljeno za kanale i za plitku mirnu vodu
-
https://www.polovniautomobili.com/plovila/11276310/custom-line-jahta-11m
verujem da bi dao za 5000
Korito je lepo ali ni nalik onome šta ja tražim... Predviđeno je za brodski motor, čini mi se duboko sa momačkim gazom, skučeno i na donjoj granici dužine koju ja tražim. a i iziskuje puno, puno rada i nepredviđenih troškova...
-
Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...
Holandija otpada i zbog tvojih želja za malim gazom i nasukavanjem na pesak... Tamo ćeš slabo naći nešto te veličine da nema gaz oko metra...
Mada, sa obzirom na to koliko ploviš i da si retko u mestu, ja ne bih bežao od gaza... Skoro si dožive lepu salauku, a doživećeš ih još mnogo, ne može se to uvek predviteti / izbeći... Gaz i nisko težište u takvim situacijama može jako mnogo da znači...
100 % si u pravu em mi njihov dizajn ne odgovara em mi je to nezamislivo da kupim brod preko slika...
Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...
Neeee, neeeee, ne boj se transporta... nađi ti brod braćela a dovoz ćemo lako organizovati, ne bi bilo prvina.
Ja znam dobru i pouzdanu ekipu koja bi rado doplovila, čak i bez tebe, i jeftinije nego da sam doploviš.
Gledao sam malo one sajtove ali ja tu ne nalazim ništa slično onome što tražim a i cene su momačke, ništa od 10m-13m što bi ovde izašlo do 22k. A iako bih jako voleo nemam da izdvojim 25 dana u cugu, a i kada bih ja vozio to bi bilo 35-40 dana i usput bih potrošio još jedan brod.. Takav sam jbg...
-
Ako imaš para da daš za novi brod recimo 15000-17000e a da ne prodaješ ovaj, onda ti je najbolje da čekaš, bilo je jesenas po završetku sezone nekoliko baš lepih brodova na oglasima za normalne novce. Pojavi se tu i tamo nešto vredno pažnje...
Vozaš se sa postojećim, listaš i merkaš, pa kad se nešto pojavi odmah u akciju... Bude toga, ali se ono što valja ne zadržava dugo na oglasima.
Uvoz stranaca mislim da treba da zaboraviš, jer svi imaju gaz koji ti ne želiš. Na stranu to što bi po meni trebao da ga želiš jer dosta ploviš... Kao i brodski motor... Ali svako svoje želje ispunjava 114
-
Ma nista obicni motori.... samo Yamaha High Trust 25 ili 50
Odlicno gura, mali potrosac... Ja sa mojom 25 ne prelazim prosecnu potrosnju od 2 l na sat... istina u rezimu koji je za mene najekonomicniji.... na 2800 obrtaja
E to mislim da ste u pravu, ali nudi mi se 50 ks obican po ceni od 4-5k kao nov. a za te pare ne bih mogao kupiti ni 25 HT nov. opet ne znam da li je bolji 50 običan ili 25 HT za brod od 12m i 7t... Bas se lomim sta mi je raditi a 50 HT nov je sa opremom blizu 10 K... dilema momačka. neki kažu da je taj HT više komercijalna, markentiška priča od stvarnog efekta. A to mi se čini vrlo mogućim jer na mom brodu sa glavnim motorom Kubota 3 cilindra između 20 i 25KS (ne znam tačno koliko) i sa velikom elisom koja čak guši motor za nekih 150 obrtaja na punom gasu idem 1-2 km/h brže nego sa vanbrodskom jamahom 9.9 sa malom elisom za čamce koja je još i bez veze montirana... elisa na brodu izgleda spram ove na jamahi kao elisa od helikoptera...
-
http://www.djenaship.com/celicni-camci-preko-10m
Ovako nesto bih ja najtadije, ali naravno manje. Do 12 m duzine. Tako nesto mislim da se ne moze napraviti za 22k motor je oko 8k pa sajle, instrumenti, montaza, rezervoari, elise... jos 1-2k, korito nece biti ispod 10k
Da li si razgovarao sa Aponjom (na jedriličarskom)?
Koliko znam on više ne radi, a i da radi ima 100 godina... plus mi se osnovni dizajn Apićevih brodova ne dopada uski su dugački niski... sav sam savijen u njima... prodaje on Vrbak već neko vreme ali ga je zacenio nešto mnooogooo... Istina njegovi brodovi su jako brzi i plovni ali nisu za moje potrebe. Žena dvoje dece maksimalno 4-5 sati dnevno plovidbe svaki drugi dan na nekom mestu dve noći. Ja debeo i nezgrapan ne volim da se provlačim. A oluje se plašim kao đavo krsta i ne plovim po tim uslovima... a Jako volim da uđem gde niko ne ide, stanem gde hoću...
