Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: Vuk 25, 08, 2009, 14:57:36 posle podne
-
Gledam po net-u baylinere i pitam se kakvi su, lepo izgledaju i idu ali kako neki kazu nisu bas kvalitini, sta to znaci? Drugo nikad nisam imao kontakt sa Mercruiser motorima 3.0 L 130 ks i 4.3 L 190 ks. Predpostavlja da neki od vas imaju takve glisere sa slicnim motorima pa da pitam kako ste zadovoljni sa mercruiser motorima. Potrosnja, cena odrzavanja, eventualni kvarovi i slicno. Sto se snaga motora tice mislim da su i vise nego dovoljni za lagano izvlacenje skijasa cak i na mono skiji. Eto toliko pa ako neko hoce moze da napise svoja losa i pozitivna iskustva sa ovim gliserima a posebno sa motorima.
-
za motore ne znam al korita su im bolja od elana , brodtehnke, kvarnerplastike ili bilo kog drugog proizvodjaca sa neseg trzista... naravno pazi na stanje korita ne znam kojom su tehnologijom radjeni ali obrati paznju na osmozu ...
-
Vuče, ja ih već duže vreme merkam, Baylineri su lošijeg kvaliteta u poređenju sa luksuznim markama npr. Regal ili slično. Za naše pojmove su premija!!!
Motori su kod svih američkih proizvođača isti. Mercruiser, OMC ili Volvo. O njihovoj trajnosti govori i sam raspon snage i kubikaže. 3.0 i 130 ks nje baš vrhunski rezultat, ali zato će trajati.
Za održavanje, potrošnju u raznim režimima, najbolje pitaj Duleta.
-
Ko je Dule :telephone:
-
e sad se vidi da nisi dovoljno citao forum ;) salim se malo, pozzz
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=12.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=12.0)
-
Sada znam ko je Dule mada kakve ima veze sa pomenutim modelom, ali lepo se predstavio. :good:
-
Kao što već rekoh, svi američki proizvođači ugrađuju iste motore, Dule u Wellcraftu takođe ima Mercruisera 7,4l, u Regalu je imao manji motor, pa ga pitaj šta te zanima.
Tu nema neke razlike između Baylinera i Wellcrafta. Modeli slične veličine sa motorima slične snage, troše podjednako.
A iskreno, to što si pitao i mene interesuje, pa....čekamo Duleta! :wild:
Duleeeee!
-
uporedjujuci baylinera i wellcrafta , bayliner treba da se pokrije usima...
-
Da se ukljucim u pricu, ja sam kao prvi camac imao Bayliner 165 sa vanbrodskim motorom a kao drugi Glastrona MX 175 sa mercruzer-om od 130ks. Tacno je da camci nisu iste kategorije ali neke razlike su vidljive. Bayliner je nekako skromnije napravljen i opremljen (da ne kazem za siroke narodne mase, americke!) i cenovno je jedan od najpristupacnijih camaca u svakoj kategoriji, kako oni zovu "entry level boat". Glastron je za nijansu opremljeniji od njega. Nesto vise o svim camcima i modelima mozes naci na www.boattest.com (http://www.boattest.com) gde su dati i video snimci modela sa njegovim testom i eventualnom cenom.
Motori koji se ugradjuju su prakticno standardni motori za sve camce bilo Bayliner, Glastron, ili bilo koji drugi.
Sve ostalo (velicina, oprema, ...) je po sistemu koliko para toliko muzike.
-
Sve sto ima na www.boattest.com (http://www.boattest.com) sam vec pregledao! Ali licno iskustvo je nesto drugo, cak sam na moru gledao bayliner F17 sa 3.0 motorom i opremljen je dosta sturo ali meni ne treba nista bolje. Kaze covek trosi 10-20 lit sto mi odgovara sasvim. Cak mi se svidjalo kako ubrzava. Ali ne znam cene odrzavana, konzervacije kod nasih majstora.
Sta mislite o gliserima koji se uvoze i prodaju kod nas, ima ih dosta, lepo izgledaju ali Srbija je ovo, ko zna sta mogu da uvale ovi nasi lesinari :skull:
-
Ima na ovom forumu puno ljudi koji su puno iskusniji od mene, ali evo mojih iskustava:
Potrosnja: to je relativna stvar, ako mislis na vucu skijasa i voznju u glisiranju tu ti je bitna potrosnja na sat i ona ni kod jednog ugradnog motora nije manja od 20l (i znatno veca). Ako gledas potrosnju litara po predjenom kilometru e tu je stvar puno drugacija i ovi motori trose od 0,6 do 0,9 l/km, bez obzira na brzinu (potrosnja l/km je na 1500 obrtaja ista kao i na 3500) sto je isto kao i mnogi vanbrodski motori puno manjih snaga.
