Moja Ladja
E, ovako treba... => NAUTIČKA DISKUSIJA => Temu započeo: Misha D 23, 07, 2016, 10:44:14 pre podne
-
Prilikom planiranja plovidbe, pogotovu visednevne, najopustenije je doci dan ranije u marinu, jos jednom proveriti plovilo i sve sisteme na njemu,oprati prozore i plovilo, proveriti vremensku prognozu, otici u nabavku hrane i pica, prespavati na plovilu i u ranim jutarnim casovima krenuti ( naravno posle manjeg dorucka).
Tada se do sledeceg mesta stajanja putuje u najlepse doba dana, sa malom sansom za neko nevreme, stize se oko rucka i sa dovoljno vremena da se odmorite i pripremite za sledeci nastavak plovidbe.
Kako vi obicno krecete na put?
-
Najlepše doba dana na reci je jutro. Sve je ispred tebe...
-
Mi oko podneva doputujemo u marinu sa posadom 8 pasa i 2 mačke kgk,i pošto potrpamo torbe isplovljavamo k5 Nekada putujemo duže nekada kraće zavisi od vodostaja jer nam je osnovi uslov ŠTO MANJE BLATA jh i najkasnije oko 18 sati mi se ukotvimo uz rok-lajanje i zavijanje upavusi i poneko MJAUUUUUUUUUUUUUUU. E onda popijemo kafu,zasednemo na m4 i krene uživanje sledećih pet m4 dana... 25648
-
Nema se uvek vremena za tako nešto... Prozore ne perem nikad, niti proveravam, sve je uvek provereno.
Prognozu takođe nikad ne gledam. Brodić se ne boji nikakvog nevremena, a kad sam gledao prognozu, desi mi se da ni ne krenem koliko je loša, a na kraju od svega ne bude ništa. Zato već par godina unazad na prognozu ne obraćam pažnju.
Na brodu uglavnom imamo sve, pa pakovanja i nema. Četkice za zube, peškiri, posuđe... Sve je uvek tamo. Uglavnom se svodi na to da na putu od kuće do marine kupimo sve što nam treba, dok ja napunim vodu i slično, žena malo pospremi i krećemo. Sve ukupno od izlaska iz kuće do polaska nam treba oko sat vremena.
Doduše, mi plovimo svaki vikend od petka do nedelje, par puta u godini na 10-ak dana, i isplovljavamo bar 1-2-3 puta u toku radne nedelje. Brod se skoro i ne gasi pa je uvek se spremno i nema proveravanja.
-
...
Doduše, mi plovimo svaki vikend od petka do nedelje, par puta u godini na 10-ak dana, i isplovljavamo bar 1-2-3 puta u toku radne nedelje. Brod se skoro i ne gasi pa je uvek se spremno i nema proveravanja.
nutss
Срећни човече!
Ко да не осети завист кад ово прочита?
Мислим на нас који о тако нечем само сањамо.
Али добро је док има и вас таквих, који то можете.
То даје подстрека нама осталима да се потрудимо да се организујемо другачије и да некако створимо то време које нам увек недостаје.
Јер није све у новцу којег нико нема колико би желео. Има ту и других ствари и неко једноставно уме, а неко не уме.
Скидам капу с поштовањем.
hi
-
Prvo zdravlje,pa sve ostalo taz.Planova uvek ima,čak i datum isplovljavanja,kad ono krk nutss.,bar što se tiče mene.Ovih dana me spopali zubi i zubari,naravno.Elem,više ne planiram,od pre neki dan,tako me naučila prošla godina taz.Zankiki,samo cepaj harm j1
-
Hvala, hvala...
Bogami se izlomim preko radne nedelje da bih ceo vikend bio na vodi....
-
Ali ti to da snagu i volju da se "izlomiš" preko nedelje, znaš da te čeka ono što voliš ti a u čemu uživa i tvoja porodica.
Uvek ima onih koji to ne razumeju, ali bitno je da vi razumete.
Moma Stošić (Ševa-2) je u jednom od svojih mnogobrojnih postova napisao interesantnu ali vrlo istinitu misao:
"U stvari, uživanje je u šta je čovek ubeđen, a ne logika."
