Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Ako neko zna ... => Temu započeo: dukaso 25, 05, 2017, 13:18:02 posle podne
-
Pozdrav,
trazim vec neko vreme da uzmem neki brodic za malo para :) i naleteo sam igrom slucajeva pre neki dan na brodic za vrlo smesne novce ali u jako losem stanju ustvari skoljku broda bez icega na sebi, to sam i zeleo da nadjem, hocu da ga sredjujem polako vremenom po svom ukusu..
Stajao je dugo na suvom ceo je rdjav, debljina lima korita je 3mm duzine je 8,5m sirine 2m u patosu i visine 1,9m
Imam par slika interesuje me Vase misljenje kolege da li se isplati i da li vredi tako nesto sredjivati... Krenuo bi bukvalno od peskiranja jer drugacije ne vredi... Pa polako sa ljubavlju...
Unapred hvala na svakom savetu llll
-
ne mogu nikako da okacim slike prevelik je format...
-
Probaj da postavis slike tako sto ces otici na http://postimage.io.
Tamo ih uploadujes, i na kraju ti ponudi opciju da iskopiras te linkove ka slikama, obicno pise "Thumbnails for forums", iskopiras to i stavis u tekst poruke ovde na forumu. Probaj, nije tesko ;)
-
(https://s8.postimg.org/feh7fb83l/18642085_1679211485717294_90695657_o.jpg) (https://postimg.org/image/feh7fb83l/)
(https://s8.postimg.org/l3xfzme9t/18674843_1679211512383958_1929332781_o.jpg) (https://postimg.org/image/l3xfzme9t/)
photo uploading (https://postimage.io/)
Hvala za pomoc... nadam se da je uspelo
-
Ja licno ovo nikada ne bih uzeo iz sledecih razloga:
- Dosta velika budzevina, koja se tesko moze prepraviti u neko solidno plovilo.
- Stanje u kome se nalazi zahteva teski i velik rad ( a i pare ) da se dovede u stanje za dalje sredjivanje...
- Ovo osim zardjalog lima nema nista drugo, sto znaci da za njegovo eventualno spustanje na vodu treba uraditi i ugraditi sve cega covek moze da se seti... ....
-
Hvala na informaciji... Ja sam ga platio 300 e i u staro gvozdje da ga prodam izvuci cu nesto :)
Zato sam i pitao da se posavetujem sa strucnijim ljudima od sebe da li se isplati sredjivati, vremena imam, nigde ne zurim imam i camac pa mi ne gori pod nogama da ga sto pre ubacim u vodu godina dve dana rada na njemu...
Tu skoljku smo uzeli ja i kum pa smo mislili zajednickim snagama da polako ulazemo u njega, posto sam radio slicno nesto tako uzeo sam motor old tajmer u slicnom stanju i doveo ga do perfekcije i zanimljivo mi je to da radim, samo nemam bas puno iskustva sa ovakvim plovilima
-
Gore napisano je samo moje licno misljenje. Ciscenje ovakve skoljke, po meni je moguce jedino peskarenjem, a to kostaaaaaa... Nakon toga zastita, farbanje, pa tek onda bilo kakvo uredjivanje...
-
NAravno postujem svacije misljenje :)
-
E i da je ovo neko ozbiljnjije korito ili neki old tajmer pa i da vredi spasavati ga...ako nemas kompresor i pistolj za peskarenje ne isplati se...tek kad ga ispeskiras videt ces kako je i koliko je u stvari truo...kad korozija krene ovako i ovoliko tesko je to sanirati...lakse napravis nov...ocisti neku flekicu na par mesta brusilicom izbusi rupu burgijom pa izmeri debljinu lima cisto da vidis sta je ostalo...
-
Hvala Vam na informacijama 6589
-
Vidi imam nesto iskustva sa spasavanjem krseva:) i upravo se bavim jednim. Mislim da to vredi jedino na kilo prodati, ne vidim sta je na tom koritu spektakularno sto bi trebalo spasavati i ubacivati novac, zivce i rad. Da je u pitanju neko pismeno fabricko korito imalo bi smisla ovako ces krenuti u pricu a on ce samo sisati lovu na kraju ces se smoriti i odustati. Takvih projekata je bezbroj oko nas. To sto pre shvatis bice ti lakse i ustedeces vreme i novac. Ne treba da te obeshrabruju ovi kometari ali treba biti realan, kazi ti nama sta si zamislio sa ovim brodicem, sta je to sto ti se na njemu dopada sem to da si ga pazario za 300 jura
-
Celog zivota mastam da imam tako neku brodicu, i naleteli smo na ovo cudo i u glavi mi je sinula ideja da to moze lepo da se sredi... ali onda kako malo vise razmisljam o tome svemu vidim da je ta korozija veliki problem....