-
Ma nista obicni motori.... samo Yamaha High Trust 25 ili 50
Odlicno gura, mali potrosac... Ja sa mojom 25 ne prelazim prosecnu potrosnju od 2 l na sat... istina u rezimu koji je za mene najekonomicniji.... na 2800 obrtaja
E to mislim da ste u pravu, ali nudi mi se 50 ks obican po ceni od 4-5k kao nov. a za te pare ne bih mogao kupiti ni 25 HT nov. opet ne znam da li je bolji 50 običan ili 25 HT za brod od 12m i 7t... Bas se lomim sta mi je raditi a 50 HT nov je sa opremom blizu 10 K... dilema momačka. neki kažu da je taj HT više komercijalna, markentiška priča od stvarnog efekta. A to mi se čini vrlo mogućim jer na mom brodu sa glavnim motorom Kubota 3 cilindra između 20 i 25KS (ne znam tačno koliko) i sa velikom elisom koja čak guši motor za nekih 150 obrtaja na punom gasu idem 1-2 km/h brže nego sa vanbrodskom jamahom 9.9 sa malom elisom za čamce koja je još i bez veze montirana... elisa na brodu izgleda spram ove na jamahi kao elisa od helikoptera...
Veruj mi da nije marketinska prica... imao sam i 8 HT a imam 25 HT....znacajna razlika u odnosu na obican motor
-
Ako imaš para da daš za novi brod recimo 15000-17000e a da ne prodaješ ovaj, onda ti je najbolje da čekaš, bilo je jesenas po završetku sezone nekoliko baš lepih brodova na oglasima za normalne novce. Pojavi se tu i tamo nešto vredno pažnje...
Vozaš se sa postojećim, listaš i merkaš, pa kad se nešto pojavi odmah u akciju... Bude toga, ali se ono što valja ne zadržava dugo na oglasima.
Uvoz stranaca mislim da treba da zaboraviš, jer svi imaju gaz koji ti ne želiš. Na stranu to što bi po meni trebao da ga želiš jer dosta ploviš... Kao i brodski motor... Ali svako svoje želje ispunjava 114
Svakako ništa od zamene broda u ovoj sezoni, jedva čekam mart da smem da napunim rezervoare i pustim vodu u motor i odoh da plovim, idem sa tobom na pecanje iako ne pecam, nabijaću ti crviće na udice i piti rakije ha ha ha samo da izađem iz grada. Ove godine sam se još bolje pripremio sa poslom za Dunav imam novog šefa koji radi kao singerica i mislim da ću sada moći mnogo više vremena da provodim na Dunavu... Prodajem neke od starih "igračaka" pa ću do jeseni nakrckati 10k i onda sam spreman za kaparisanje nečeg što mi se dopadne. Za ostatak novaca ću se snaći... Šta misliš koliko je realno da mogu dobiti za moj brod?
-
U čemu je značajna razlika ako možete bolje da mi objasnite... U potrošnji, brzini, upravljivosti, jel je za neki brod dovoljan HT model mnogo manje snage nego običan motor, u vožnju u rikverc?
-
Holandija otpada zbog transporta... ostaje listanje oglasa i pracenje...
Neeee, neeeee, ne boj se transporta... nađi ti brod braćela a dovoz ćemo lako organizovati, ne bi bilo prvina.
Ja znam dobru i pouzdanu ekipu koja bi rado doplovila, čak i bez tebe, i jeftinije nego da sam doploviš.
Gledao sam malo one sajtove ali ja tu ne nalazim ništa slično onome što tražim a i cene su momačke, ništa od 10m-13m što bi ovde izašlo do 22k. A iako bih jako voleo nemam da izdvojim 25 dana u cugu, a i kada bih ja vozio to bi bilo 35-40 dana i usput bih potrošio još jedan brod.. Takav sam jbg...
Slabo me pratiš... ne boli da gledaš brodove bilo gde u svetu, a Holandija je baš zgodno okruženje... izgradiš neki odnos prema tome, onda van sezone platiš povratnu za Ajndhoven iz Temišvara... odvedeš familiju da prošetate po Utrehtu/Amstedamu, a usput i ispregledaš brodiće... i ako padne neki, padne, šta da se radi, živi smo ljudi...
E sad ide ono glavno, ja kažem da postoji i odlično rešenje za sve drugo što trenutno vidiš kao problem: recimo ti kupiš brod, a neko (ajde recimo recimo ja ili nekoliko nas na smenu) odem(o) tamo i vozam(o) se polako prema ovamo... troškova nemaš, podelimo i gorivo jbg ako se baš mora... posle ti dođeš, ukrcaš se u Budimpešti, u Mohaču/Bezdanu uradiš carinu i vrneš se kući i svi su zadovoljni: ti postaneš brodovlasnik, ja se naplovim, tvoji troškovi minimalni, moji troškovi minimalni, ti ne potrošiš dane koje nemaš, ja iskoristim odmor koliko god da ga imam (i još neko ako zafali dana), ti ne platiš avion/kamion/voz/trotinet za transport, a ja ne platim čarter po Holandiji ili Francuskoj... čak i brod bude srećan jer je plovio, a zato je stvoren ;)
Drvo se na drvo oslanja a čovek na čoveka... reko samo da imaš u vidu ako iz dosade budeš gledao oglase...