114
-
Dakle drage moje i dragi moji čiča Čarli je konačno rešio ako Bog da da 25-09 krenem za greciju , tačnije Perfohori i još tačnije Glarokavos pa da se i moja bela lađa malo osoli. Idem pretežno zbog pecanja- big game a uz to i sve ostalo . Ostajem dvadesetak dana- koliko stara majka izdrži bez mene , i da ostanem veran sebi- spartancu- odoh sam. Kupio sam Opel astru karavana sve proverio i na kolima i na lađu , kompletirao pribor i grčke tetke evo me. Dobro more sail a0335 cap
-
ok clap clap clap clap
-
Срећан пут и добро море .
-
Srecan put i mnogo riba dodo
-
Dakle drage moje i dragi moji čiča Čarli je konačno rešio ako Bog da da 25-09 krenem za greciju , tačnije Perfohori ...
Тангабраво, смем ли да се мало нашалим?
Прво сам помислио да сте наумили да стигнете до тог вашег Перфохорија неким ваздуплоховом, обзиром да се место зове Пефкохори.
Али видим да сте се добро припремили и могу само да вам пожелим да уживате.
За оне који не знају где сте се то намерачили, ево једног малог описа:
Плажа Гларокавос налази се мало издвојена од насељених места, на источној обали полуострва Касандра, у продужетку познатог летовалишта Пефкохорија, удаљена око 2-3 километра од центра. Налази се на улазу у истоимени залив, који улази дубоко у унтрашњост полуострва Касандра, а на неких стотинак километара од Солуна.
Плажа је идеална за везивање чамаца, пошто је од отвореног мора одвојена уским пролазом. То је чини веома погодном природном луком.
Цела плажа је окружена густом боровом шумом, која досеже скроз до плаже, тако да се може уживати у хладовини борова (крајем септембра сунце је још увек прилично јако у том крају).
На плажи Гларокавос налази се истоимени бар, где можете наручити пиће и уживати у њиховим лежаљкама и сунцобранима (мада, у време кад ви будете тамо, биће већ крај сезоне и питање је и да ли ће радити бар и да ли ће бити лежаљки и сунцобрана).
Плажа је пешчана, са ситним каменчићима и са постепеном променом дубине воде, а на обали често буду тзв. дивљи кампери. Не бојте се, нису то никакви дивљаци. Само обични љубитељи природе који одмор и мир траже на неуређеним местима. На плажи није велика гужва, због величине и простора на ком се простире. Рониоци на стотинак метара од обале могу пронаћи веома интересантне ствари.
Плажа Гларокавос (превод са грчког – природни залив или галебов рт) је погодна и за бављење воденим спортовима, као и за постављање шатора и слободно камповање. Ако имате (или немате) среће, може вам се десити и да сретнете неког нудисту (ја бих нашем пријатељу пожелео да сретне нудисткињу, а да ли ће имати или неће имати среће, то ће већ он видети).
Желим вам лепо време и леп одмор!
-
Sretno usput i da se lepo provedes....salji nam slike sail
-
srecno na putu i javljajte kako je !
-
Srecan put.
Mi se vratili pre neki dan iz slicne akcije.bas me zanima kakvo ce vreme biti.salji fotke
-
Ovo mi je bila prva sezona koju sam proveo na Dunavu sa Brodicem i sa porodicom. Do sada su to bila momacka leta sa drustvom u camcima i gliserima, ali doslo vreme da se uspori malo...
Kako mi isplovljavanje ne bi predstavljalo muku i pako tegljenja stvari dokle se beba dere taz a nervozna zena preznojava sB0 zatrpana brdom stvari na brodu razvio sam odlicnu strategiju.
U cetvrtak posle posla donesem sve stvari na brod, rasporedim ih, upalim frizider, dovucem gajbu piva, 2 ture nafte, napunim frizider, napunim vodu, po potrebi zamenim plinsku bocu, kupim meso i odnesem ga kuci da ga zamrznem...
Sutradan u toku radnog vremena gledam da skocim do broda samo da podignem cirade, odnesem smrznuto meso i otkacim bocne vezove.