I naravno problem je sto nemam pare na gomili da bi kupio nesto sto stvarno valja... Nas plan je bio do sada da polako ulazemo novac koliko imamo pa vremenom da sredjujemo da to lici na nesto... plan nam je neki da ulaganje ne predje 5 000 eura bez motora... Nemam iskustva u pravljenju tako necega novog, cak ne znam ni koja bi racunica bila majstora materijala za tako nesto tih dimenzija?
-
Ja sam radio projekat korita 8,2m sa 2,8m sa razvrnutim V tabanom jednom momku u bosni...lim i full konstrukcija za korito bez kabine 1360kg...sad je cena lima oko 82din kg pa racunaj...
-
Дукасо, од свега, мени се овде допадају само габарити.
Међутим, рекао бих да је корозија захватила лим поштено. После пескарења ће се тек моћи проценити да ли даље инвестиције имају смисла. Тек после пескарења, видеће се да ли и колико је лим потрошен и истањен, колико рупа има, које се сад не виде.
Кажете да сте размишљали о некој инвестицији до око 5.000 евра - велик је то чамац, коштаће доста више. Само пескарење ће коштати неколико стотина. Па онда све то треба заштитити од даљег напада корозије, дакле - фарбање. За чамац те величине, то је опет више стотина евра ако хоћете да урадите како треба. Иза тога долазе инсталације, па опремање ентеријера... Порајаће то.
Знате, више од свега, плашим се да ће искушења бити толико велика да ћете до краја изгубити кума, а чамац ће или отићи с кумом или ће остати вама да га и даље сређујете као једна велика рупа без дна.
Ипак, ако је лим, испод ове корозије и даље 3 мм (а ја сумњам, гледајући слике), можда ћете једног дана све завршити и верујем да вашој радости тада неће бити краја.
Дакле, шта год ми овде писали, одлуку ћете на крају морати донети сами и с њом ћете морати да живите.
Сви смо ми, или бар већина нас, улазили у такве неке пројекте, у нади да ћемо, полако, корак по корак, кад скупимо неку парицу, направити чамац из снова. Често су се ти снови претварали у ноћне море.
Шта год одлучили, желим вам да се не разочарате и да останете близу воде.
-
To me podseca na moj camac a ima vec deset godina da sam ga pazario za slicne novce .
Menjao sam podvodni deo oplate bolje nego peskirati pa shvatiti da je previse tanako ili osteceno i trebalo mi je oko 6 meseci da se resim rdje. Smirglanje i farbanje osnovnom u 4 sloja.
uostalom pogledaj u temi
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,505.15.html
ceh je izasao na oko 2500 eura i jos nije zavrsen.
Ako volis da radis na camcu vise nego da plovis ondak je ok ja sam pola pola.
-
Hvala svima na infu...
Preostaje mi da kumu prosledim Vasa iskustva i informacije, pa da sednemo i vidimo sta cemo i kako... 6589
Da li skupljati pare i ne trositi zivce i vreme pa kupiti jednog dana nesto bolje, ili upustiti se u ovo pa sta nam Bog i korozija daju na kraju jh jh jh
-
Ovo ti je cena za peskiranje i farbanje, dve ruke epoxi osnovne dve ruke epoxi katran a za nadvodni deo pu lak, cena je za zorkin ili piturin program, cena po kvadratu 18 eur. Mislim da je to dobra ponuda, sracunaj koju kvadraturu imas pa da znas sta te ceka okvirno
-
Samo spolja bez kabine i palube oko 30m2
-
Bio sam u sličnom projektu ali je camac bio u mnogo boljem stanju ovo ne vredi oporavljati kako kažu kolege mnogo korozije i truleži verovatno bolje je ili kupiti ili napraviti novo.
Послато са Lenovo A2020a40 уз помоћ Тапатока
-
Prodaj ti to prijatelju na kilo, dodaj još malo novca i kupi neki čamac u plovnom stanju pa uživaj sa kumom na reci, za to vreme skupljaj novac za nešto odgovarajuće. Kad počneš sa radovima nikada kraja, a ko zna kako će ispasti i koliko ćeš novca stući.