-
U čemu je značajna razlika ako možete bolje da mi objasnite... U potrošnji, brzini, upravljivosti, jel je za neki brod dovoljan HT model mnogo manje snage nego običan motor, u vožnju u rikverc?
prvo bez persiranja :)
razlika je u brzini samim tim i u potrosnji,a posebno u voznji u nazad...kada treba da pristanes a ne dodirnes dok ili obalu...
-
Slabo me pratiš... ne boli da gledaš brodove bilo gde u svetu, a Holandija je baš zgodno okruženje... izgradiš neki odnos prema tome, onda van sezone platiš povratnu za Ajndhoven iz Temišvara... odvedeš familiju da prošetate po Utrehtu/Amstedamu, a usput i ispregledaš brodiće... i ako padne neki, padne, šta da se radi, živi smo ljudi...
E sad ide ono glavno, ja kažem da postoji i odlično rešenje za sve drugo što trenutno vidiš kao problem: recimo ti kupiš brod, a neko (ajde recimo recimo ja ili nekoliko nas na smenu) odem(o) tamo i vozam(o) se polako prema ovamo... troškova nemaš, podelimo i gorivo jbg ako se baš mora... posle ti dođeš, ukrcaš se u Budimpešti, u Mohaču/Bezdanu uradiš carinu i vrneš se kući i svi su zadovoljni: ti postaneš brodovlasnik, ja se naplovim, tvoji troškovi minimalni, moji troškovi minimalni, ti ne potrošiš dane koje nemaš, ja iskoristim odmor koliko god da ga imam (i još neko ako zafali dana), ti ne platiš avion/kamion/voz/trotinet za transport, a ja ne platim čarter po Holandiji ili Francuskoj... čak i brod bude srećan jer je plovio, a zato je stvoren ;)
Drvo se na drvo oslanja a čovek na čoveka... reko samo da imaš u vidu ako iz dosade budeš gledao oglase...
Одавно нисам видео лепшу и коректнију понуду. clap
Ово враћа веру у људе.
Терца постаје мој лични херој. llll
114
Ех, да сам млађи и да имам пара...
-
http://www.djenaship.com/celicni-camci-preko-10m
Ovako nesto bih ja najtadije, ali naravno manje. Do 12 m duzine. Tako nesto mislim da se ne moze napraviti za 22k motor je oko 8k pa sajle, instrumenti, montaza, rezervoari, elise... jos 1-2k, korito nece biti ispod 10k
Da li si razgovarao sa Aponjom (na jedriličarskom)?
Koliko znam on više ne radi, a i da radi ima 100 godina... plus mi se osnovni dizajn Apićevih brodova ne dopada uski su dugački niski... sav sam savijen u njima... prodaje on Vrbak već neko vreme ali ga je zacenio nešto mnooogooo... Istina njegovi brodovi su jako brzi i plovni ali nisu za moje potrebe. Žena dvoje dece maksimalno 4-5 sati dnevno plovidbe svaki drugi dan na nekom mestu dve noći. Ja debeo i nezgrapan ne volim da se provlačim. A oluje se plašim kao đavo krsta i ne plovim po tim uslovima... a Jako volim da uđem gde niko ne ide, stanem gde hoću...
Eh... aj dođi ti jednom kad god na jedriličarski, pustiš neki pp pa se nađemo, popijemo pivicu, promuvamo između brodića... dobra je prilika, sve na suvom, sve se vidi.
-
http://berza.navodi.com/index.php?route=product/product&path=60_72_82&product_id=1710
jooj vidite ovog, kao da ga je neko pravio za mene... Samo bi brusilica radila da mu se odseku sve one pizdarije na krovu stri A kada bih još cenu korigovao to bi bilo predivno. Mada ako prodam kvada za 4k, brod za 11k, commandera sa 25 jamahom za 5. Dodam koju k i eto ga! kgk
-
http://berza.navodi.com/index.php?route=product/product&path=60_72_82&product_id=1801
Ni ovaj nije loš, samo da je jedno 10k jeftinijia morala bi i brusilica da radi, pa peskarenje, pa farbanje pa... puno toga...
http://www.djenaship.com/celicni-camci-preko-10m
Ovako nesto bih ja najtadije, ali naravno manje. Do 12 m duzine. Tako nesto mislim da se ne moze napraviti za 22k motor je oko 8k pa sajle, instrumenti, montaza, rezervoari, elise... jos 1-2k, korito nece biti ispod 10k
Da li si razgovarao sa Aponjom (na jedriličarskom)?