Cim zavrsim sa poslom pokupim zenu i bebu i isplovljavamo, to obicno bude oko 4-5 popodne. Taj dan plovimo uvek kratku relaciju max 2-3sata i nocimo ili na ostrvu kod Karlovaca ili na mackovom ostrvu preko puta Karina, u zavisnosti da li smo krenuli uzvodno ili nizvodno. Sutradan ujutru prakticno tek pocinje plovidba a ja se budim na brodu odmoran i potpuno spreman. Prognozu pratim ali na dnevnom nivou kako bih izbegao potencijalne salauke, dugorocnije nije pouzdana.
-
Poštovani kolega LSI , kod mene su dobronamerne šale uvek dobrodošle , pa nema problema . Što se pak tiče nudizma , čiča je još od 1972 god nudista i za ovu priliku - a i ostale - sam štampao " pozivnicu" na glavnom jedru što će te i iz prezentiranih fotki videti . Stavio sam drečećom crvenom bojom FKK , LSI sigurno zna prevod a ostali gugl prevodilac u ruke. Meni pefkohori lakše kliza pa nisam ni proveravao tačan naziv- a zar je i bitno- pošto svi znamo šta je u pitanju. Dobro more
-
114
sajkaca
-
114 sha
-
Ovo mi je bila prva sezona koju sam proveo na Dunavu sa Brodicem i sa porodicom. Do sada su to bila momacka leta sa drustvom u camcima i gliserima, ali doslo vreme da se uspori malo...
Kako mi isplovljavanje ne bi predstavljalo muku i pako tegljenja stvari dokle se beba dere taz a nervozna zena preznojava sB0 zatrpana brdom stvari na brodu razvio sam odlicnu strategiju.
U cetvrtak posle posla donesem sve stvari na brod, rasporedim ih, upalim frizider, dovucem gajbu piva, 2 ture nafte, napunim frizider, nap vodu, po potrebi zamenim plinsku bocu, kupim meso i odnesem ga kuci da ga zamrznem...
Sutradan u toku radnog vremena gledam da skocim do broda samo da podignem cirade, odnesem smrznuto meso i otkacim bocne vezove.
Cim zavrsim sa poslom pokupim zenu i bebu i isplovljavamo, to obicno bude oko 4-5 popodne. Taj dan plovimo uvek kratku relaciju max 2-3sata i nocimo ili na ostrvu kod Karlovaca ili na mackovom ostrvu preko puta Karina, u zavisnosti da li smo krenuli uzvodno ili nizvodno. Sutradan ujutru prakticno tek pocinje plovidba a ja se budim na brodu odmoran i potpuno spreman. Prognozu pratim ali na dnevnom nivou kako bih izbegao potencijalne salauke, dugorocnije nije pouzdana.
Bravo za akciju sa porodicom.kako se boris protiv komaraca?
Ja sam ove godine vukao jedrilicu na more i vodio sam bebu od godinu dana.bila minje malo frka kako ce sve proci,al ispalo je dobro.samo nam je trebalo nekoliko dana da se naviknemo.
Odlicna stvar je sto je sve na brodu i nema one akcije da vuces stvari u auto i slicno.cim se probudis moze kupanje. Jedino od neke ozbiljnije plovidbe nije bilo nista.mada smo racunali na to.
Bili smo 3 nedelje i planirali jos deset dana,al nam nesto kod kuce iskrslo pa smo morali da se vratimo.
Inace sam slabo mogao gde da procitam tudja iskustva o plovidbi sa tako malim detetom.
-
Najvise sm brinuo za deo kad stignemo.onda treba jedrilicu spremiti za plovidbu.podici jarbol ,kormilo namestiti,jedra,pomocni motor,voda,gorivo,kupovina klope....pa onda da se nadje neko da porine brod.a to sve posle vrlo napornog puta 800 km sa brodom od 1500 kg na kuki...jeste bilo malo naporno al je sve proslo bez problema.
Isplanirali smo sve to kako ce ici pre polaska pa je zato i proslo dobro.bez toga bi bilo gusto.najvaznije je bilo stici na mesto gde spustamo brod jako rano ,da ne bi opremali brod po vrucini.