-
Cini mi se da si ti nazalost resio da udjes u taj projekat sta god ovde pisalo :) ja sam imao zavrsen camac 90% i tih 10% me kostalo 2500e bez izivljavanja.Sve u svemu ulozices sredstva a brod nema perspektivu...u solunu somun krunu do soluna 100 somuna...
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
-
Ako je ideja da se bez para na gomili sređuje brodić, već da se po malo ulaže, lepo kupite par tabli lima tu, par tabli tamo, pa krenite da varite i da radite od nule... Krajnji rezultat se u ceni neće razlikovati od sređivanja ovog, a imaćete sigurno bolji brod (ovaj mi se ne svidja nikako), za koji ste sigurni da je urađen kako valja......
Hajde da je neka ušteda sređivati ovaj u odnosu praviti nov, ili da je ovo pismeno odrađeno korito pa da priča ima smisla... Ovako niti je jeftinije, a mislim da zahteva više rada srediti ovo nego napraviti novo.
-
Ubedili ste nas odustali smo od sredjivanja ovog broda... Sada nam je ostalo da li skupiti para i kupiti u holandiji nesto do 4000e ili praviti novo
-
Dobro si odlucio. Nisu samo pare u pitanju, kad krene prica sa majstorima pored evra potrebno je jako puno zivaca i vremena. Evo ti primer ja zadnjih 10 dana svakog dana povlacim iz centra za ostruznicu, tamo vamo jedno 30 tak kilometara i vise. Majstori zavare jednu stvar i odu a onda se naravno razbole pa ih nema. Znaci zivaca ko debelih skupih brockih konopa. Zapita se covek sta mu to treba ali moja je procena da u ovo vredi ulagati iz vise razloga a brod je star skoro sto godina.
-
Moje skromno iskustvo je pratiti oglase i obilaziti marine.kupiti gotovo ili skoro gotovo.
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
-
Slažem se, s tim da treba gledati da bude što više gotovo 6589
Davno sam hteo da pravim brod od nule ali su me dobri ljudi ubedili da to ne radim. Kasnije sam kupio kompletan brod pa sam opet uložio još par hiljada evra da ga kompletiram po mom ukusu. Tada sam video da treba imati gomilu para na gomili ako se hoće raditi od početka a da to bude kršteno i kako valja.
Majstori su posebna priča, sreća pa znam dosta toga i sam inače bi bilo povuci potegni ali dođe trenutak (kao kod Brokera) kada moraju i oni da ulete a onda Bože pomozi.
-
Slazem se sa Vama Ljubo....
Kada se preracunas i stavis sve na papir najbolje je doterati neki solidan brodic iz holandije posto sam citao da su dosta povoljni tamo...
Velika usteda vremena i zivaca :)
-
Da li neko zna dobar sajt za trazenje polovnih plovila? Ne mora da bude samo Holandija
-
http://www.boatshop24.com
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
-
hvala...
-
Postoji ozbiljno posecena tema na forumu u vezi kupovine u inostranstvu.
Isto tako, dosta ljudi je i pazarilo ladje van granica Srbije, pa cete lako procitati i njihova iskustva.
-
https://www.marktplaats.nl/z/watersport-en-boten.html?categoryId=976
http://www.speurders.nl/overzicht/watersport-en-boten/
https://www.blocket.se/
Kao sto ti rece kolega, procesljaj ovaj sajt, ima u vise tema puno informacija i diskusija o ovoj problematici. To ce ti veoma koristiti jer ces u celu pricu uci relativno dobro informisan sta bi moglo da te ocekuje vezano za kupovinu, sredjivanje dokumentacije, transport, carinu i registraciju. Najgore sto mozes da uradis je da se zaletis i kupis nesto neispravno od 5000 ccm i da posle neznas sta ces ovde sa njim.Tako nesto sam ja dovezao decku iz Italije i eno ga jos stoji. Budi uporan i pregledaj teme iz te oblasti, bice ti mnogo jasnije. I, nemoj zuriti, postavi ovde link ako nesto odaberes, sigurno cemo ti dati dobre savete. Srecno 114
-
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/motorboot-kajuetboot-verdraenger-myra-21-volvo-penta-diesel-trailer-205637287/
Evo, npr. ovaj brodic je za pristojne pare sa odlicnim "volvo" dizelom i prikolicom i to u Austriji. S`obzirom da ga prodaje firma verovaatno moze da se iscenjka taman za toliko da se pokriju troskovi dovlacenja i carine.