Kvarovi: za 3 godine nisam imao ni jedan kvar. Kao sto kazu redovno menjaj ulje i nemoj da vozis po rupama! Da bi motori dugo trajali treba im raditi redovan servis svakih 100 sati ili jednom godisnje i tada zameniti sve sto treba (ulje, svecice, impeler, anode,...), e tu nastaje problem sa majstorima kojih kod nas nema pouzdanih tj. onih kojima mozes mirne duse da prepustis da to urade kako treba (pa cak i bez obzira na cenu). Ukoliko ih ima bio nih zahvalan da ih i meni preporuce. Ja svoj camac drzim u marini Goga i placam kompletnu uslugu koja ukljucuje i redovan servis ali svaki put moram da odem i da proverim da li su sve odradili (i svaki put nesto nisu!!!). Sto se cena tice one su kod nas za opremu velike a radni sat majstora je (bar one koje sam ja upoznao) skuplji od najskupljeg nemackog tj. ide i preko 40 EUR na sat sto je fascinantno ali nekad si prinudjen da i taj bezobrazluk platis!
Izbor kod nas: saren u najmanju ruku. Camci kod nas kupljeni imaju visu cenu a uvezeni su jeftiniji. Najbolji primer ti je kad vidis cenu napolju takvog polovnog camca i uporedis je sa nasom!
-
Sceka to sam hteo da cujem! E sad jos nesto, sva ta korita su ''V'' sa 18 ili 19 stepeni. Mora da prave velike talase sto i nije pogodno sa mono skiju iz razloga sto skijas preskace talese ( odskace od njih) pa remeti sinhronizaciju pri presecanju talasa i pripremu za sledeci zaokret. Jesam li u pravu?
-
Sceka to sam hteo da cujem! E sad jos nesto, sva ta korita su ''V'' sa 18 ili 19 stepeni. Mora da prave velike talase sto i nije pogodno sa mono skiju iz razloga sto skijas preskace talese ( odskace od njih) pa remeti sinhronizaciju pri presecanju talasa i pripremu za sledeci zaokret. Jesam li u pravu?
Auh gde me nadje. O uglovima na V koritu pojma nemam a pogotovo o skijanju na mono skiji. Moje neko iskustvo o velicini talasa kada glisiras je u pravilnom trimu, tj. kakav trim namestis takve ces i talase da pravis. A trim pravis ili sa motorom ili sa trim tablama (ili kako se vec zovu). Na Glastronu 175 ih nisam imao ali na sadasnjem ih imam i redovno koristim i njih i trim motora. Ali ovaj moj odgovor shvati stvarno uslovno jer zaista o tome neznam nista! :sorry:
-
haha ok :smile: koji sad gliser imas?
-
haha ok :smile: koji sad gliser imas?
Nemam vise gliser sada imam Glastron GS 249, to je cruiser od 7,5m sa Mercruiser-om 5,0MPI, 260ks. Slike mog camca imas u temi Stigao sam ...
-
Gliser i potrosnja...
...
Na primer ja sa motorom od 360 HP kad idem sam i rasterecen trosim oko 0.9 l na sat. Kad je camac dodatno opterecen sa jos tonu opreme, vode, gorivom i posadom onda potrosnja poraste na 1.2 do 1.3 l na sat.
...
Dule jesi li mislio l na km?
Jos jedno pitanje: kog majstora koristis i jer mogu i ja da se prijavim, jer ekipi koja to meni radi nisam sklon da puno verujem!
-
Sceko,
popni se od tvoje marine uzvodno do marine NAUTEC. Trazis Caleta, covek je ovlasceni serviser od strane Mercruiser-a, ima lager rezervnih delova i stvarno ozbiljno radi posao.
Pozdrav
-
Potrosnja je u ovom slucaju relativna stvar. Ali okreni obrni dodje ti na isto, samo je pitanje sta zelis. Nekome je lepsi ugodjaj da u komfornom camcu plovi 15 sati i relaksira se laganom plovidbom, dok neko drugi uziva na nekoj udaljenoj plazici do koje stigne za 2 sata i tamo se relaksira cekajuci ovog prvog. Znaci sve se svodi na osnovno pitanje pri kupovini camca. Kako zelimo da ga koristimo?
-
Zaključak je generalno pravilan, ali iz tvog posta proizlazi da je deplasmanac komforan a gliserski cruiser brz i neudoban?! Pa će se vlasnik istog relaksirati kad stigne na odredište?!