-
Najvise sm brinuo za deo kad stignemo.onda treba jedrilicu spremiti za plovidbu.podici jarbol ,kormilo namestiti,jedra,pomocni motor,voda,gorivo,kupovina klope....pa onda da se nadje neko da porine brod.a to sve posle vrlo napornog puta 800 km sa brodom od 1500 kg na kuki...jeste bilo malo naporno al je sve proslo bez problema.
Isplanirali smo sve to kako ce ici pre polaska pa je zato i proslo dobro.bez toga bi bilo gusto.najvaznije je bilo stici na mesto gde spustamo brod jako rano ,da ne bi opremali brod po vrucini.
ja ili spustim brod ranije, ili uzmem smestaj na dva dana dok zavrsim spustanje i proveru sistema ... pokazalo se kao dobra kombinacija ... smestaj je 20-30 evra i vredi da covek ne radi sve preumoran .. lepo odmoris i sutradan odmoran i sa porodicom koja se brcka negde u blizini, a ne sede ti nad glavom spustas sam brod i razmisljas o svim stvarima koje idu uz to ...
-
Tako cu da uradim iduci put.mada ja relativno brzo sve namontiram..ako uzmem smestaj onda pola stvari za taj jedan dan mora da izvadim iz broda.pa posle sve da vracam..ovako je sve vec spakovano u brodu.
-
Tako cu da uradim iduci put.mada ja relativno brzo sve namontiram..ako uzmem smestaj onda pola stvari za taj jedan dan mora da izvadim iz broda.pa posle sve da vracam..ovako je sve vec spakovano u brodu.
hihihih mlad si naucices :D
jedna manja torba se spakuje sa stvarima za sve ukucane/posadu za tu noc i slicno (po jedna ili dve presvlake po coveku) u kesu se sune hrana za to vece i jutro ...
i kad dodjes vadis samo tu torbu i to je to .. nema preturanja, cimanja i slicno ...
-
To u teoriji dobro zvuci.al ja kad krenem na mesec dana vucem sve i svasta.od pribora za pecanje,ronjenje sad i decije igracke ,kolica..
Dosta je ovo bilo dobro s obzirom da je dete bas malo.ali i ove godine su pripreme bile glavne.ni jedan tehnicki problem nisam imao.na autu prikolici i jedrilici.ni jednom nisam izvadio alat. Meni je to das bitno.ne volim kad vec odem na more tamo nesto popravljam..
Inace sto se tice tog smestaja na jedan dan kad stignem.to cu verovatno iduci put.
Sad sam promenio priremu broda kad stignem.sve uradim dok je brod na suvom.podignem jarbol i sve namestim.za to mi treba sat i po vremena.stvari sve u brod stavim jos u beograbu.cak i gorivo kupim uz put na pumi i ubacim u brod.oko 40l goriva mi bude dovoljno za 3-4 nedelje.
Pa tako spremljen brod spustim u vodu.ranije sam dizao jarbol na vodi.pa mi svasta upadne u vodubdok sve namontiram.
-
E drage moje i dragi moji , čiča je juče u 13h krenuo put Kasandre i završio putovanje na ibarskoj magistrali kod Vreoca pošto su mi neke kalašture izletele kecom pred kola a onda su dali petama vetra i u vidu lastinog repa se dohvatili kukuruza, ostavljajući onu kršinu na sred ibarske, a ja se vratim u Valjhevo da " vidam rane" kojih hvala Bogu nije bilo i da se patim sa osiguranjem pošto cigani nisu bili registrovani a pitanje je na koga se vodi auto. Ako kogod ima neka iskustva neka podeli. Dobro more
-
E drage moje i dragi moji , čiča je juče u 13h krenuo put Kasandre i završio putovanje na ibarskoj magistrali kod Vreoca pošto su mi neke kalašture izletele kecom pred kola a onda su dali petama vetra i u vidu lastinog repa se dohvatili kukuruza, ostavljajući onu kršinu na sred ibarske, a ja se vratim u Valjhevo da " vidam rane" kojih hvala Bogu nije bilo i da se patim sa osiguranjem pošto cigani nisu bili registrovani a pitanje je na koga se vodi auto. Ako kogod ima neka iskustva neka podeli. Dobro more
Аух, брате! Шта то би?