-
Bravo Alexa uvek si tu kada treba nekom pomoći, ja baš hteo da ga uputim na tebe, kad eto tebe jh.
Kako zdravlje?
-
Hvala puno na informacijama, naravno da cu procesljati sve polako i na tenane...
Ne zanimaju me te masinerije koje ne mozes da napojis, svidja mi se nesto tako kao vas brod sa slike :) polako cu pa kada naletim na nesto okacicu ovde pa da cujem stucno misljenje :) 114
-
Ovako nesto mi se mnogo dopada cap
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1166424524-kajuitboot-brasemkruiser-vaarklaar.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=15
-
Kod odabira ovakvih camaca moras da imas u vidu tezinu s‚obzirom da su celicna plovila uglavnom preteska za transport na prikolici. Naravno, uvek postoji mogucnost dovoza kamionom ali to iziskuje vise posla kod utovara i ucvrscivanja tereta. I o tome ima dosta pisano u drugim temama. I jos treba da znas da ti holandjani nece znati da kazu tezinu ni tacne dimenzije jer uglavnom za te brodove nemaju nikakvu dokumentaciju. Ali, to je druga tema, kad budes bio u situaciji da odlucis, tu smo da ti pomognemo sta i kako. Osnovna stvar je da spremis novac (onoliko koliko si planirao) i da odreagujes onda kada se ukaze prilika. Malo smo te odvukli od osnovne teme (kupovina za male pare i renoviranje) ali... forum za to i sluzi, da se uz pomoc ostalih clanova razmotre i druge opcije.
-
Bravo Alexa uvek si tu kada treba nekom pomoći, ja baš hteo da ga uputim na tebe, kad eto tebe jh.
Kako zdravlje?
A ja sam, kad sam postavio ovaj iz Austrije, pomislio kako bi ovo bilo dobro za Miletu thumbup , pa jos i prikolica. Hvala na pitanju, dobro je, borimo se, ova sezona ce verovatno biti izgubljena ali cu na forumu biti sa vama.
-
Ovako nesto mi se mnogo dopada cap
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1166424524-kajuitboot-brasemkruiser-vaarklaar.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=15
To je to o cemu sam pisao u prethodnom postu. Ovaj camac sigurno nije sirok 2,2 m oni to prilicno pausalno postave. Da je tako, bila bi disproporcija u odnosu na duzinu od skoro 8 m. Sve to uzmi sa rezervom, uglavnom je tako jer, kao sto rekoh, skoro da niko nema dokumentaciju od camca koji prodaje. Druga stvar, motor ne moze biti 1971. a camac 1980.god. Treba jos imati u vidu da je stanje lima veoma diskutabilno s obzirom da su uglavnom stari 35-40 godina. Treba traziti nesto sto je skoro reparirano jer oni to rade veoma temeljno i tada si vec u daleko povoljnijem polozaju. Dobra strana kupovine na njihovom trzistu je sto su oni ipak vekovni brodograditelji i sto njihova plovila nisu "sklepana" ispod supe, u osnovi to ima i formu i kvalitet. Ja sam se dosta bavio Holandijom ali sam na kraju ipak odlucio da to bude plastika iz mnogo razloga.
-
Meni se ovaj brod dopada, mozda je nesto siri od 2.20 ali svakako nije preko 3m , moja procena na oko 2.5m. A ne vidim razlog zasto motor ne bi mogao biti stariji od plovila. Kod mene je bas ta situacija...
-
Samo sam hteo da upozorim da holandjani vrlo cesto daju pausalne mere i gabarite plovila iz razloga sto to za njih nije bitno jer se tamo ta vrsta plovila ne registruje. Za nas je vazno da znamo koliko je tesko i koliko je siroko i dugacko zbog transporta. Sve sto je sire od 2,55 m zahteva pratnju a to kosta i za tako jeftina plovila je neisplativo. da ne ulazimo sada u to, ima opisano u drugim temama.