To i jeste najveća prednost cruisera poput Petre ili nekog Baylinera, Regala itd, u punom komforu ploviti lagano ili odvrnuti gas i stići brzo na destinaciju, opet u punom komforu i uz nesvakidašnje uživanje! Ti čamci mogu i jedno i drugo!
Jedina prepreka su finansije i poreska politika ove naše... hmm.. "države"
-
Zaključak je generalno pravilan, ali iz tvog posta proizlazi da je deplasmanac komforan a gliserski cruiser brz i neudoban?! Pa će se vlasnik istog relaksirati kad stigne na odredište?!
Znas da nisam to hteo da kazem. Poenta je da se za tri puta nizu cenu moze nabaviti deplasmanac koji iako je spor, moze svojim komforom omoguciti uzivanje i pri brzini od 10 kt. Naravno da je bolje imati Baylinera umesto limenog trotonca i da je bolje imati mercedesa nego stojadina. Pa ne kaze se za dzabe: "Bolje ceo zivot kao bogatas, nego jedan dan i bijedi".
-
Bogami, Barba, koliko sam ja gledao, za dobrog deplasmanca trebaju iste pare kao i za gliser!
Igranka počinje sa 7-8.000 evra, u obe kategorije. I to svejedno, 'oš novo, 'oš polovno!
Kod polovnih ćeš naći nešto staro, ali u "fulu", ili ćeš uzeti novog "golaća" pa polako!
-
Zaključak je generalno pravilan, ali iz tvog posta proizlazi da je deplasmanac komforan a gliserski cruiser brz i neudoban?! Pa će se vlasnik istog relaksirati kad stigne na odredište?!
To i jeste najveća prednost cruisera poput Petre ili nekog Baylinera, Regala itd, u punom komforu ploviti lagano ili odvrnuti gas i stići brzo na destinaciju, opet u punom komforu i uz nesvakidašnje uživanje! Ti čamci mogu i jedno i drugo!
Jedina prepreka su finansije i poreska politika ove naše... hmm.. "države"
I ja sam postovalac vece brzine(valjda zbog manjka vremena) ali voziti Baylinera i sl. na malom gasu i ne predstavlja neko zadovoljstvo.Meni vise lici na fizicki rad posto moras non-stop
da motas vola. Naprosto ne drzi pravac poput deplasmanca.
-
To za držanje pravca si u pravu, ali imao sam priliku voziti Duletovu "Petru" na malom gasu, bukvalno se igraš malo na volanu, zavaljen u kožnu fotelju, vetrić u lice... nije bilo nimalo neugodno- naprotiv!!! :good:
Verovatno nije zabavno ako je volan težak za okretanje ili neprecizan, ali kod Wellcrafta je sasvim ok. Kao u autu.
-
Verovatno nije zabavno ako je volan težak za okretanje ili neprecizan, ali kod Wellcrafta je sasvim ok. Kao u autu.
Koliko je meni poznato svi moderni camci sa ugradjenim motorom imaju servo volane i mogucnost podesavanja nagiba volana pa zato i to malo igranje volanom nije neki napor.
-
Verovatno nije zabavno ako je volan težak za okretanje ili neprecizan, ali kod Wellcrafta je sasvim ok. Kao u autu.
Koliko je meni poznato svi moderni camci sa ugradjenim motorom imaju servo volane i mogucnost podesavanja nagiba volana pa zato i to malo igranje volanom nije neki napor.
Ne radi se o fizicki teskom poslu (mada sam to rekao),nego o tome da su ti camci neupravljiviji u odnosu na deplasmance pa vazdan moras da vrtis volan levo desno.
Neznam kako je na vecim cruiserima, ovo je licno iskustvo sa camcem 19 ft.
Pozdrav
-
Mislio sam svakako na ozbiljne,prave deplasmance, kao sto sam se i kod glisera ogranicio na Baylinera i sl. od 19-20ft.,
koji u 99 % slucajeva nemaju flapsove.
Pozdrav
-
Ja sam razmisljao o uvozu ,prijatelj mi je ponudio Rinker Fiesta Vee 250 (1992) , sa motorom Mercruiser 260HP ....
Citajuci Duleta...
Gliser i potrosnja...
Bauk za prosecnog Srbina Smiley Cudoviste koje zdere gorivo i potapa jadne ljubitelje reke dok se sa komandnog mesta ceri neandertalac koji prosto uziva da gnjavi i kinji sve oko sebe.
A u stvarnosti je to sasvim drugacije.
I ja sam 100% mislio ovako... iskreno... Pa bih zamolio Duleta, da me posavetuje u vezi ovog malo ozbiljnijeg camca i njegove potrosnje...
Zemlja u kojoj se camac nalazi je UK . . . cena oko 13000e
Veliki pozdrav