Баш ми је жао... Толике припреме, толико наде и ишчекивања...
Добро је само то што није било тежих последица... Биће пловидбе још много пута.
-
E Čarli kakva šteta,
gde nalete na te kretene.
Ajd da si živ i zdrav,
pozdrav
-
Hvala na podršci , i ja kažem glavna je živa glava . Juče nisam mogao da okačim fotke pa ću pokušati sada
-
Sreća te sam ja koristio kamionske gurtne za učvršćivanje čamca na prikolici inače bi mi pramac završio u petim vratima pošto su se usled naglog štopanja pokidali šafovi m8 na konzoli čekrka. inače moje je geslo od viška nikada nije bolela glava i ako je fdaktor sigurnosti 3 kod mene je 5
-
...ako je fdaktor sigurnosti 3 kod mene je 5
Браво, Тангабраво. Опрезности никад доста. Заборавиже се ово. Биће неко ново лето. Биће пловидбе. Док је главе, све је на свом месту.
-
Ako je uteha zlotvora si barem bacio na krov
-
pusti .. dobro je proslo , a koliko vidim nema povredjenih !
-
E bas steta.ne mogu da zamislim da krenem i da mi se obo desi..na srecu dobro je proslo.ima stete al moglo je biti dosta gore.jedrilica je dobro.
-
jedrilica nije ni isprljana a kamoli ogrebana. Samo da vratim konzolu na mesto i prikolica je spremna za put.Povrede ništa samo što je meni srce u dubokoj tuzii žalosti
-
PS. razmišljam ja šta da seovo desilo na pola makedonije , sedi i plači
-
Nije dobro al zavrsilo se samo na materijalnoj steti...bitno je da ti nemas povreda...kad malo razmislim i bolje sto su pobegli u kukuruz inace bi bilo i povredjenih...cisto zbog te "rane na srcu"... 114
-
Bogami zorane da vidiš da si u pravu , jer kakav sam bio kada sam se iskobeljao iz auta da sam poneo tandžaru Bogami bih ih odrobijao
-
eek
lepteje.......sa sve plovilom i prikolicom!
dobro je da si uspio da izmanevrises. kaze odmori se pred put, spremi sve, zategni, provjeri vozilo.....ma dzaba kad ti budala ovako izleti
sve u svemu dobro si prosao kako je moglo da bude jer sve sto vuces iza sebe je sto puta rizicnije kada nekontrolisano krene da se vija po putu.
ako nista drugo bar jedno iskustvo u vanrednim situacijama
bice jos prilike druze. nadam se da ces brzo rijesiti stetu.
-
Мислим да би било добро да нам, кад се све заврши, опишете процедуру и шта је све потребно урадити да би се штета из оваквог догађаја наплатила.
То би могло помоћи неком другом у сличној ситуацији.
Што каже наш народ: "Да не чује зло" али... никад се не зна!