-
Ja volim ovakve teme i odmah pocnem da pregledam sta bih ja kupio kgk. Evo npr ovaj, duzina 12,8 m preko svega 15 m, sirina 4,5 m, tezak 22 tone sa dva dizel motora za 16.000 eura. Prodaje Austrijanac a nalazi se u Porecu. Eto, lepo za gledanje 6589 a mozda neko od vas i kupi sajkaca
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/motoryacht-marchi-44-ferretti-44-203846201/
-
Ja volim ovakve teme i odmah pocnem da pregledam sta bih ja kupio kgk. Evo npr ovaj, duzina 12,8 m preko svega 15 m, sirina 4,5 m, tezak 22 tone sa dva dizel motora za 16.000 eura. Prodaje Austrijanac a nalazi se u Porecu. Eto, lepo za gledanje 6589 a mozda neko od vas i kupi sajkaca
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/motoryacht-marchi-44-ferretti-44-203846201/
Не могу да не питам: - А је ли и то дете иде у тих 16 хиљада?
Шалу на страну, кад човек погледа ове слике и упореди с оним што се код нас продаје, онда се тих 16 хиљада чине малом ценом за све што се на сликама види.
Друга је ствар шта радити с такивм бродом? Како га допремити из Пореча? Колики би били трошкови одржавања и коришћења? Али да лепо изгледа - мислим да је неспорно.
-
Не могу да не питам: - А је ли и то дете иде у тих 16 хиљада?
Dete ne ide ali... mozda ide mama ;)
-
Ako je mama ocuvana onda nije losa ponuda. Salu na stranu onako odokativno jos toliko bi kostalo da brod stigne u bgd. Onda bi verovatno morao napolje pa bi ustanovio u najboljem slucaju da jedan od motora mora napolje i eto vec cifre oko 40k eurica. Jbg mnogo ili malo, ja bih rekao realna cena za takvo plovilo. Ali stvarno smo se udaljili od pocetne ideje
-
Metar broda i jedan cm nikad dosta :)
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
-
Nisam citao sve komentare pa neznam da li ponavljam nekoga pa se pravim pametan,ali moja ideja je sledeca,
Brusilicom oguli na najgorim mestima da dodjes do zdravog i dobit ces sliku stanja.Premeri komade lima ,preracunaj povrsinu i potreban materijal i dobit ces neku cenu koju ces morati da platis.
Sledece,
Brodovi u Americi na Floridi i Teksasu mogu da se nadju za 500,1000,2000 dolara u nekom ok stanju.Kontejner kosta oko 4000dolara da se posalje,znaci do carine brod od 26ft moze da te izadje oko 7000-10000.U njemu vec imas opremu za upravljanje,motor u losem stanju ili nikakav,nekad i prikolicu.
Kada krenes u sredjivanje broda sa slike,samo za drvo ces platiti preko 2000 dolara,pokrivaci i sedista lagano 2-5 hiljada(ako hoces da je na nivou) i opremu za upravljanje oko 1500.
Brod od 40ft velicine moze kostati od 20.000 do 60.000 u renoviranju zavisi kako se sredjuje.Rezervoari za vodu i gorivo su u americi plasticni od 5-8 po galonu(skoro 4 l) a vareni aluminijumski da je testiran na pritisak 7-12 $ po galonu.
Mozes da prodjes jeftinije ako koristis takozvane blidere (kao na napumpavanje) .
Vidi da brod neuzme previse para a da na kraju zaglavis sa njim 5 godina u renoviranju.
Ako ga premeris dobro sa ostecenjima mozda i nece kostati previse da se zavrsi.
Ja sam u renoviranju vec drugi brod,samo ovaj mi je daleko(2600km) od kuce pa pripremam sve za njega da ga dovedem u plovno bezbedno stanje da bi ga doveo kod mene da se radi.Nista nije tesko ako je to bas brod u koji bi da ulijes pare,vreme,znoj i sve ostalo sto ide uz to.
Ovo sto sam pominjao brodove preko bare nije nerealno,sve se da zavrsiti
Pozdrav
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
-
Nisam citao sve komentare pa neznam da li ponavljam nekoga pa se pravim pametan,ali moja ideja je sledeca,
Brusilicom oguli na najgorim mestima da dodjes do zdravog i dobit ces sliku stanja.Premeri komade lima ,preracunaj povrsinu i potreban materijal i dobit ces neku cenu koju ces morati da platis.
Sledece,
Brodovi u Americi na Floridi i Teksasu mogu da se nadju za 500,1000,2000 dolara u nekom ok stanju.Kontejner kosta oko 4000dolara da se posalje,znaci do carine brod od 26ft moze da te izadje oko 7000-10000.U njemu vec imas opremu za upravljanje,motor u losem stanju ili nikakav,nekad i prikolicu.