Koliko znam on više ne radi, a i da radi ima 100 godina... plus mi se osnovni dizajn Apićevih brodova ne dopada uski su dugački niski... sav sam savijen u njima... prodaje on Vrbak već neko vreme ali ga je zacenio nešto mnooogooo... Istina njegovi brodovi su jako brzi i plovni ali nisu za moje potrebe. Žena dvoje dece maksimalno 4-5 sati dnevno plovidbe svaki drugi dan na nekom mestu dve noći. Ja debeo i nezgrapan ne volim da se provlačim. A oluje se plašim kao đavo krsta i ne plovim po tim uslovima... a Jako volim da uđem gde niko ne ide, stanem gde hoću...
Eh... aj dođi ti jednom kad god na jedriličarski, pustiš neki pp pa se nađemo, popijemo pivicu, promuvamo između brodića... dobra je prilika, sve na suvom, sve se vidi.
To može uvek, volim da čujem uživo savete i mišljenja a volim i 114
A ovaj mi je isto lep ali brodski motor i skupooo...
-
http://berza.navodi.com/index.php?route=product/product&path=60_72_82&product_id=1710
jooj vidite ovog, kao da ga je neko pravio za mene... Samo bi brusilica radila da mu se odseku sve one pizdarije na krovu stri A kada bih još cenu korigovao to bi bilo predivno. Mada ako prodam kvada za 4k, brod za 11k, commandera sa 25 jamahom za 5. Dodam koju k i eto ga! kgk
Treba proveriti ova jahta je iz marine Stenka Mika jahta je vrh ali neznam dali oglas nije star.
-
http://berza.navodi.com/index.php?route=product/product&path=60_72_82&product_id=1710
jooj vidite ovog, kao da ga je neko pravio za mene... Samo bi brusilica radila da mu se odseku sve one pizdarije na krovu stri A kada bih još cenu korigovao to bi bilo predivno. Mada ako prodam kvada za 4k, brod za 11k, commandera sa 25 jamahom za 5. Dodam koju k i eto ga! kgk
Treba proveriti ova jahta je iz marine Stenka Mika jahta je vrh ali neznam dali oglas nije star.
Zico, ubaci neki znak interpunkcije, molim te. Naporno je za citati bez istih.
Oglas nije star i ladja vredi svaki cent.
Enterijer je odlican, oprema, sve sto se trazi ovaj beodic ima.
Valja pogledati onaj sa pocetka teme i ovaj, pa promisliti...
-
http://berza.navodi.com/index.php?route=product/product&path=60_72_82&product_id=1710
jooj vidite ovog, kao da ga je neko pravio za mene... Samo bi brusilica radila da mu se odseku sve one pizdarije na krovu stri A kada bih još cenu korigovao to bi bilo predivno. Mada ako prodam kvada za 4k, brod za 11k, commandera sa 25 jamahom za 5. Dodam koju k i eto ga! kgk
Treba proveriti ova jahta je iz marine Stenka Mika jahta je vrh ali neznam dali oglas nije star.
Zico, ubaci neki znak interpunkcije, molim te. Naporno je za citati bez istih.
Oglas nije star i ladja vredi svaki cent.
Enterijer je odlican, oprema, sve sto se trazi ovaj beodic ima.
Valja pogledati onaj sa pocetka teme i ovaj, pa promisliti...
Uzmipacitajnovine
-
Bravo, konstruktivan komentar.
Na toliko nacina ce doprineti razvoju foruma i isti pribliziti ljudima koji nas prate "sa strane".
Ko zna, mozda ce bas zbog ovoga i pozeleti da budu registrovani clanovi ove divne druzine.
-
http://berza.navodi.com/index.php?route=product/product&path=60_72_82&product_id=1710
jooj vidite ovog, kao da ga je neko pravio za mene... Samo bi brusilica radila da mu se odseku sve one pizdarije na krovu stri A kada bih još cenu korigovao to bi bilo predivno. Mada ako prodam kvada za 4k, brod za 11k, commandera sa 25 jamahom za 5. Dodam koju k i eto ga! kgk
Treba proveriti ova jahta je iz marine Stenka Mika jahta je vrh ali neznam dali oglas nije star.
Zico, ubaci neki znak interpunkcije, molim te. Naporno je za citati bez istih.
Oglas nije star i ladja vredi svaki cent.
Enterijer je odlican, oprema, sve sto se trazi ovaj beodic ima.
Valja pogledati onaj sa pocetka teme i ovaj, pa promisliti...
Uzmipacitajnovine
Ne znam zašto si bezobrazan, čovek je lepo zamolio, i u pravu je.
Vrlo često je bolje ćutati, ako se nema šta pametno reći.