-
Po meni najbolje registrovana agencija da preuzme sve posebno sto je situacija malo komplikovana,agenciji se plati procenat od realizovane stete i to je to,oni slikaju vozilo te se ako si siguran da nisi kriv ne mora cekati policiski zapisnik koji se ceka i po mesec dana cak i kada je situacija regularna a kamoli ovakva. Bez agancije i njihovog vestaka auto bi morao da stoji i ceka procenitelja iz osiguranja. Usput sam nema sanse da izboksujes sumu koju ces dobiti preko profesionalca. Ne pricam ti napamet,skoro sam sve to prosao,stetu sam popravio a ostalo mi para da ispopravljam sve sto je bilo osteceno a nije imalo vezu sa sudarom i jos da castim auto sa cetiri koni amortizera:) Ti jos mozes da ides na pretrpljeni strah,upropascen odmor i slicno,ako ti treba saljem ti broj coveka,mada ih ima dosta svuda
-
Pa evo sleda događaja: kada je na mesto udesa stigla patrola iz bg, kako oni kažu to je neka putna patrola pošto za ibarsku nisu nadležni ovi obični saobraćajci iz lazarevca oni su ljudi pitali šta i kako i kako je meni , ja reko nemam vidljive povrade , zeza me starin lom kuka i baza lobanje na vratu ,a onaj iz BG kaže e onda zovemo lazarevčane i ambulantu i odavde preuzimaju oni , a pošto se ja nadalje vodim kao povređeni u saobraćajci sva gon jenja i potraživanja preuzima javni tužilac. Mene spakovaše u hitnu pa u VA a tamo slikiciranje i kragna pa kontrola za dva dana. Danas sam išao na kontrolu pošto sam u međuvremenu aktivirao grebu koju sam navukao još pre polaska i DR mi produžio još za pet dana i da radim magnetnu. Danas mi bio predstavnik Bonus grupe iz BG pošto oni rade sva ta potraživanja za proviziju od 15% od onoga što primim na ruke na kontu povrede a naplatu štete na kolima rade gratis u okviru toga. Inače štetu plaća neki osiguravajući fond pošto moji cigani nisu bili osigurani. Morao sam da dovederm procenitelja iz mojeg osiguravajućeg društva da bih imao zvanične papire za naplatu samo što je ta procena čisto škotska, tip je za ceo zahvat na kolima predvideo 22 radna sata ffff . E sada čekam da završim sa nalazima u bolnici pa da ih priložim a onda samo čekam isplatu , i to je sva procedura i mislim da 15% uopšte nije mnogo za zajebanciju i nerviranje koje bih morao da podnesem . Dok to čekam tražim delove da skinem sa stranaca i tu ušedim lepih parica
-
Nije puno 15 procenata,posebno sto sam nikad ne bi uspeo da izboksujes tu ostetu,videces za sledecu godinu bice para i za nov komplet jedara:)
-
slazem se u potpunosti sa komentarima. umjesto da se akas sa papirima i natezes okolo sa institucijama bolje da se oporavis i da popravis auto u medjuvremenu.
-
Odustao sam od popravke i prodao sam ga u viđenom stanju , kada dobijem odštetu mislim da ću biti u manjoj buli , mada i nemoram - videćemo. Pošto je karavan suviše dugačak za prikolicu i mnogo talasa , a meni je prikolica maksimalno opterećena- ludaku sve treba na moru- planirao sam da uzmem neko kraće stabilnije auto i neki dan slućajno ugledam auto koji ima pozadi gibnjeve i ja se oduševim ko kuče u liftu- FIAT doblo -, međutim danas snimim da i OPEL combo takođe ima pozadi gibnjeve i sada se lomim šta bih . Da li neko zna još neku marku klasične limuzine a da ima pozadi gibnjeve . Bićun zahvalan na svakoj sugestiji. PS ako ko ima u posedu koji od ova dva navedena interesuju me iskustva
-
Ја имам @Fiat doblo 1,9 JTD и са њим сам вукао микраћа на Пелион и у Боку Которску , иначе се бавим одржавањем аутомобила по мом скромном мишљењу @Doblo je много поузданији ауто од @Комва .Имам двоосовинку приколицу тако сам наместио осовине да ми је веома мало оптерећење на куки и веома мало ми одступа од трага точкова што ми је много значило по серпентинама на Пелиону и изнад Шавника .По аутопуту сам возио 110 км и веома лако је вуче и пошто имам налетну руду коче ми сва 4 точка врло лако се зауставља , мало је проблем приликом извлачења из воде ако је оштра рампа оће да засмрди ламела . Зато сада качим дебелим канапом за руду и изађем на равни део рампе и лако извучем из воде .