Kada krenes u sredjivanje broda sa slike,samo za drvo ces platiti preko 2000 dolara,pokrivaci i sedista lagano 2-5 hiljada(ako hoces da je na nivou) i opremu za upravljanje oko 1500.
Brod od 40ft velicine moze kostati od 20.000 do 60.000 u renoviranju zavisi kako se sredjuje.Rezervoari za vodu i gorivo su u americi plasticni od 5-8 po galonu(skoro 4 l) a vareni aluminijumski da je testiran na pritisak 7-12 $ po galonu.
Mozes da prodjes jeftinije ako koristis takozvane blidere (kao na napumpavanje) .
Vidi da brod neuzme previse para a da na kraju zaglavis sa njim 5 godina u renoviranju.
Ako ga premeris dobro sa ostecenjima mozda i nece kostati previse da se zavrsi.
Ja sam u renoviranju vec drugi brod,samo ovaj mi je daleko(2600km) od kuce pa pripremam sve za njega da ga dovedem u plovno bezbedno stanje da bi ga doveo kod mene da se radi.Nista nije tesko ako je to bas brod u koji bi da ulijes pare,vreme,znoj i sve ostalo sto ide uz to.
Ovo sto sam pominjao brodove preko bare nije nerealno,sve se da zavrsiti
Pozdrav
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
Da jos da dodam ovde motor dizel moze da se nadje za 1500-5000 zavisi je li 15-50 ks i to spakujes sa brodom u isti kontejner tako da dobijes ovu cifru koju sam pominjao
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
-
Nisam citao sve komentare pa neznam da li ponavljam nekoga pa se pravim pametan,ali moja ideja je sledeca,
Brusilicom oguli na najgorim mestima da dodjes do zdravog i dobit ces sliku stanja.Premeri komade lima ,preracunaj povrsinu i potreban materijal i dobit ces neku cenu koju ces morati da platis.
Sledece,
Brodovi u Americi na Floridi i Teksasu mogu da se nadju za 500,1000,2000 dolara u nekom ok stanju.Kontejner kosta oko 4000dolara da se posalje,znaci do carine brod od 26ft moze da te izadje oko 7000-10000.U njemu vec imas opremu za upravljanje,motor u losem stanju ili nikakav,nekad i prikolicu.
Kada krenes u sredjivanje broda sa slike,samo za drvo ces platiti preko 2000 dolara,pokrivaci i sedista lagano 2-5 hiljada(ako hoces da je na nivou) i opremu za upravljanje oko 1500.
Brod od 40ft velicine moze kostati od 20.000 do 60.000 u renoviranju zavisi kako se sredjuje.Rezervoari za vodu i gorivo su u americi plasticni od 5-8 po galonu(skoro 4 l) a vareni aluminijumski da je testiran na pritisak 7-12 $ po galonu.
Mozes da prodjes jeftinije ako koristis takozvane blidere (kao na napumpavanje) .
Vidi da brod neuzme previse para a da na kraju zaglavis sa njim 5 godina u renoviranju.
Ako ga premeris dobro sa ostecenjima mozda i nece kostati previse da se zavrsi.
Ja sam u renoviranju vec drugi brod,samo ovaj mi je daleko(2600km) od kuce pa pripremam sve za njega da ga dovedem u plovno bezbedno stanje da bi ga doveo kod mene da se radi.Nista nije tesko ako je to bas brod u koji bi da ulijes pare,vreme,znoj i sve ostalo sto ide uz to.
Ovo sto sam pominjao brodove preko bare nije nerealno,sve se da zavrsiti
Pozdrav
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
Da jos da dodam ovde motor dizel moze da se nadje za 1500-5000 zavisi je li 15-50 ks i to spakujes sa brodom u isti kontejner tako da dobijes ovu cifru koju sam pominjao
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
Ali za svo to planinarenje moras imati nekog u Americi da sve to odradi, kupovinu, pakovanje, prevoz... ili sam otici pa uraditi a to je tek viza, let, trazenje, dodatni troskovi itd. Nije bas jednostavno za prosecnog Srpskog nauticara. Da li postoji mogucnost kod nekog odraditi ceo postupak preko interneta a da je pouzdan? Kupovina i slanje? Dal ti znas nekog?
-
Nisam citao sve komentare pa neznam da li ponavljam nekoga pa se pravim pametan,ali moja ideja je sledeca,
Brusilicom oguli na najgorim mestima da dodjes do zdravog i dobit ces sliku stanja.Premeri komade lima ,preracunaj povrsinu i potreban materijal i dobit ces neku cenu koju ces morati da platis.
Sledece,
Brodovi u Americi na Floridi i Teksasu mogu da se nadju za 500,1000,2000 dolara u nekom ok stanju.Kontejner kosta oko 4000dolara da se posalje,znaci do carine brod od 26ft moze da te izadje oko 7000-10000.U njemu vec imas opremu za upravljanje,motor u losem stanju ili nikakav,nekad i prikolicu.
Kada krenes u sredjivanje broda sa slike,samo za drvo ces platiti preko 2000 dolara,pokrivaci i sedista lagano 2-5 hiljada(ako hoces da je na nivou) i opremu za upravljanje oko 1500.
Brod od 40ft velicine moze kostati od 20.000 do 60.000 u renoviranju zavisi kako se sredjuje.Rezervoari za vodu i gorivo su u americi plasticni od 5-8 po galonu(skoro 4 l) a vareni aluminijumski da je testiran na pritisak 7-12 $ po galonu.
Mozes da prodjes jeftinije ako koristis takozvane blidere (kao na napumpavanje) .
Vidi da brod neuzme previse para a da na kraju zaglavis sa njim 5 godina u renoviranju.
Ako ga premeris dobro sa ostecenjima mozda i nece kostati previse da se zavrsi.
Ja sam u renoviranju vec drugi brod,samo ovaj mi je daleko(2600km) od kuce pa pripremam sve za njega da ga dovedem u plovno bezbedno stanje da bi ga doveo kod mene da se radi.Nista nije tesko ako je to bas brod u koji bi da ulijes pare,vreme,znoj i sve ostalo sto ide uz to.
Ovo sto sam pominjao brodove preko bare nije nerealno,sve se da zavrsiti
Pozdrav
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
Da jos da dodam ovde motor dizel moze da se nadje za 1500-5000 zavisi je li 15-50 ks i to spakujes sa brodom u isti kontejner tako da dobijes ovu cifru koju sam pominjao
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
Ali za svo to planinarenje moras imati nekog u Americi da sve to odradi, kupovinu, pakovanje, prevoz... ili sam otici pa uraditi a to je tek viza, let, trazenje, dodatni troskovi itd. Nije bas jednostavno za prosecnog Srpskog nauticara. Da li postoji mogucnost kod nekog odraditi ceo postupak preko interneta a da je pouzdan? Kupovina i slanje? Dal ti znas nekog?
Znam nekog ko bi to mogao da odradi sa gliserima
Ovako,hoyel za noc 35 nek je 10 dana 350,viza 250,karta tamo vamo 600 iz srbije
Ja mogu da postavim kad naidje bas jeftin brod a da moze da se pakuje i da pomognem oko organizacije vadjenja i pakovanja ali ne sve da radim sam jer me nezanima.
Ja cu bilo kome da pomognem kad se naleti na povoljan brod,ali me nezanima trgovina brodovima,slanje i ostale zajebancije.
Carinu i papire imam ljude mogu da povezem bilo koga sa njima za spediciju i propratne papire.
Vadjenje broda iz vode je 300-350
Ako je na prikolici zavisi koliki je brod ja imam kuku ali opet mozemo se snaci za par sati nije problem.
To sve izgleda kao planinarenje ali je ustvari dobra avantura.kod nas tu je pmaninarenje sa administracijom ovde je zajebancija uz pivo
Ja imam prijatelja koji radi sa autima ovde ima plac nas momak,znam da je slao par camaca i da nekad na aukcijama izleti povoljno.videcu sa njim za email pa koga tako nesto interesuje neka mu se javi.Ja ovde kazem da ako neko hoce mozda mu se isplati odavde povuci stariji brod pa ga renovirati opet zavisi ko sta voli.
Stavit cu sada Oglase link pa cisto da prelistate
https://tampa.craigslist.org/search/boo
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
-
https://tampa.craigslist.org/psc/boa/d/chris-craft-catalina/6334866137.html
Evo primera
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk
-
Evo jos par(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171016/f5a4df74104e3eae69b623e39d2988d3.jpg)
Sent from my SAMSUNG-SM-G891A using Tapatalk