-
Da se samo malo ukljucim u ovu temu. Teret na prikolici mora da bude izbalansiran tako da tezisna tacka bude cca 20 cm prema napred u odnosu na sredinu izmedju dve osovine ili u odnosu na osovinu ako prikolica ima samo jednu. To znaci da opterecenje na kuki (kugli) ne prelazi 75 kg za manja auta odnosno 100 kg za teza vozila (kombi i dzip). Bruto masa vucnog vozila i prikolice je upisana na plocici na vucnom vozilu. Kada se od nje oduzme tezina vucnog vozila (sa opterecenjem - putnicima i teretom) dobije se dozvoljena bruto tezina prikolice. Sama kuka isto ima oznake (D-wert) koje oznacavaju dozvoljenu bruto tezinu prikolice. Ako se to sve uklopi nebi trebalo da bude problema jer bi to znacilo da je teret uskladjen sa vucnom snagom vozila, opterecenjem u smislu stabilnosti i kapacitetom kocionog sistema. Sto se same tehnike voznje skupa vozila tice, treba naglasiti da se sve radnje moraju blagovremeno preduzimati (blago kocenje ranije u odnosu na solo vozilo, prebacivanje u nizi stepen prenosa pre uspona, preticanje zapoceti sa vece udaljenosti od vozila ispred i to samo ako je 100 % pregledno jer nemozete bas lako da se vratite u traku - ubacite i, naravno, striktno i blagovremeno koriscenje signalizacije u najavi radnji koje nameravate da izvrsite. Ovo verovatno svi znaju ali ne koriste svi. Moje zapazanje na putovanjima evropskim putevima je da vozaci kamiona ovo postuju kao "deca u skoli" sto se za vozace putnickih automobila nemoze uvek reci. Jer, najvaznije je da drugi ucesnici u saobracaju na vreme znaju vase namere, tako vam mogu pomoci da odredjene radnje obavite bezbedno. Nije na odmet da skup vozila obelezite rotacionim svetlom ili zitum blinkerima, tako cete druge upozoriti da na vreme obrate paznju na vas. O samom osiguranju tereta nema potrebe govoriti, to se podrazumeva. Najgore sto moze da vam se desi je da se teret prilikom transporta pomeri i tako izazove nepredvidive posledice.
-
I meni se više sviđa Fiat - vizuelno- pošto nisam vozio a opela jesam a u principu nisam u zadnje vreme vozio neke novije modele swtim da sam pre ohoho godinica vozio za švercere u bubanj potok i ondo sam vozio sve i svašta , inače sam po struci auto mehaničar i VKV vozač. Meni je bitno da auto ima pozadi gibnjeve- feder platne- lisnate opruge- kako ko zove i da je što kraći. Što se tiče opterečenja u moje vreme je bilo da auto mora da bude u vožnji duplo teži od vučenog vozila , a što se tiče opterećenja na kuku mislim da je do 70kgr za putnička vozila stim što sam ja moju prikolicu balansirao na 25kgr- pomoću vage- da mogu da je dižem jednom rukom kada sam sam , a kada tovarim stvari sve teško stavim pored lista kobilice pošto je on nad osovinom i tako mi najstabilnije . Pošto neću kupovati ništa do aprila videću šta bude u ponudi i koje su cene pošto nemogu da dam više od € 1500- € 1700
-
fiat doblo...mislim da mu je komplet ceo zadnji trap preuzet od teretnog ww cady-a...
-
Не нема сличности , @Doblo има лиснате опруге док су на @Kediju спиралне .
-
E mornar neznam da li je kod svih cedija isto ali sam neki dan baš zijao u jedan i ima gibnjeve zato me je i privukao samo što momentalno nema ni jedan u ponudi. , a i sigurno je i cena žešća
-
Опростите погрешио сам ,@Kedi pik-ап има спиралне опруге али то нема везе са овом темом .
-
Када сам видео јутрос да има доброг ветра , закачим приколицу и правац Остружница . Било је солидно време и лепо за једрење али је кратак дан па сам се вратио једва по мраку до рампе да га извучем .(https://s22.postimg.org/mnz8fjfip/20161120_134100.jpg) (https://postimg.org/image/ieuiddc99/)free picture upload (https://postimage.org/) данас је дан за реку а живот је ипак кратак да га не протраћимо забадава (https://s16.postimg.org/vbbqujp9x/20161120_150004.jpg) (https://postimg.org/image/f0bmy8cs1/)img host (https://postimage.org/)(https://s17.postimg.org/xec2dr1an/20161120_155418.jpg) (https://postimg.org/image/i5m4zz7m3/)gif hosting (https://postimage.org/)